Do każdej transakcji podchodzimy poważnie i tego samego oczekujemy od kontrahentów.
Wszystkie przedmioty wystawione na naszych aukcjach są nowe
Po dokonaniu zakupu, prosimy o potwierdzenie kupna drogą e-mailową.
Jeżeli przesyłka ma być za pobraniem (płatne przy odbiorze), to prosimy napisać o tym w osobnym mailu.
Przy wpłacie na konto, paczki wysyłane są po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie. Ze względu na bardzo dużą ilość zawieranych transakcji dziennie, raport bankowy generowany jest na koniec dnia i w dniu następnym dokonujemy kompletację zamówienia i wysyłkę.
W przypadku płatności na konto i chęci odebrania towaru osobiście, proszę brać pod uwagę, fakt dziennego raportowania płatności, co w praktyce oznacza, że płatność będzie widoczna u sprzedawców w dniu następnym
Przez 7 dni czekamy na wpłatę na konto. Jeżeli z jakiś powodów mają Państwo problem z zapłatą za wylicytowany przedmiot , to prosimy o kontakt.
Dane do przelewu otrzymają Państwo zawsze w e-mailu po zakończonej aukcji.
W treści przelewu bankowego prosimy podać swój nick (login), numer aukcji z Allegro i tytuł aukcji , czyli przedmiot aukcji. To pozwoli na szybkie identyfikowanie wpłacającego, a co za tym idzie szybszą realizację zamówienia.
Prosimy pamiętać, aby do ceny towaru doliczyć koszty wysyłki, które są podane przy każdej aukcji (w przypadku wysyłki za pobraniem, proszę w przelewie dopisać słowo POBRANIE.
Na wszystkie nasze towary wystawiamy paragon,a na życzenie fakturę VAT (jeśli chcecie Państwo otrzymać fakturę wraz z przesyłką, prosimy o wysłanie e-maila w tej sprawie.
Wysyłki kierujemy na adres podany na Allegro. Jeżeli adres do wysyłki ma być inny koniecznie zaraz po zalicytowaniu proszę wysłać e-maila z adresem, na jaki chcecie Państwo otrzymać przesyłkę
Paczki wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub – w przypadku większych przesyłek oraz wysyłek akumulatorów do samochodów i ciężarówek - firmą spedycyjną RABEN oraz GEFCO
Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku.
Jako sprzedający oczekujemy komentarza od Państwa jako pierwsi, jest to dla nas informacja, że przesyłka dotarła pod właściwy adres
Najważniejsze dla nas jest zadowolenie naszych Klientów, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby poziom świadczonych przez nas usług był jak najwyższy. Wciąż się uczymy, wciąż go podnosimy.
Każdy jednak może popełnić błąd. Jeśli się on nam przydarzy, postaramy się jak najszybciej rozwiązać problem. Wszelkie uwagi prosimy kierować na adres e-mailowy lub telefonicznie.
Wysyłka za pobraniem (tj. płatna przy odbiorze) dostępna jest dla allegrowiczów posiadających 5 i więcej komentarzy pozytywnych. W przypadku mniejszej ilości komentarzy wymagana jest płatność przelewem z góry.
Wysyłka za pobraniem ograniczona jest do kwoty 5000zł (ograniczenie firmy spedycyjnej).
W przypadku wysyłki prosimy sprawdzić stan paczki przy kurierze/spedytorze, zanim podpiszecie Państwo odbiór przesyłki. Jeśli przesyłka jest uszkodzona prosimy jej nie odbierać tylko zwrócić kurierowi i zadzwonić do nas pod numer (22) 354.30.57 lub (22) 354.30.58. Po potwierdzeniu przez firmę kurierską odmowy przyjęcia paczki, wyślemy Państwu kolejną paczkę.
Natomiast odebranie przez Państwa uszkodzonej przesyłki i/lub podpisanie listu przewozowego wyklucza możliwość jej reklamacji i ewentualne roszczenia nie będą uwzględniane.