Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CENTRALA.PANASONIC KX-TES824 KX-TES824PD VAT

22-01-2012, 23:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 945 zł     
Użytkownik witeri
numer aukcji: 2040705597
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 28   
Koniec: 20-01-2012 12:19:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

PRZEDMIOTEM   AUKCJI  JEST  NOWA

      CENTRALA TELEFONICZNA PANASONIC

  KX-TES824 PD

GWARANCJA OGÓLNOPOLSKA

WYSTAWIAMY   FAKTURY  VAT

Przy zakupie centrali z opcjonalnym telefonem systemowym Panasonic KX-T7730 ( w cenie 280,00 zł brutto) - wysyłka gratis!!!

 Opis: Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych



Idealny produkt dla małych firm lub domowych biur, wymagających elastycznego systemu o dużym poziomie zaawansowania.
Podstawowa pojemność: 3 analogowe linie miejskie i 8 hybrydowych portów wewnętrznych.

Maksymalna pojemność8 linii miejskich (LM) / 24 linie wewnętrzne (16: hybrydowych 8: pojedynczych analogowych)


Użyteczne i efektywne funkcje:
- Obsługa wiadomości głosowych
- 3 poziomy automatycznego operatora
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego
- Obsługa wiadomości SMS
- 3 poziomy automatycznego operatora
Dzięki usłudze 3-poziomowego automatycznego operatora (AA) abonent wywołujący może zostać automatycznie skierowany do żądanego rozmówcy, naciskając jednocyfrowy numer podany przez 3-poziomowy system zapowiedzi głosowych (OGM) DISA bez potrzeby łączenia się z operatorem. Nagrywanie komunikatu zapowiedzi tylko przez telefon systemowy.
- Identyfikacja abonenta dzwoniącego dla linii wewnętrznych (potrzebna dodatkowa karta dla LM)
Centrala obsługuje funkcję identyfikacji abonenta dzwoniącego, która pozwala użytkownikowi na odczytywanie danych abonenta dzwoniącego na wyświetlaczach analogowych telefonów jednoliniowych (ATJ) i analogowych telefonów systemowych (ATS). Gdy numer telefonu abonenta dzwoniącego odpowiada jednemu z numerów systemowego szybkiego wybierania, na wyświetlaczu pojawi się nazwa przyporządkowana temu numerowi podczas programowania systemowego szybkiego wybierania. Systemowe telefony z wyświetlaczami są w stanie odtworzyć dane identyfikacyjne z 20 ostatnich połączeń (rejestr połączeń). Centrala oferuje rejestr 300 ostatnich połączeń. Odpowiadanie na zapamiętane połączenia jest łatwe i wygodne.
- Obsługa wiadomości SMS
- Wiadomości głosowe
(potrzebna dodatkowa karta poczty głosowej)
Skrzynkę pocztową można dostosować do własnych potrzeb, nagrywając zapowiedzi, które są odtwarzane, jeśli nie można osobiście odebrać połączenia. Dzwoniący mogą pozostawić wiadomości bezpośrednio w prywatnej skrzynce, umożliwiając przekazywanie osobistych informacji bez polegania na ręcznych notatkach. Centra obsługi i grupy robocze mogą wykorzystywać obszar ogólnodostępny do zapamiętywania wiadomości od abonentów dzwoniących, które mogą być później odtwarzane przez operatora (menadżera).

.

Efektywna obsługa połączeń:
- Równomierna obsługa połączeń z zapowiedzią (UCD)
- Przekierowanie połączeń (gdy zajęte/bez odpowiedzi/na linię miejską/"idź za mną")
- Tryb dzienny/nocny/przerwa
- Połączenia alarmowe
- Konferencje 5-stronne
- Monitorowanie pomieszczeń
- Grupy numerów wewnętrznych
- Wybór rodzaju dzwonka
- Wiadomość oczekująca

Ekonomiczne zarządzanie kosztami:
- Rejestr połączeń SMDR
- Kod rozliczeniowy (opcjonalny/wymuszony)
- Elektroniczna blokada stacji
- Ograniczenie czasu połączenia
- Restrykcje połączeń