Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CENTRALA 2/6 PSTN VOIP DISA NAGR. ROZMÓW F. VAT

09-03-2015, 16:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 089 zł     
Użytkownik faxteljacek
numer aukcji: 5069149336
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 20   
Koniec: 09-03-2015 15:54:59

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Faxtel - LOGO
Nasze Aukcje O Nas Zadaj pytanie Opinie klientów Dodaj do Ulubionych sprzedających
Kontakt

tel. kom. 0666-[zasłonięte]-896
tel. (12)[zasłonięte]632 32
tel. (12)[zasłonięte]632 32

Email: [zasłonięte]@faxtel.com.pl

Gadu-Gadu:
Piotrek gg 10[zasłonięte]072
Marek gg 26[zasłonięte]958
Tomek gg 24[zasłonięte]852
Jacek gg 20[zasłonięte]901

Skype: Skype Me™! faxtel_piotrek

Regulamin

Kupując na Naszych aukcjach
akceptujesz regulamin znajdujący
się na stronie  O mnie

Odbiór

Jesteś z Krakowa lub okolic? Możesz odebrać zamówiony sprzęt osobiście od Pon do Pt w godz. 8:00 - 17:00

Kraków; Al. Słowackiego 64

Logo DPD

Wysyłka

U nas masz pewność, że w szybki i bezpieczny sposób dostarczymy Ci przesyłkę. Paczki wysyłamy kurierem DPD oraz po przez Paczkomaty InPost 24/7.
Koszt dostawy już od 15 zł!

Logo DPDInPost Paczkomaty

Raty

Na naszych aukcjach możesz dokonać zakupów na raty po przez system ratalnym Żagiel S.A.

Jak kupić na raty...


Wylicz swoją ratę już teraz!

Oblicz ratę

CENTRALA 2/6 Z NAGRYWANIEM ROZMÓW VOIP DISA

GWARANCJA PRODUCENTA, FAKTURA VAT LUB PARAGON
FABRYCZNIE NOWY ZESTAW ZAWIERA WSZELKIE AKCESORIA DODAWANE PRZEZ PRODUCENTA -WYKAZ PONIŻEJ


Centrala do samodzielnego montażu. Do rozmów poprzez PSTN i VOIP

CENTRALA 2/6

2 Linie miejskie 6 linii wewnętrznych z zapowiedzią słowną DISA oraz nagrywaniem rozmów.

- Telefonia internetowa (VOIP) i telefonia analogowa (PSTN) w jednej centrali.
- Wbudowana bramka VOIP w naszej centrali obsługująca protokół SIP 2.0, pozwala na zdefiniowanie
- do 8 numerów telefonii internetowej różnych operatorów.

Jest to pierwsza centrala z wbudowaną 8-kanałową bramką VoIP

Operatorzy VoIP obsługiwani przez centrale:

  • Actio
  • Freeconet
  • Tlenofon
  • Ipfon
  • Halonet
  • EasyCall
  • Datera
  • Fonemon
  • AleKontakt
  • Fone
  • oraz inni operatorzy spełniający normy protokołu SIP.



Dane techniczne bramki VoIP:

  • standard według normy RFC 3621 SIP 2.0
  • generowanie ciszy (CNG - Comfort Noise Generation)
  • detekcja mowy (VAD - Voice Activity Detection)
  • usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 96ms
  • dynamiczny bufor do usuwania efektu Jitter
  • regulowany poziom głośności toru nadawczego i odbiorczego do 12dB
  • przesyłanie DTMF - in-band, out-of-band (SIP Info lub RFC 2833 RTP)
  • detekcja i generacja odwrócenia polaryzacji
  • detekcja i generacja CallerID
  • wyświetlanie CallerID (FSK)
  • Oprócz G711,GSM czy G729 jest również codec iLBC i speex.




Centrala IP-PBX to najnowocześniejsza centrala obsługująca analogowe linie telefoniczne (nie wspólpracuje z liniami ISDN, chyba, że terminal ISDN ma wyjścia analogowe).

Zastosowanie nowych technologii zaowocowało znaczną miniaturyzacją sprzętu i zastosowaniem obudowy typu Rack 10" (1U i 2U).
Daje to możliwość zamówienia różnych konfiguracji linii miejskich i wewnętrznych w standardowej obudowie (w sumie do 48 portów).

Centrala IP-PBX jest zintegrowanym, modułowym rozwiązaniem systemowym łączącym w sobie funkcje wielu urządzeń, które często oferowane są jako oddzielne produkty.


Centrale IP-PBX dostępne są w wersjach:
1. IP-PBX Mx - centrala mała modułowa o pojemności do 12 portów telefonicznych. Czytnik CompactFlash i ośmiokanałowa bramka Voip w standardzie.
2. IP-PBX Sx - centrala średnia modułowa o pojemności do 48 portów telefonicznych (dająca możliwość podłączenia od 2 do 16 linii miejskich + porty wewnętrzne). Czytnik CompactFlash i ośmiokanałowa bramka Voip w standardzie.

