PŁATNOŚĆ: Za zakupiony przedmiot można zapłacić dokonując przelew na konto lub kurierowi / listonoszowi przy odbiorze.
Istnieje możliwość wysłki za pobraniem, ale tylko dla użytkowników z min. 15 punktami. Numer konta otrzymasz w pierwszym liście od nas, razem z podziękowaniami za zakup.
|
WYSYŁKA: Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy paczką, lub listem priorytetowym.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL, lub Poczty Polskiej. Wysyłamy zawsze według kolejności wpłat i zamówień. Zazwyczaj nie później niż 3 dni robocze od wpłaty lub zamówienia.
|
KOSZTY PRZESYŁKI: Koszty przesyłki sa zawsze uzależnione od wagi przedmiotu i każdorazowo podawane kupującemu.
Kupując w kilku aukcjach otrzymujesz wszystkie przedmioty w jednej paczce, płacąc za przesyłkę tylko raz. Przesyłki za granicę wyceniane są oddzielnie.
|
|
Centrala MyPBX-SOHO
dla firmy od 2 do 32 telefonów wewnętrznych
Zawiera pakiet startowy sieci FreePhone
To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna. Rozwiązanie idealne dla małych firm od 2-36 użytkowników - dla wszystkich którzy jeszcze nie zdecydowali sie na całkowitą migrację do telefonii internetowej. Obsługuje do 4 analogowych portów FXO lub FXS ( 2 moduły po 2 porty). Centrala zawiera system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem Asterisk SIP/IAX.
_właściwości IP-PBX____________________
• Do 32 użytkowników linii wewnętrznych • Linie zewnętrzne PSTN, VoIP: SIP trunk, IAX trunk • Linie wewnętrzne analogowe i VoIP: SIP i IAX • Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia, dni miesiąca i godzin • Interfejs graficzny - GUI • Redukcja echa • Przekazywanie połączenia – transfer bez zapowiedzi i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące • Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery • Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołączają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody • IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp. • Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie w przypadku nieodebrania
•Mini Callcentre - kolejkowanie połaczeń dla agentów callcentre niezależnie od grup odbirających
• Nagrywanie połaczeń - umożliwia nagrywanie połaczeń na dysku sieciowym
• Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie • Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników • Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym, • Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232) • Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny plan numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami • Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM, SPECS, ADPCM, G729 • Bufor służący eliminacji efektu Jitter
_specyfikacja__________________________
- do 4 portów analogowych - wsparcie dla różnych kombinacji FXO and FXS modułów - Echo Cancellation - 512 MB Onboard Flash - 64 MB Onboard RAM - 1 Ethernet Ports - LED:Red for FXO & Green for FXS - wymiary:193x153x30mm - waga:500g - zasilanie :12V,5A
Cena dotyczy modelu bez portów analogowych. Cena modułu 2 linie analogowe FXO lub FXS (linie zewnętrzne lub wewnętrzne) wynosi 350 zł netto.
Kupując u nas otrzymasz skonfigurowane 1 konto VoIP dla firm - PostPaid oraz 2 miesiące upustu w opłacie za korzystanie z usługi. Opis cen połączeń w sieci FreePhone na stronie www.
Opis centrali
Doskonale współpracuje z telefonami Yealink oferowanymi przez nas na innych aukcjach.
____________________________________________________________________
Specification & Features Up to 4 Analog Ports, Support for a Combination of FXO and FXS Modules, Echo Cancellation, 512 MB Onboard Flash,64 MB Onboard RAM, 1 Ethernet Ports, LED:Red for FXO & Green for FXS Size:193x153x30 mm Weight:500g Power:12V,1A Protocol:SIP(RFC3261), DTMF:RFC2833, SIP INFO, In-band, Codec:G.711 A/u-law, G.726, G.729A/B, GSM, Speex
Functions Dial plan, BLF Status Updates, Language: English, Chinese, Portuguese, Spanish, Russian,Hebrew, Turkish, Automated Attendant, Blind Transfer, Call Detail Records(CDR), Call Forward, Call Parking, Call Recording Call Pickup, Call Routing, Call Transfer, Call Waiting, Caller ID, Direct Inward System Access(DISA), Do Not Disturb(DND), Interactive Voice, Response (IVR), Music On Hold, Music On Transfer, Ring Group, Route by Caller ID, Three-way Calling,
|
O NAS Oferujemy rozwiązania telefonii internetowej VoIP
ROZWIĄZANIA DLA FIRM:
- PostPaid (rozmawiasz ile chcesz, a płacisz po zakończeniu miesiąca)
- doradztwo w rozwiązaniach telekomunikacyjnych
- rozwiązania IP-PBX
- Fax2mail
- Mail2fax
- rozwiązania dla callshop
DLA DOMU:
- Dla Domu PrePaid (doładowujesz konto i rozmawiasz ile chcesz)
- Doradztwo w wyborze rozwiązania
|
NASZE CENY Polska telefony stacjonarne
Polska telefony komórkowe
Anglia, Szwecja, Rosja telefony stacjonarne
USA, Kanada telefony stacjonarne i komórkowe
Ceny netto
|
Więcej o usługach Postpaid i cenach na naszej stronie www.freephone.com.pl Możesz tam sprawdzić ile zapłacisz za rozmowy w naszej sieci. Opis usługi PostPaid
|
|