Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cenker Ewa - Public relations

15-10-2014, 4:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4608625660
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 5   
Koniec: 15-10-2014 04:52:01

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Cenker Ewa - Public relations
ISBN: 838[zasłonięte]8295
Wymiar: 165 x 240 mm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 247
Ocena: Bardzo dobry -
Waga: 0,42 kg
Indeks: 0165/54/0154
Rok wydania: 2000
Autor: Cenker Ewa
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Używana
Wydawca: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej

Opis książki


Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmy.

Czytelnik zyskuje świadomość, że znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna instytucja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest także przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym.

Uwagi :


Książka pobiblioteczna - zawiera adnotacje i pieczątki biblioteczne. Oprawa lekko wytarta, porysowana, zabrudzona i pozaginana. Delikatnie zakurzone brzegi stron.
Zobacz także...