Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centrala 32 numerów wewn. MyPBX VoIP Asterisk

31-01-2012, 20:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 940 zł     
Użytkownik freephone24_pl
numer aukcji: 2075056981
Miejscowość Rudnik
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 44   
Koniec: 31-01-2012 20:15:27
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KONTAKT

tel. 12 [zasłonięte] 70
tel. 22 350 63 70
Fax 22 [zasłonięte] 77
Mobile: 51 495 03 44

[zasłonięte]@freephone.com.pl


PŁATNOŚĆ:
Za zakupiony przedmiot można zapłacić dokonując przelew na konto lub kurierowi / listonoszowi przy odbiorze.

Istnieje możliwość wysłki za pobraniem, ale tylko dla użytkowników z min. 15 punktami. Numer konta otrzymasz w pierwszym liście od nas, razem z podziękowaniami za zakup.


WYSYŁKA:
Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy paczką, lub listem priorytetowym.

Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL, lub Poczty Polskiej. Wysyłamy zawsze według kolejności wpłat i zamówień. Zazwyczaj nie później niż 3 dni robocze od wpłaty lub zamówienia.


KOSZTY PRZESYŁKI:
Koszty przesyłki sa zawsze uzależnione od wagi przedmiotu i każdorazowo podawane kupującemu.

Kupując w kilku aukcjach otrzymujesz wszystkie przedmioty w jednej paczce, płacąc za przesyłkę tylko raz. Przesyłki za granicę wyceniane są oddzielnie.


Centrala MyPBX-SOHO


dla firmy od 2 do 32 telefonów wewnętrznych

Zawiera pakiet startowy sieci FreePhone


To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.
Rozwiązanie idealne dla małych firm od 2-36 użytkowników - dla wszystkich którzy jeszcze nie zdecydowali sie na całkowitą migrację do telefonii internetowej.
Obsługuje do 4 analogowych portów FXO lub FXS ( 2 moduły po 2 porty).
Centrala zawiera system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem Asterisk SIP/IAX.

_właściwości IP-PBX____________________


• Do 32 użytkowników linii wewnętrznych
• Linie zewnętrzne PSTN, VoIP: SIP trunk, IAX trunk
• Linie wewnętrzne analogowe i VoIP: SIP i IAX
• Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia, dni miesiąca i godzin
• Interfejs graficzny - GUI
• Redukcja echa
• Przekazywanie połączenia – transfer bez zapowiedzi i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
• Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
• Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody
• IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
• Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie w przypadku nieodebrania

•Mini Callcentre - kolejkowanie połaczeń dla agentów callcentre niezależnie od grup odbirających


• Nagrywanie połaczeń - umożliwia nagrywanie połaczeń na dysku sieciowym

• Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
• Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
• Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym,
• Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
• Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny plan numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
• Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM, SPECS, ADPCM, G729
• Bufor służący eliminacji efektu Jitter



_specyfikacja__________________________


- do 4 portów analogowych
- wsparcie dla różnych kombinacji FXO and FXS modułów
- Echo Cancellation
- 512 MB Onboard Flash
- 64 MB Onboard RAM
- 1 Ethernet Ports
- LED:Red for FXO & Green for FXS
- wymiary:193x153x30mm
- waga:500g
- zasilanie :12V,5A

Cena dotyczy modelu bez portów analogowych. Cena modułu 2 linie analogowe FXO lub FXS (linie zewnętrzne lub wewnętrzne) wynosi 350 zł netto.


Kupując u nas otrzymasz skonfigurowane 1 konto VoIP dla firm - PostPaid oraz 2 miesiące upustu w opłacie za korzystanie z usługi. Opis cen połączeń w sieci FreePhone na stronie www.


Opis centrali


Doskonale współpracuje z telefonami Yealink oferowanymi przez nas na innych aukcjach.

____________________________________________________________________

Specification & Features
Up to 4 Analog Ports, Support for a Combination of FXO and FXS Modules,
Echo Cancellation, 512 MB Onboard Flash,64 MB Onboard RAM, 1 Ethernet Ports, LED:Red for FXO & Green for FXS

Size:193x153x30 mm
Weight:500g
Power:12V,1A

Protocol:SIP(RFC3261), DTMF:RFC2833, SIP INFO, In-band, Codec:G.711 A/u-law, G.726, G.729A/B, GSM, Speex

Functions
Dial plan, BLF Status Updates, Language: English, Chinese, Portuguese, Spanish, Russian,Hebrew, Turkish, Automated Attendant, Blind Transfer,
Call Detail Records(CDR), Call Forward, Call Parking, Call Recording
Call Pickup, Call Routing, Call Transfer, Call Waiting, Caller ID, Direct Inward System Access(DISA), Do Not Disturb(DND), Interactive Voice, Response (IVR), Music On Hold, Music On Transfer, Ring Group, Route by Caller ID, Three-way Calling,

O NAS
Oferujemy rozwiązania telefonii internetowej VoIP

ROZWIĄZANIA DLA FIRM:

  • PostPaid (rozmawiasz ile chcesz, a płacisz po zakończeniu miesiąca)
  • doradztwo w rozwiązaniach telekomunikacyjnych
  • rozwiązania IP-PBX
  • Fax2mail
  • Mail2fax
  • rozwiązania dla callshop

DLA DOMU:

  • Dla Domu PrePaid (doładowujesz konto i rozmawiasz ile chcesz)
  • Doradztwo w wyborze rozwiązania


NASZE CENY
Polska telefony stacjonarne

0

06

PLN

Polska telefony komórkowe

0

24

PLN


Anglia, Szwecja, Rosja telefony stacjonarne

0

08

PLN

USA, Kanada telefony stacjonarne i komórkowe

0

08

PLN

Ceny netto


Więcej o usługach Postpaid i cenach na naszej stronie www.freephone.com.pl
Możesz tam sprawdzić ile zapłacisz za rozmowy w naszej sieci. Opis usługi PostPaid