|
Koszty wysyłki:
Koszty transportu podane w szablonie opcji dostawy Allegro.
UBEZPIECZENIE PRZESYŁEK: · KURIER - 100 % · POCZTA POLSKA - wg regulaminu
NUMER KONTA - PEKAO S.A. 28 [zasłonięte]02308 [zasłonięte]100003[zasłonięte]6602
Możliwy odbiór osobisty Faxtel Sp. J. ( mapka) Al.Słowackiego 64 (od 8 do 17) 30-004 Kraków budynek HERBEWO, III piętro
Koszty transportu podane są zawsze indywidualnie na każdej aukcji.
|
ZADZWOŃ !
NASZ HANDLOWIEC ODPOWIE NA TWOJE PYTANIA
TEL: 666-[zasłonięte]-896 , 012[zasłonięte]632-32
EMAIL: [zasłonięte]@FAXTEL.COM.PL
GODZINY PRACY: PN-PT 8:00 - 17:00
W Krakowie i okolicach możliwa dostawa od 15zł
zakupy na raty:
|
|
|
|
|
OFERUJEMY CENTRALE W DOWOLNEJ KONFIGURACJI
KLIKNIJ TUTAJ - TO JEST LINK DO AUKCJI Z CENTRALAMI !!
Telefonia internetowa (VOIP) i telefonia analogowa (PSTN) w jednej centrali. Wbudowana bramka VOIP w naszej centrali obsługująca protokół SIP 2.0, pozwala na zdefiniowanie do 8 numerów telefonii internetowej różnych operatorów.
Jest to pierwsza centrala z wbudowaną 8-kanałową bramką VoIP !!!
Operatorzy VoIP obsługiwani przez centrale:
- Actio
- Freeconet
- Tlenofon
- Ipfon
- Halonet
- EasyCall
- Datera
- Fonemon
- AleKontakt
- Fone
- oraz inni operatorzy spełniający normy protokołu SIP.
Dane techniczne bramki VoIP:
- standard według normy RFC 3621 SIP 2.0
- generowanie ciszy (CNG - Comfort Noise Generation)
- detekcja mowy (VAD - Voice Activity Detection)
- usuwanie echa zgodne z G.165/G.168 do 96ms
- dynamiczny bufor do usuwania efektu Jitter
- regulowany poziom głośności toru nadawczego i odbiorczego do 12dB
- przesyłanie DTMF - in-band, out-of-band (SIP Info lub RFC 2833 RTP)
- detekcja i generacja odwrócenia polaryzacji
- detekcja i generacja CallerID
- wyświetlanie CallerID (FSK)
- Oprócz G711,GSM czy G729 jest również codec iLBC i speex.
Centrala IP-PBX to najnowocześniejsza centrala obsługująca analogowe linie telefoniczne (nie wspólpracuje z liniami ISDN, chyba, że terminal ISDN ma wyjścia analogowe).
Zastosowanie nowych technologii zaowocowało znaczną miniaturyzacją sprzętu i zastosowaniem obudowy typu Rack 10" (1U i 2U). Daje to możliwość zamówienia różnych konfiguracji linii miejskich i wewnętrznych w standardowej obudowie (w sumie do 48 portów). Możliwości konfiguracji i ceny na naszej stronie: www.intra.waw.pl
Centrala IP-PBX jest zintegrowanym, modułowym rozwiązaniem systemowym łączącym w sobie funkcje wielu urządzeń, które często oferowane są jako oddzielne produkty.
Centrala oferuje następujące rozwiązania:
- KARTA sieciowa 10/100Mb Fast Ethernet, która stanowi podstawę i standardowe wyposażenie centrali,
- funkcje centrali cyfrowej (m.in. DISA, Infolinia, Billing, Taryfikacja także połączeń wewnętrznych, pełny CLIP- także po VoIP),
- do 16 zapowiedzi słownych w DISA,
- do 256 bloków INFOLINII,
- moduły wysyłania na porty wewnętrzne teletaxy 12 / 16khz,
- odbiorniki i nadajniki CLIP na liniach miejskich i wewnętrznych,
- moduł odwrócenie pętli na portach wewnętrznych,
- moduły wzmacniaczy na portach wewnętrznych i zewnętrznych nawet do 12dB (cyfrowe wzmacnianie sygnałów mowy),
- pełny pakiet oprogramowania bez ograniczenia liczby stanowisk,
- system nagrywania rozmów wraz z podsłuchem ON-LINE, również rozmów wewnętrznych,
- obsługa dysków CompactFlash nawet do 12GB z systemem nagrywania treści rozmów telefonicznych (opcja),
- 8 kanałowa bramka VoIP SIP 2.0, IP-DISA, IP-DDI, IP-Infolinia czy Voicemaile.
