ISBN: |
838[zasłonięte]8295 |
Wymiar: |
165 x 240 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
247 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,42 kg |
Indeks: |
0165/54/0154 |
Rok wydania: |
2000 |
Autor: |
Cenker Ewa |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Używana |
Wydawca: |
Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bankowej |
Opis książki
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmy.
Czytelnik zyskuje świadomość, że znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna instytucja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest także przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym.
Uwagi :
Książka pobiblioteczna - zawiera adnotacje i pieczątki biblioteczne. Oprawa lekko wytarta, porysowana, zabrudzona i pozaginana. Delikatnie zakurzone brzegi stron.