Przedmiotem sprzedaży jest instrukcja obsługi
Porsche Cayenne , Cayenne S 2[zasłonięte]002-20
Opisywane silniki w tej instrukcji to
benzyna
Stan - nowy
Strony - 318
Język - polski
Edycja - 2003
Okładka -kolor
środek - druk czarno biały
Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "
tel. 509 [zasłonięte] 588
Książka ta bardzo przybliży praktyczną obsługę samochodu , pomoże Państwu w poruszaniu się po kokpicie , komputerze i wszelkich kontrolkach . Można tu również sprawdzić zalecenia co do wymiany oleju . Opisuje ogrzewanie , klimatyzacje , proste czynności związane z obsługą pojazdu .
Przydatna w każdym aucie nie tylko nowo zakupionym !
Historia modelu[edytuj]
Porsche Cayenne powstało w wyniku kooperacji z Grupą Volkswagena, w której Porscheposiada większościowe udziały, w ramach wspólnego dodania do swoich ofert luksusowych aut sportowo-użytkowych. Volkswagen użyczył platformy E, na której powstałVolkswagen Touareg, zaś przedłużona wersja tejże płyty posłużyła firmie Audi będącej także w kooperacji z Grupą Volkswagena do stworzenia Audi Q7. Koncepcja auta jak inadwozie budzą wśród miłośników spore kontrowersje.
Samochód I generacji zaprezentowano w 2002 roku. Początkowo auto było oferowane jedynie w dwóch wersjach: Cayenne S z silnikiem V8 po pojemności 4,5 l i mocy 340 KM oraz wersja z turbodoładowaniem Cayenne Turbo o mocy 450 KM. Pod koniec 2003 roku do gamy dołączyła podstawowa jednostka napędowa pochodząca od Volkswagena, mianowicie 3.2 VR6 o mocy 250 KM. W 2006 roku została zaprezentowana topowa wersja Cayenne, mianowicie Turbo S o mocy 521 KM. Cayenne zostało poddane face liftingowi w2007 roku. Zmianom uległo nadwozie oraz gama silników. Wszystkie jednostki otrzymały bezpośredni wtrysk paliwa, więcej mocy oraz zużywają mniej paliwa. Podstawowa jednostka miała od tego momentu pojemność 3,6 l i moc 290 KM, natomiast w wersjach S i Turbo pojemność została zwiększona do 4,8 l, natomiast moc wynosiła odpowiednio 385 i 500 KM. Na początku 2008 roku została wprowadzona odmiana Cayenne GTS, która miała wypełnić lukę pomiędzy wersją S a Turbo. Jej silnik o pojemności 4,8 l dysponuje mocą 405 KM oraz momentem obrotowym 500 Nm (takim samym jak Cayenne S). GTS wyposażona jest także w pakiet stylistyczny Turbo oraz PASM - system elektronicznej kontroli sił tłumienia amortyzatorów. Nowa jednostka Cayenne Turbo S została wprowadzona do oferty w sierpniu 2008 roku, silnik ma pojemność 4,8 l i moc 550 KM oraz 750 Nm momentu obrotowego. Od lutego 2009 Cayenne oferowane było z silnikiem diesla.
Ogólne zasady na naszych aukcjach !
Wszystkie produkty są wysyłane tego samego dnia od chwili zakupu a najpóżniej w ciągu 12 godzin .
Każda rzecz jest nowa i podlega gwarancji .
Nie ma problemu z ewentualnym zwrotem jak i oddaniem pieniędzy z naszej strony .
Wszystkie ewentualne kwestie sporne staramy się rozstrzygnąć na korzyść klienta.
W przypadku dodatkowych informacji jak i zamówień ze strony Państwa pytania prosimy kierować pod
tel. 509 [zasłonięte] 588 od godz "10-20" 7 dni w tygodniu