- system rozproszony łączenia central po IP (Multi-Location) również z PC-Phone jako telefony wewnętrzne centrali,
- do 40 kont SMTP - Voicemaile,
- możliwość podłączenia do 8 bramofonów i radiowęzłów.
Centrale IP-PBX dostępne są w wersjach:
1. IP-PBX Mx - centrala mała modułowa o pojemności do 12 portów telefonicznych. Czytnik CompactFlash i ośmiokanałowa bramka Voip w standardzie. 2. IP-PBX Sx - centrala średnia modułowa o pojemności do 48 portów telefonicznych (dająca możliwość podłączenia od 2 do 16 linii miejskich + porty wewnętrzne). Czytnik CompactFlash i ośmiokanałowa bramka Voip w standardzie.
Wymiary central:
obudowa 12-portowa: 217 x 40 x 125 mm obudowa 48-portowa: 217 x 85 x 235 mm
Możliwości centrali:
- wybieranie tonowe na liniach zewnętrznych i wewnętrznych
- połączenia zewnętrzne i wewnętrzne oraz z grupą abonentów wewnętrznych dla każdego użytkownika wewnętrznego
- różna sygnalizacja przychodzących rozmów zewnętrznych i wewnętrznych
- odbieranie rozmów przychodzących przez wszystkie lub wybrane aparaty wewnętrzne
- przekazywanie rozmów na dowolny numer wewnętrzny z anonsem lub bez anonsu
- przechwytywanie rozmów zewnętrznych z innych aparatów niż z zaprogramowanych na odbiór
- rezerwa przyjmowania rozmów zewnętrznych przez aparat wewnętrzny inny niż zaprogramowany na ich odbieranie
- ADR – Automatyczna dystrybucja ruchu dla połączeń przychodzących
- zamawianie połączenia z zajętą linią miejską, linią wewnętrzną lub grupą
- Zapowiedź powitalna DISA
- Infolinia – menu głosowe
- automatyczne rozróżnianie połączenia faksowego
- nawiązywanie drugiego połączenia zewnętrznego podczas prowadzonej już rozmowy zewnętrznej
- połączenia konsultacyjne z numerem wewnętrznym podczas rozmowy z abonentem zewnętrznym
- połączenia konferencyjne z numerem zewnętrznym dla abonentów wewnętrznych (dostępne w wersji maxi)
- „redial” - automatyczne wybieranie ostatnio wybieranego numeru zewnętrznego
- „nie przeszkadzać” - blokada łączenia rozmów zewnętrznych dla danego numeru
- „gorąca linia” - natychmiastowa
- numery skrócone globalne dla całej centrali
- przekierowanie (redyrekcja) rozmów na inny numer wewnętrzny
- przekierowanie (redyrekcja) rozmowy na numer zewnętrzny
- dowolna melodyjka na podtrzymaniu rozmowy zewnętrznej i wewnętrznej
- CLIP - przenoszenie identyfikacji numeru dzwoniącego abonenta z linii miejskich na telefony wewnętrzne oraz na CTL
w komputerze (również po VoIP)
- 4 profile czasowe pracy centrali
- DISA - dostępne 16 niezależnych zapowiedzi słownych, nagrywanych przez użytkownika, których działanie może być
zależne od trybu pracy centrali (np. Dzień/Noc/Weekend,/Święto itp.)
- DISA VoiceEmail (e-mailowa poczta głosowa) - pozwala na pozostawienie przez dzwoniącego do centrali abonenta
wiadomości a następnie wysłanie jej jako załącznika w postaci .wav do zadeklarowanej e-mailowej skrzynki pocztowej.
- Infolinia (stosowana w celu ukrycia wewnętrznej numeracji telefonów) -> graficzna prezentacja ścieżki połączeń; również z
VoiceEmail
- Billing rozmów wychodzących (numer abonenta inicjującego rozmowę, pośrednik przy ewentualnym przekazaniu rozmowy,
numer, jaki wybrano na "mieście", data, godzina, koszt rozmowy zgodnie z taryfami operatorów)
- Rejestracja połączeń niezrealizowanych i połączeń wewnętrznych
- Pełna rejestracja rozmów przychodzących z identyfikacją CLIP i z informacją, który abonent centrali odebrał połączenie.