Wymiary central:

  • obudowa 12-portowa: 217 x 40 x 125 mm
  • obudowa 48-portowa: 217 x 85 x 235 mm

Możliwości centrali:

  • wybieranie tonowe na liniach zewnętrznych i wewnętrznych
  • połączenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz z grupą abonentów wewnętrznych dla każdego użytkownika wewnętrznego
  • różna sygnalizacja przychodzących rozmów zewnętrznych i wewnętrznych
  • odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty wewnętrzne
  • przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
  • przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych aparatów niż z zaprogramowanych na odbiór
  • rezerwa przyjmowania rozmów zewnętrznych przez aparat wewnętrzny inny niż zaprogramowany na ich odbieranie
  • ADR – Automatyczna dystrybucja ruchu dla połączeń przychodzących
  • zamawianie połączenia z zajętą linią miejską, linią wewnętrzną lub grupą
  • Zapowiedź powitalna DISA
  • Infolinia – menu głosowe
  • automatyczne rozróżnianie połączenia faksowego
  • nawiązywanie drugiego połączenia zewnętrznego podczas prowadzonej już rozmowy zewnętrznej
  • połączenia konsultacyjne z numerem wewnętrznym podczas rozmowy z abonentem zewnętrznym
  • połączenia konferencyjne z numerem zewnętrznym dla abonentów wewnętrznych (dostępne w wersji maxi)
  • „redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
  • „nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
  • „gorąca linia” - natychmiastowa
  • numery skrócone globalne dla całej centrali
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmów na inny numer wewnętrzny
  • przekierowanie (redyrekcja) rozmowy na numer zewnętrzny dowolna melodyjka na podtrzymaniu rozmowy zewnętrznej i wewnętrznej
  • CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTL w komputerze (również po VoIP)
  • 4 profile czasowe pracy centrali
  • DISA - dostępne 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)
  • DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) - pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do centrali abonenta wiadomości a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do zadeklarowanej e-mailowej skrzynki pocztowej.
  • Infolinia (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja ścieżki połączeń; również z VoiceEmail
  • Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy,numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
  • Rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
  • Pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie.
  • Bufor rozmów o wielkości do 10 000 zdarzeń a w sieci do 100.000.000 połączeń
  • Możliwość modyfikacji przez użytkownika melodyjki na podtrzymaniu rozmowy "hold" z plików .wav jak i MIDI
  • Konta abonenckie czyli abonenci wirtualni (do 200)
  • Wbudowana 8-kanałowa bramka VoIP z protokołem SIP 2.0, pozwalająca na zdefiniowanie do 8 numerów telefoni internetowej różnych operatorów.
  • Bramka umożliwia również realizację połączeń głosowych przez sieć komputerową i sieciowanie kilku central IP w "jedną centralę" z jednorodną numeracją telefonów wewnętrznych
  • Współpraca z programem Softphone czy PC-Phone zainstalowanym na dowolnym komputerze PC sieci lokalnej czy
  • Internecie i stanowiącym dodatkowy telefon wewnętrzny centrali IP-PBX (z dowolnego telefonu centrali można zadzwonić
  • wybierając numer wewnętrzny PC-Phona czyli na dowolny komputer PC ze słuchawkami lub telefonem z USB).
  • Nagrywanie rozmów telefonicznych.
  • System bramofonu i videobramofonu (bramofon i videobramofon nie stanowi wyposażenia centrali).

System bramofonu lub videobramofonu jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych i umożliwia:

System radiowęzła
Pozwala on na globalne i lokalne nagłośnienie pomieszczeń obsługiwanych przez centralę. Istnieje możliwość podłączenia
kilku zestawów głośników obsługiwanych przez aparaty telefoniczne. Port radiowęzłowy jest zależny od telefonicznych linii
wewnętrznych.

Zarządzanie centrali odbywa się przez komputer za pomocą dołączonego oprogramowania.
Centrala współpracuje ze zwykłymi aparatami telefonicznymi z wybieranem tonowym, nie wymaga telefonów systemowych !
Do połączenia Centrali z komputerem służy gniazdo sieciowe RJ45 umieszczone na przednim panelu centrali.
Podłączenia dokonuje się poprzez wpięcie centrali w istniejącą sieć LAN lub bezpośrednio pod kartę sieciową zainstalowana w komputerze PC.
Programowanie centrali odbywa się poprzez pakiet oprogramowania działający w środowisku Windows 98SE/2000/XP/2003/Vista i składający się z programów:

Oprogramowanie centrali jest oprogramowaniem działającym w sieci komputerowej.



Zestaw producenta zawiera: centrala, kabel zasilający

Informacja

Kontakt

Akcesoria foto

Etui, torby, plecaki

Filtry

Karty pamięci

Kompakty

Kompakty z wymienną obiektyką

Lampy błyskowe

Lustrzanki

Obiektywy

Statywy

Urządzenia telekomunikacyjne

Zasilanie, akumulatory, gripy