Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cennik / Kosztorys Automatyczny (Excel)

10-10-2014, 18:58
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 1 zł     
Użytkownik wreckedge
numer aukcji: 4645460264
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 22   
Koniec: 10-10-2014 18:24:23
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam Serdecznie,

 

Co jest najważniejsze w pracy przedstawiciela handlowego? Praca biurowa, czy kontakt z klientem?

Co jest najważniejsze dla klienta w pierwszym kontakcie z ofertą? Obszerność dokumentacji, czy proste wyniki wskazujące na korzystność tego, co mu proponujemy?

Co to znaczy „ekonomia pracy”? To oszczędność paliwa, papieru i pobytu w hotelu, czy może minimalizacja zbędnych czynności, jakie trzeba wykonać aby dopiąć celu?

A jeżeli jakaś czynność, z którą mamy do czynienia na co dzień, może być prostsza, to czy nie warto zainwestować w taką oszczędność czasu?

 

Pragnę zaoferować Państwu moje usługi w zakresie tworzenia narzędzi liczących: automatycznego cennika lub automatycznego kosztorysu, lub innego narzędzia liczącego, w dowolnym zakresie Państwa działalności.  Zajmuję się również obróbką statystyczną danych oraz tabelami przestawnymi.

Kim jestem i jakie mam doświadczenie

 

               Od prawie 10 lat pracuję jako Przedstawiciel Handlowy i Key Account Manager, a obecnie jako Sales Manager. Przez cały okres mojej pracy używam narzędzia MS Excel. Handel opiera się, w moim przypadku, zawsze na kontakcie z klientem, a niezbędna praca biurowa... to po prostu zło konieczne. Zawsze, kiedy zidentyfikuję duże ilości pracy biurowej w jakimś obszarze, staram się je zminimalizować przez tworzenie zaawansowanych narzędzi w programie Excel, bądź to przez tworzenie szablonów, katalogowanie i priorytetyzację poszczególnych dokumentów, klientów i celów. Moje CV jest jednym z załączników.

Przykład 1. (Cennik_Przykład_Medyczny.docx)

 

Przez prawie 3 lata obsługiwałem podwójny teren w międzynarodowej korporacji (Covidien) zajmującej się produkcją i sprzedażą narzędzi medycznych i chirurgicznych: nici, siatek, tackerów, staplerów, elektrochirurgii itp.
W związku z ogromną ilością przetargów stworzyłem, początkowo na własne potrzeby, proste narzędzie w programie Excel, do wycen produktów w przetargach. Z niego w kilka lat powstało wielozadaniowe narzędzie, dzięki któremu moja praca była znacznie efektywniejsza i szybsza w zakresie wycen, identyfikacji, doboru produktów w postępowaniach publicznych (do SIWZ), podczas telefonów od klientów czy wreszcie rozmowach. Narzędzie zostało udostępnione pozostałym przedstawicielom, a sam dział Pricing przesyłał do mnie nowe ceny i to ja je aktualizowałem.

Załączony przykładowy cennik medyczny opiera się właśnie na nim. Ceny oczywiście są fikcyjne. Narzędzie oryginalnie, sprzed roku, zawiera 3854 kody. Aby nie zdradzać informacji, zostało ograniczone do jednego produktu, bez kodów z „SL” i „MG” w oznaczeniu.  Jednak same funkcjonalności są, mam nadzieję, jasne i czytelne.
Narzędzie pozwala uzyskać:

  • Informacje o produkcie: cenę, parametry, BARCODE, wielkość opakowania handlowego,  itp.
  • Wyceniać produkty wg. cen konkurencji w stosunku procentowym uzyskując informację o rabacie potrzebnym dla danego kodu, cenę z rabatem pełno-procentowym, oraz cenę ostateczną (jeżeli np. cena katalogowa nie może zostać przekroczona)
  • Wyszukiwać produkty o danych parametrach wg filtrów danych

Samo z siebie pozwala na szybkie uzupełnienie tabel w SIWZ. Lecz na jego podstawie można wklejać do formularzy cenowych fragment arkusza automatycznie wyceniający produkty ujęte w przetargu (arkusz :Licznik autom). Wystarczy podać kod, rabat i ustawić odnośniki. Tabele po „przeciągnięciu” wypełnią się same. Każda zmiana rabatu pociągnie za sobą całkowite przewartościowanie arkusza, bez potrzeby aktualizacji pozostałych komórek (arkusz: Przykład przetargowy).

 

Przykład nr 2 (Cennik G-Cloud PaaS i IaaS BaaS.xlsx)

Następnie, pracując w branży usług IT,  nad startem w postępowaniu rządu UK HMG G-Cloud 5, stworzyłem narzędzia szybkiej wyceny oferowanych usług. Oczywiście wyceny architektur nie są specjalnie trudne, ale te specyficzne mogą podać ceny w PLN, Euro, Dolarach i Funtach dla każdej, dowolnej architektury.