- Bufor rozmów o wielkości do 10 000 zdarzeń a w sieci do 100.000.000 połączeń
- Możliwość modyfikacji przez użytkownika melodyjki na podtrzymaniu rozmowy "hold" z plików .wav jak i MIDI
- Konta abonenckie czyli abonenci wirtualni (do 200)
- Wbudowana 8-kanałowa bramka VoIP z protokołem SIP 2.0, pozwalająca na zdefiniowanie do 8 numerów telefoni internetowej różnych operatorów.
Bramka umożliwia również realizację połączeń głosowych przez sieć komputerową i sieciowanie kilku central IP w "jedną centralę" z jednorodną numeracją telefonów wewnętrznych
- Współpraca z programem Softphone czy PC-Phone zainstalowanym na dowolnym komputerze PC sieci lokalnej czy
Internecie i stanowiącym dodatkowy telefon wewnętrzny centrali IP-PBX (z dowolnego telefonu centrali można zadzwonić wybierając numer wewnętrzny PC-Phona czyli na dowolny komputer PC ze słuchawkami lub telefonem z USB).
- Nagrywanie rozmów telefonicznych.
System bramofonu i videobramofonu (bramofon i videobramofon nie stanowi wyposażenia centrali).
System bramofonu lub videobramofonu jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych i umożliwia:
- podłączenie jedno, dwu lub cztero przyciskowej kasety rozmownej do jednego portu wewnętrznego
- otwieranie zamków drzwi wejściowych z dowolnego aparatu - także bezprzewodowego - podłączonego do centrali
- kontakt z obszarem przed bramofonem i jego podsłuch
- przekazywanie odebranych rozmów z bramofonu do innych aparatów
- „bramofon komórkowy” czyli przekazywanie wywołań z bramofonu na aparat telefoniczny nie podłączony do centrali
np. telefon komórkowy lub stacjonarny (w przygotowaniu)
- możliwość pozostawiania informacji z bramofonu/videobramofonu na podłączonej do centralki automatycznej sekretarce
- rozległa obserwacja obszaru wokół videobramofonu i identyfikacja osób stojących przed furtką (drzwiami) dzięki wbudowanej
monochromatycznej lub kolorowej kamerze szerokokątnej
- odbiór obrazu z kamery videobramofonu na ekranie telewizora, monitora TV przemysłowej lub komputera z wejściem AV.
System radiowęzła
Pozwala on na globalne i lokalne nagłośnienie pomieszczeń obsługiwanych przez centralę. Istnieje możliwość podłączenia kilku zestawów głośników obsługiwanych przez aparaty telefoniczne. Port radiowęzłowy jest zależny od telefonicznych linii wewnętrznych.
Zarządzanie centrali odbywa się przez komputer za pomocą dołączonego oprogramowania. Centrala współpracuje ze zwykłymi aparatami telefonicznymi z wybieranem tonowym, nie wymaga telefonów systemowych !
Do połączenia Centrali z komputerem służy gniazdo sieciowe RJ45 umieszczone na przednim panelu centrali. Podłączenia dokonuje się poprzez wpięcie centrali w istniejącą sieć LAN lub bezpośrednio pod kartę sieciową zainstalowana w komputerze PC. Programowanie centrali odbywa się poprzez pakiet oprogramowania działający w środowisku Windows 98SE/2000/XP/2003/Vista i składający się z programów:
- INSTALATOR - ustawianie, w prosty sposób, konfiguracji funkcji centrali, konfiguracja sieciowa, obsługa bazy danych systemu, bieżąca zmiana uprawnień poszczególnych użytkowników
- KONSOLA - pulpit sygnalizacyjny, dostępny na ekranie w każdym trybie pracy komputera w systemie Windows, obrazujący w sposób graficzny (w postaci ikon) aktualny stan linii miejskich i wewnętrznych oraz profil pracy centrali.
- SZEF - rejestracja połączeń wychodzących i przychodzących, statystyki połączeń, zarządzanie kontami użytkowników.
- ODTWARZACZ IP PBX - program służący do odsłuchu zapisanych rozmów.
Oprogramowanie centrali jest oprogramowaniem działającym w sieci komputerowej.
|
|
|
|
Za pośrednictwem Allegro oferujemy różne konfiguracje central. Nasza firma specjalizuje się w sprzedaży i montażu central telefonicznych. Ten produkt możesz zamówić w różnych konfiguracjach linii zewnętrznych miejskich i linii wewnętrznych lub bez zapowiedzi słownej i możliwości nagrywania rozmów |
|
|
|
|