Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CENTRALA MINI IP ELNIX 1/6 VOIP DISA F. VAT

08-05-2015, 15:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 749.99 zł     
Użytkownik faxteljacek
numer aukcji: 5161751165
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 72   
Koniec: 08-05-2015 15:35:08

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Faxtel - LOGO
Nasze Aukcje O Nas Zadaj pytanie Opinie klientów Dodaj do Ulubionych sprzedających
Kontakt

tel. kom. 0666-[zasłonięte]-896
tel. (12)[zasłonięte]632 32
tel. (12)[zasłonięte]632 32

Email: [zasłonięte]@faxtel.com.pl

Gadu-Gadu:
Piotrek gg 10[zasłonięte]072
Marek gg 26[zasłonięte]958
Tomek gg 24[zasłonięte]852
Jacek gg 20[zasłonięte]901

Skype: Skype Me™! faxtel_piotrek

Regulamin

Kupując na Naszych aukcjach
akceptujesz regulamin znajdujący
się na stronie  O mnie

Odbiór

Jesteś z Krakowa lub okolic? Możesz odebrać zamówiony sprzęt osobiście od Pon do Pt w godz. 8:00 - 17:00

Kraków; Al. Słowackiego 64

Logo DPD

Wysyłka

U nas masz pewność, że w szybki i bezpieczny sposób dostarczymy Ci przesyłkę. Paczki wysyłamy kurierem DPD oraz po przez Paczkomaty InPost 24/7.
Koszt dostawy już od 15 zł!

Logo DPDInPost Paczkomaty

Raty

Na naszych aukcjach możesz dokonać zakupów na raty po przez system ratalnym Żagiel S.A.

Jak kupić na raty...


Wylicz swoją ratę już teraz!

Oblicz ratę

CENTRALA 1/6 VOIP DISA

GWARANCJA PRODUCENTA, FAKTURA VAT LUB PARAGON
FABRYCZNIE NOWY ZESTAW ZAWIERA WSZELKIE AKCESORIA DODAWANE PRZEZ PRODUCENTA -WYKAZ PONIŻEJ

1

Centrala MINI IP
Centrala MINI IP to najmniejsza konfiguracyjnie centrala z serii central ELNIX, działających w oparciu zarówno o
protokół VoIP jak i telefonię tradycyjną (PSTN). Pozwala na podłączenie max 6 numerów telefonicznych oraz 4
kont SIP. Linie tradycyjne PSTN i linie internetowe SIP (VoIP) w centrali traktowane są równorzędnie – wszystkie
funkcje realizowane są na obu typach linii.
Centrala jest prosta w montażu, programowaniu i obsłudze. Programuje się ją z sieciowego oprogramowania
komputerowego ELNIX. Komputer jest niezbędny tylko do programowania centrali, połączenia można realizować
ze zwykłych aparatów telefonicznych. Centrala może być zarządzana także poprzez sieć LAN lub Internet.
Możliwe jest tzw. sieciowanie central czyli połączenie kliku central w sieć telefoniczną z jednolitą numeracją
abonentów wewnętrznych. Centrale wpinane są do sieci komputerowej LAN poprzez Switch. Mogą być
umieszczone w różnych oddziałach jednej firmy (także w różnych miastach). Połączenia pomiędzy filiami firmy
nie generują wtedy żadnych kosztów, gdyż są to połączenia traktowane jako wewnętrzne w ramach tych central.
Centrala MINI ma wymiary: 217x40x125mm i jest przystosowana także do montażu w obudowie typu Rack 10".

1
Centrala ELNIX MINI IP ma standardowo wbudowane następujące rozwiązania:

  • 4 numerowa bramka SIP (VoIP)
  • karta sieciowa 10/100Mb
  • do 10 zapowiedzi słownych DISA
  • do 100 bloków INFOLINII
  • 10 kont poczty głosowej Voicemail
  • odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i
  • wewnętrznych
  • moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych
  • moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i
  • zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe
  • wzmacnianie sygnałów mowy)
  • możliwość podłączenia do 4 bramofonów /
  • radiowęzłów i video bramofonów.