Ponadto w zakładce BaaS możecie Państwo zobaczyć cennik, o którym nawet kolega, IT Project Manager, powiedział, że nie jest możliwy do wykonania; a następnie stwierdził, że rzeczywiście pokazuje on właściwie koszty Backup’u przyrostowego.  To skomplikowane narzędzie opierające się na wielu zmiennych logicznych i ilościowych. Oczywiście takiego cennika nie robiłem jeden czy dwa dni. Aby takie narzędzie działało poprawnie, trzeba spędzić nad nim kilka dni. Korzystać z wielu funkcji zależnych ... a czasem sprawdzać „ręcznie”.

 

Przykład nr 3 (Koszty w serwerowniach.xlsx)

 

W tej samej branży, dla łatwego ukazania, jak łatwo błędnie oszacować koszty energii elektrycznej  w przypadku architektury IT,  stworzyłem proste narzędzie liczące koszty. Niby nie skomplikowane, ale prostota też się liczy.  Jeżeli można pozwolić mu samemu policzyć koszty... niech sprawdzi  ofertę. Będzie korzystna, sam przyjdzie.

 

Przykład 4 Statystyka skrzynki E-mail

 

Na potrzeby udowodnienia pracodawcy, jak zwiększała się ilość mojej pracy w czasie, stworzyłem statystykę skrzynki e-mail. Myślę, że potrafię ujmować wszelkie dane w konkretny i szczegółowy sposób.

 

Tabele przestawne (Pivot tables)

 

Potrafię również z raportów Excel tworzyć tabele przestawne (Pivot tables). Które umożliwiają mi sprawdzanie danych na temat sprzedaży. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani to polecam swoje usługi, również w tym zakresie. W kwestiach określenia popularności produktów, najlepszych sprzedawców w danej klasie, najlepszych klientów dla danego asortymentu itp.

 

Przykłady

Ofertę, wycenę oraz przykłady moich prac znajdzie Pan w odnośnikach:

(Należy nacisnąć Pobierz oryginał na dole wyskakującego okienka,)

 

01 Cennik Przykład_MED.xlsx

02 Cennik G-Cloud PaaS i IaaS BaaS.xlsx

03 Koszty w serwerowniach.xlsx

04 STATYSTYKA SKRZYNKI E-MAIL Przykład.pptx

05 Statystyka Email.xlsx

CV_Piotr Orkisz_9_2014.pdf

Oferta Cennik Kosztorys.pdf

Wycena wykonania cennika lub kosztorysu Piotr Orkisz.xlsx

 

W razie problemów mogę przesłać je bezpośrednio na e-mail.

Cena

 

Jest oparta o arkusz wyceny. Cena jest negocjowalna, zwłaszcza przy dużych zamówieniach.

Bezpieczeństwo

 

Oczywiście, w związku z wrażliwością niektórych informacji, jakie są potrzebne do stworzenia cennika, jestem gotów podpisać NDA (Non Disclosure Agreement) oraz SLA (Service Level Agreement) w których przekazanie wrażliwych danych osobom trzecim, może być obciążone do wysokości mojego wynagrodzenia. W razie większego zlecenia, o czasie przekraczającym cztery miesiące, jestem w stanie również, w razie ewidentnej potrzeby zaopatrzyć się w odpowiednie ubezpieczenie OC.

 

Termin wykonania

 

Za rozpoczęcie prac nad projektem cennika lub kosztorysu obie strony przyjmują moment dostarczenie mi (Wykonawcy) kompletu dokumentów .

Termin wykonania wynosi +/- 5% czasu określonego przez cennik +3 dni na testowanie funkcjonalności, w tym przez Państwa pracowników. Po tym czasie zbieram feedback (informację zwrotną). Jeżeli jest dobry, uznaję zlecenie za zakończone, jeżeli potrzebne są zmiany, nanoszę je bezpłatnie.

 

Płatności i koszty dodatkowe

 

W przypadku zleceń przekraczających termin 2 miesięcy, proponuję rozliczenie w dwóch ratach: zaliczki 40%, oraz 60% po wykonaniu cennika/kosztorysu.

Forma płatności: Faktura VAT lub Umowa o dzieło. Jak Państwu wygodniej.

Ewentualne długie rozmowy międzynarodowe, wymagane podróże 500+ km / zagraniczne są organizowane na koszt Państwa – Zleceniodawcy.

Zakup na tej aukcji

Jest wyrażeniem chęci nawiązania współpracy. Ceny są zależne od kosztorysu załączonego w pliku

Wycena wykonania cennika lub kosztorysu Piotr Orkisz.xlsx  
w którym Państwo sami uzupełniacie ilości i wybieracie formaty dokumentów, cena tam podana jest ceną informacyjną netto.

 

W razie pytań proszę o kontakt.

 

Pozdrawiam

Piotr Orkisz

+48 731 064 164

[zasłonięte]@wp.pl