- Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu.- Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1.- Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu.- Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiście, jak i zawodowo.- Aaa, i zarabiaj pieniądze...Brzmi jak kompletne szaleństwo? Są to wszystko standardowe procedury operacyjne w Zappos, internetowej firmie detalicznej, która zarabia ponad miliard dolarów w sprzedaży brutto rocznie. W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się ze słuchaczami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po założenie LinkExchange, prowadzenie Zappos i jeszcze więcej. W książce pokazuje, jak mocno odmienny rodzaj kultury korporacyjnej może być potężnym modelem dla osiągania sukcesu - i jak poprzez koncentrowanie się na szczęściu otaczających cię ludzi możesz radykalnie zwiększyć swoje szczęście.Ta książka jest fantastyczna. To, jak Tony i Zappos rozwinęli się do miliarda dolarów w sprzedaży brutto, jest tylko początkiem. Porusza ona wszystko - od pozyskiwania funduszów po znajdowanie szczęścia, od autentycznych e-mali po listy kontrolne. Mocno osobista i mocno praktyczna.- Tim Ferriss, autor bestsellera 4-godzinny tydzień pracy01 Przedmowa 00:05:0402 Wprowadzenie 00:04:14Część I. Zyski 03 Rozdzial 1 W poszukiwaniu zyskow 00:55:4404 Rozdzial 2 Cos wygrywasz cos tracisz 00:52:1005 Rozdzial 3 Roznorodnosc 01:11:14Część II. Zyski i pasja 06 Rozdzial 4 Skoncentruj swoja pozycje 01:15:0907 Rozdzial 5 Platforma dla rozwoju 02:31:42Część III. Zyski, pasja i cel 08 Rozdzial 6 Przejscie na wyzszy poziom 00:48:1709 Rozdzial 7 Decydujaca gra 00:19:0410 Epilog 00:02:34Łączny czas nagrania 08:05:12