Charakterystyka centrali ELNIX MINI IP FUNKCJE PODSTAWOWE

Funkcje łączeniowe

  • odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty
  • wybieranie tonowe na liniach wewnętrznych i zewnętrznych
  • przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
  • przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych niż zaprogramowane na odbiór aparaty
  • rezerwa odbierania rozmów zewnętrznych
  • połączenia z grupą telefonów wewnętrznych
  • zamawianie połączenia z liniami wewnętrznymi i miejskimi
  • połączenia automatyczne z wybranym numerem / numerami o określonej porze
  • połączenia konferencyjne i konsultacyjne
  • „redial” automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
  • „niańka” zdalny podsłuch pomieszczeń
  • „nie przeszkadzać” blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
  • „gorąca linia”
  • ustawienie rozmówcy zewnętrznego w oczekiwaniu na zwolnienie abonenta wewnętrznego (hold)
  • wejście do rozmowy „na trzeciego
  • numery skrócone (lokalne i globalne)
  • redyrekcja rozmów na inny numer wewnętrzny
  • redyrekcja (przekierowanie) rozmowy na numer zewnętrzny
  • melodyjka na podtrzymaniu rozmowy; możliwość modyfikacji melodyjki z plików .wav jak i MIDI
  • 4 różne tryby czasowe pracy centrali: dzień, noc, weekend, święta
  • DISA maksymalnie 10 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika,
  • których działanie może być zależne od trybu czasowego pracy centrali
  • CLIP przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony
  • wewnętrzne oraz na CTI w komputerze
  • automatyczne rozróżnianie połączenia faxowego

 

Rejestracja i taryfikacja rozmów (billing)

  • pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent
  • centrali odebrał połączenie
  • pełna rejestracja rozmów wychodzących z identyfikacją DTMF i z informacją, który abonent
  • centrali zainicjował połączenie
  • blokada na wszystkie rozmowy zewnętrzne z wyjątkiem służb specjalnych (policja, pogotowie itp.)
  • dyskryminacja rozmów
  • rejestracja przełączania połączeń wewnętrznych
  • billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy
  • ewentualnym przekazaniu rozmowy, numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt
  • rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
  • rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
  • bufor rozmów o wielkości do 5.000 rozmów a w sieci do 100.000.000 połączeń
  • różnorodne i wszechstronne filtrowanie i sortowanie danych rejestratora
  • wykonywanie połączeń zewnętrznych „z miasta” na koszt centrali ELNIX IP-PBX tzw. połączenia
  • przejściowe

 

  • System bramofonu/ videobramofonu (niezależny od telefonicznych linii wewnętrznych)
  • możliwość obsługi do 4 kaset rozmownych bramofonowych
  • otwieranie drzwi wejściowych z dowolnego aparatu wewnętrznego, także podczas prowadzenia
  • rozmowy (zewnętrznej lub wewnętrznej)
  • podsłuch obszaru przed wejściem bramofonów
  • możliwość pozostawiania informacji z bramofonu (videobramofonu) na automatycznej sekretarce
  • możliwość przekazywania wywołań z bramofonu na aparat telefoniczny nie podłączony do centrali
  • np. telefon komórkowy
  • niewidoczna mikrokamera wbudowana w obudowie videobramofonu umożliwia odbiór obrazu na
  • ekranie telewizora (kilku telewizorów) lub monitorze z wejściem AV.
  • Nowe funkcje centrali ELNIX IP-PBX
  • DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do
  • centrali abonenta wiadomości, a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do
  • zadeklarowanej przez użytkownika centrali e-mailowej skrzynki pocztowej.
  • INFOLINIA (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja
  • ścieżki połączeń; również z VoiceEmail
  • Wbudowana 4-kanałowa bramka VoIP umożliwiająca realizację połączeń głosowych przez sieć
  • komputerową jak też sieciowanie kilku central IP w "jedną centralę" z jednorodną numeracją
  • telefonów wewnętrznych


Zestaw producenta zawiera: centrala , kabel zasilający

 

Informacja

 

Kontakt

Akcesoria foto

Etui, torby, plecaki

Filtry

Karty pamięci

Kompakty

Kompakty z wymienną obiektyką

Lampy błyskowe

Lustrzanki

Obiektywy

Statywy

Urządzenia telekomunikacyjne

Zasilanie, akumulatory, gripy