Standardowe wyposażenie:
- 1 zewnętrzna linia ISDN pracująca ze wszystkimi centralami publicznymi (numeracja MSN I DDI)
- 1 wewnętrzna linia cyfrowa obsługująca wszystkie telefony ISDN a w szczególności terminale systemowe ELMEG – na jednej linii mogą pracować jednocześnie dwa aparaty ISDN
- 4 wewnętrzne linie analogowe – do podłączenia aparatów analogowych lub faksów.
- wbudowany szerokopasmowy router (port WAN, port LAN, port USB) pozwala na podłączenie dwóch komputerów (podłączenie większej liczby komputerów wymaga zastosowania dodatkowego przełącznika - switch ), firewall chroni przed atakami z sieci,
- funkcja LCR pozwala na wybranie najtańszego połączenia (użyteczna w przypadku korzystania z usług kilku operatorów)
Centralka jest wygodnie zarządzana przez sieć LAN lub ISDN praktycznie z dwolonego miejsca.
Nabywca otrzyma oprogramowanie do konfigurowani systemu a także przykład instalacji.
Na życzenie organizujemy instalację systemu u klienta (cała :Polska) – uzgodnione indywidualnie
Opcje rozbudowy (za dodatkową opłatą):
-
Jeden wolny slot pozwala na rozbudowę centralki o dodatkowe dwa wewnętrzne porty analogowe lub jedną zewnętrzna linię analogową (do podłączenia z operatorem).
-
VoIP (SIP v2) – rozbudowa o moduł 4 DSP (koszt 595 zł) pozwala uaktywnić bogatą funkcjonalność VoIP:
- obsługa 4 jednoczesnych połączeń VoIP,
- branka VoIP dla wszystkich podłączonych telefonów analogowych i ISDN (obsługa do 10 operatorów SIP),
- serwer SIP umożliwiający podłączenie do centralki telefonów VoIP (ELMEG IP290, IPS290, IPS410 lub aplikacji FEC SIP client) pracujących zarówno w lokalnej sieci LAN jak i sieci Internet.
Z wykorzystaniem modułu 4 DSP staje się możliwe podłączenie do systemu telefonów VoIP w dowolnych lokalizacjach których użytkownicy są traktowani jako normalni użytkownicy centrali. Oznacza to że telefon VoIP uruchomiony w domu lub biurze oddalonym od siedziby firmy a połączony z centralką w głównej siedzibie poprzez Internet będą mogli normalnie odbierać lub wykonywać połączenia telefoniczne tak jakby siedzieli w biurze. Ta unikalna właściwość pozwala na podłączenie poprzez Internet do centralki telefonów wszystkich osób współpracujących lub pracujących w firmie (np. graficy, programiści etc.)
Użytkownicy systemu mogą korzystać z T444 nie tylko za pomocą telefonów ale także darmowej aplikacji FEC SIP Client która zainstalowana na komputerze i zarejestrowana do centrali poprzez Internet pełni rolę telefonu (do poprawnego działania komputer musi być wyposażony w mikrofon i głośniki)
Produkt nowy, sprawny, wystawiamy fakturęVAT.
Podana cena jest ceną brutto z wliczonym podatkiem VAT