Witam,
Posiadam sprawną w 100% centralkę telefoniczną Platan Beta.
Centrala telefoniczna BETA jest idealnym rozwiązaniem dla małych i średnich firm. Centrala telefoniczna BETA zapewni firmie dostęp do najlepszych rozwiązań w zakresie organizacji łączności. Modułowa budowa, elastyczne oprogramowanie pozwolą dostosować system do aktualnych potrzeb użytkownika. Pomimo tego, że centrala telefoniczna BETA jest centralą małej pojemności, jej funkcjonalność można porównać do dużych cyfrowych systemów telekomunikacyjnych.
W skład wyposażenia standardowego centrali telefonicznej BETA wchodzą:
Wyposażenie dodatkowe centrali telefonicznej poszerza zakres jej usług, nie jest jednak konieczne do funkcjonowania systemu. W skład wyposażenia dodatkowego centrali teleonicznej BETA wchodzą: pakiety obsługi aparatów systemowych, dodatkowa zapowiedź głosowa, moduł automatycznego transferu faksu, moduł teletaksy, zabezpieczenia odgromowe, adaptery bramofonu, wyposażenie ISDN.
Centrala telefoniczna BETA może współpracować z ISDN - cyfrową siecią z integracją usług. W centrali telefonicznej od strony linii miejskich można zastosować wyposażenie dla 1 łącza ISDN (2B+D), dla 2 łączy ISDN (2B+D) lub dla 1 łącza ISDN (2B+D) i 2 analogowych linii miejskich. Zastosowanie łączy ISDN umożliwia dostęp do: MSN oraz DDI - usług pozwalających na przyznanie abonentom wewnętrznym centrali niezależnych numerów oraz CLIP - prezentacji numeru abonenta wywołującego na wyświetlaczach aparatów systemowych.
Wszystkie zmiany związane z konfiguracją, aktualizacją oprogramowania dokonywane są za pomocą komputera PC. Proces wspomaga bezpłatna aplikacja DoCent, dzięki której można ustawiać takie parametry centrali telefonicznej jak: konfiguracja, tryb pracy, uprawnienia poszczególnych abonetów, plan numeracji itp. Centrala telefoniczna BETA posiada pamięć typu FLASH, która pozwala na elastyczne konfigurowanie centrali telefonicznej oraz aktualizację oprogramowania bez wymiany pamięci.
Centrala telefoniczna BETA pozwala zorganizować ruch telefoniczny w firmie zgodnie z Twoimi wymaganiami. Ustawienie centrali telefonicznej możesz dostosować do charakteru pracy firmy, natężenia ruchu, pory doby, świąt itp. Połączenia przychodzące mogą być obsługiwane przez telefonistkę, system DISA lub kierowane bezpośrednio do abonenta wewnętrznego (DDI). Ponadto centrala telefoniczna BETA umożliwia zastosowanie wielu innych rozwiązań, które ułatwią organizację łączności w Twojej firmie, są to między innymi grupy wspólnego wywołania, podział linii wychodzących na wiązki, gorące linie, zestawianie telekonferencji itp.
Centrala telefoniczna BETA posiada Program Redukcji Kosztów, który umożliwia indywidualne rozliczanie poszczególnych abonentów centrali telefonicznej, wydruk kosztów rozmów telefonicznych oraz restrykcje wybranych połączeń. W buforze centrali telefonicznej, o pojemności około 11 000 rozmów, przechowywane są informacje o numerze abonenta wywoływanego, czasie trwania połączenia oraz koszcie. Dodatkowo istnieje możliwość wprowadzenia restrykcji połączeń wychodzących. Mogą one dotyczyć wybranych abonentów i przybierać różne formy: blokada połączeń audiotele, sieci komórkowych, międzynarodowych, międzymiastowych itp.
Centrala telefoniczna BETA umożliwia abonentowi, który dzwoni z miasta, zalogowanie się i otrzymanie uprawnień abonenta wewnętrznego centrali telefonicznej. Zalogowany abonent ma dostęp do następujących czynności:
Niezależnie od przyznanych uprawnień zawsze można korzystać z numerów alarmowych 997, 998, 999. Oprócz wymienionych numerów użytkownik ma do dyspozycji jeszcze 57 numerów alarmowych typu 9xx. Jak je wykorzystać? Najlepiej zaprogramować jako numery do firm ochroniarskich, kluczowych osób w firmie, właścicieli. Centrala telefoniczna BETA jest przystosowana do współpracy z systemem alarmowym. W przypadku włamania, pożaru itp. centrala telefoniczna automatycznie zestawi połączenie do wybranych osób. Maksymalnie można zdefiniować 6 osób, a dla każdej z nich 3 numery.
Centrala telefoniczna BETA jest przystosowana do współpracy z szeroką gamą urządzeń zewnętrznych, co znacznie zwiększa jej funkcjonalność. Do centrali telefonicznej można podłączyć: komputer PC, bramofony, bramkę GSM, UPS, max 8 aparatów systemowych, System KIRK 500 DECT, system alarmowy, zewnętrzne źródło dźwięku np. odtwarzacz CD.