Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Centra usług w Krakowie i ich relacje NOWA

28-02-2012, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 35.80 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 2030964705
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 6   
Koniec: 31-01-2012 13:12:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa al.Solidarności 117 lok.406
00-140 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
951[zasłonięte]200400[zasłonięte]70234[zasłonięte]730 (mBank)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594 (Inteligo)


Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Centra usług w Krakowie. i ich relacje z otoczeniem lokalnym
Grzegorz Micek, Janusz Górecki, Jarosław Działek

Centra usług w Krakowie. i ich relacje z otoczeniem lokalnym
Dodatkowe informacje

  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-2872-8
  • liczba stron: 136
  • Okładka: miękka
  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • Wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2010
  • Opis

    Do głównych walorów publikacji Centra usług w Krakowie i ich relacje z otoczeniem lokalnym należy przedstawienie kompleksowej ilościowej i jakościowej oceny wpływu krakowskich centrów na otoczenie lokalne. [...] Interesujące są wyniki obliczeń dochodów budżetów lokalnych i regionalnych z tytułu podatków; w opracowaniu zwrócono także uwagę na niedostrzegane znaczenie centrów dla rozwoju rynku pracy w mieście [...]. Naszkicowano również, niedocenianą w badaniach wpływu inwestycji na otoczenie, charakterystykę działań na rzecz społeczności lokalnych. Dokonano porównania funkcjonujących w Krakowie centrów i wskazano na wyraźne różnice w funkcjonowaniu, zakorzenieniu i trwałości działalności między firmami badawczo-rozwojowymi a centrami outsourcingowymi i usług wspólnych.
    Z recenzji dr. hab. Michała Paszkowskiego
    Grzegorz Micek, Jarosław Działek i Janusz Górecki prezentują złożony obraz relacji krakowskich centrów usług (centrów outsourcingowych, usług wspólnych i badawczo-rozwojowych) z otoczeniem lokalnym. Autorzy dokonali wieloaspektowej charakterystyki badanego sektora, szczególną uwagę poświęcając generowanym efektom mnożnikowym, zakorzenieniu i trwałości działalności centrów, ich wpływowi na rynek pracy oraz relacjom z władzami publicznymi. Powyższe elementy analizy posłużyły do oceny przyszłości centrów usług w Krakowie. Wykorzystano nie tylko wywiady z kadrą zarządzającą centrów, ale również wyniki ankiety internetowej przeprowadzonej wśród obecnych i byłych pracowników oraz dane z raportów finansowych przedsiębiorstw.

    Spis treści:
    Spis treści
    1. Wprowadzenie, 7
    Autorzy, 9
    2. Tło teoretyczne, dotychczasowe badania i metody badań, 11
    2.1. Ustalenia terminologiczne, 11
    2.2. Dotychczasowe badania, 17
    2.3. Źrodła informacji i metody analiz, 19
    3. Charakterystyka centrów usług w Krakowie, 23
    3.1. Centra usług w Krakowie na tle Polski, 23
    3.2. Historia rozwoju sektora w Krakowie, 25
    3.3. Centra usług w Krakowie a kraj pochodzenia kapitału, 28
    3.4. Zatrudnienie w centrach usług, 30
    3.5. Nakłady inwestycyjne w centra usług, 33
    3.6. Rodzaje usług świadczonych w centrach, 35
    3.7. Lokalizacja centrow usług na obszarze aglomeracji krakowskiej, 36
    4. Czynniki lokalizacji centrów usług w Krakowie, 41
    5. Relacje: centra usług - otoczenie lokalne, 53
    5.1. Efekty mnożnikowe w zakresie zatrudnienia, 53
    5.2. Finansowe efekty mnożnikowe, 63
    5.3. Wpływ funkcjonowania centrow na rynek pracy, 73
    5.4. Sektor a władze publiczne, 80
    5.5. Społeczna odpowiedzialność biznesu, 88
    6. Opinie pracowników centrów usług o sektorze, 93
    7. Zakorzenienie centrów usług w Krakowie i trwałość ich działalności, 103
    7.1. Stopień zakorzenienia, 103
    7.2. Stopień trwałości, 106
    8. Przyszłość centrów usług w Krakowie, 111
    9. Podsumowanie, 117
    Literatura, 121
    Summary, 127
    Spis rycin, 131
    Spis tabel, 133
    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa