|
KONTAKT
tel. 12 [zasłonięte] 70
tel. 22 [zasłonięte] 70
Fax 22 [zasłonięte] 77
Mobile: 51 [zasłonięte] 44
[zasłonięte]@freephone.com.pl
|
|
PŁATNOŚĆ:
Za zakupiony przedmiot można zapłacić dokonując przelew na konto lub kurierowi / listonoszowi przy odbiorze.
Istnieje możliwość wysłki za pobraniem, ale tylko dla użytkowników z min. 15 punktami. Numer konta otrzymasz w pierwszym liście od nas, razem z podziękowaniami za zakup.
|
|
WYSYŁKA:
Wszystkie zakupione przedmioty wysyłamy paczką, lub listem priorytetowym.
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem kuriera DHL, lub Poczty Polskiej. Wysyłamy zawsze według kolejności wpłat i zamówień. Zazwyczaj nie później niż 3 dni robocze od wpłaty lub zamówienia.
|
|
KOSZTY PRZESYŁKI:
Koszty przesyłki sa zawsze uzależnione od wagi przedmiotu i każdorazowo podawane kupującemu.
Kupując w kilku aukcjach otrzymujesz wszystkie przedmioty w jednej paczce, płacąc za przesyłkę tylko raz. Przesyłki za granicę wyceniane są oddzielnie.
|
|
Centrala MyPBX Standard
dla firmy od 2 do 100 telefonów wewnętrznych
Zawiera pakiet startowy sieci FreePhone
To kompletna, zarządzana przez wbudowane oprogramowanie Asterisk centrala telefoniczna.
Obsługuje do 16 analogowych portów FXO lub FXS (8 kart po 2 porty FXO lub FXS) lub do 8 portów ISDN BRA a także 4 porty GSM.
Centrala zawiera system operacyjny Linux z wbudowanym proxy serwerem Asterisk SIP/IAX
_właściwości IP-PBX____________________
• Do 100 użytkowników linii wew
• Linie zewnętrzne PSTN, VoIP: SIP trunk, IAX trunk
• Linie wewnętrzne analogowe i VoIP: SIP i IAX
• Programowalny Dial Plan/ Calling Rules /Time Interval - zaawansowane reguły kierowania połączeń przychodzących i wychodzących pomiędzy liniami wewnętrznymi i zewnętrznymi, zależnie od numerów nawiązujących/odbierających, linii, dni tygodnia, dni miesiąca i godzin
• Interfejs graficzny - GUI
• Redukcja echa
• Przekazywanie połączenia – transfer bez zapowiedzi i z zapowiedzią (attended transfer), przekierowanie połączenia, połączenie oczekujące
• Follow me - sekwencyjne przekazywanie połączenia w przypadku nieodebrania na następne numery
• Konferencje telefoniczne, obsługa tzw. pokoi konferencyjnych poprzez które dołaczają do telekonferencji kolejni abonenci, dostępne zabezpieczenia poprzez opcjonalne PIN kody.
• IVR Interactive Voice Response - system interaktywnego menu głosowego do automatyzowania obsługi połączeń przychodzących, abonent dzwoniący nawiguje po menu odsłuchując komunikaty głosowe i wybiera dostępne opcje menu z klawiatury telefonu tonowego, system umożliwia budowę bezobsługowych infolinii, wspiera kierowanie połączeń do agentów call center itp.
• Ring Group - umożliwia wybranie jednocześnie numerów do więcej niż jednego użytkownika lub odbiór na wielu numerach dzwoniących sekwencyjnie w przypadku nieodebrania
• Music on Hold - odtwarzanie muzyki w czasie oczekiwania przez abonenta na połączenie
• Voice Mail - poczta głosowa, możliwość pozostawienia nagranych wiadomości dla użytkowników
• Rejestr połączeń tzw. CDR - Call Detail Records - szczegółowy rejestr informacji o każdym połączeniu zawierający informacje m.in. o numerach przychodzących i wybieranych, czasach rozpoczęcia, zakończenia trwania, taryfikowanym,
• Wiele metod dostępu do IPPBX przez www/telnet/SSH putty lub przez konsolę (RS-232)
• Centrala rozproszona, dostępne łączenie wielu central IPPBX ze sobą przez sieci LAN/WAN z wykorzystaniem protokołu IAX. Spójny plan numeracji wewnętrznej dla wielu połączonych central, darmowe połączenia między odrębnymi lokalizacjami
• Obsługa wielu kodeków: ulaw, alaw, GSM, SPECS, ADPCM, G729
• Bufor służący eliminacji efektu Jitter
_specyfikacja__________________________
- do 16 portów analogowych
- wsparcie dla różnych kombinacji FXO and FXS modułów,
- Echo Cancellation
- 512 MB Onboard Flash
- 128 MB Onboard RAM
- 2 Ethernet Ports
- LED:Red for FXO & Green for FXS
- wymiary:280x175x33mm
- waga:700g
- zasilanie :12V,5A
Cena dotyczy modelu bez portów analogowych. Cena modułu 2 linie analogowe FXO lub FXS (linie zewnętrzne lub wewnętrzne) wynosi 350 zł netto.
Kupując u nas otrzymasz skonfigurowane 1 konto VoIP dla firm - PostPaid oraz 2 miesiące upustu w opłacie za korzystanie z usługi. Opis cen połączeń w sieci FreePhone na stronie www.
Opis centrali
Doskonale współpracuje z telefonami Yealink oferowanymi przez nas na innych aukcjach.
Ulotka centrali w języku angielskim
|
|
O NAS
Oferujemy rozwiązania telefonii internetowej VoIP
ROZWIĄZANIA DLA FIRM:
- PostPaid (rozmawiasz ile chcesz, a płacisz po zakończeniu miesiąca)
- doradztwo w rozwiązaniach telekomunikacyjnych
- rozwiązania IP-PBX
- Fax2mail
- Mail2fax
- rozwiązania dla callshop
DLA DOMU:
- Dla Domu PrePaid (doładowujesz konto i rozmawiasz ile chcesz)
- Doradztwo w wyborze rozwiązania
|
|
NASZE CENY
Polska telefony stacjonarne
Polska telefony komórkowe
Anglia, Szwecja, Rosja telefony stacjonarne
USA, Kanada telefony stacjonarne i komórkowe
Ceny netto
|
|
Więcej o usługach Postpaid i cenach na naszej stronie www.freephone.com.pl
Możesz tam sprawdzić ile zapłacisz za rozmowy w naszej sieci. Opis usługi PostPaid
|
|