OPIS PRODUKTU:
Magnatec 10W-40 A3/B3
jest idealny dla Klientów szukających najwyższej, półsyntetycznej jakości oleju, zapewniającego optymalną ochronę silników.
Magnatec Diesel 10W-40 B3
jest przeznaczony dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B3 lub API CF
CECHY:
Magnatec 10W-40 A3/B3
jest przeznaczony dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla wyposażonych w turbosprężarki, intercoolery, gdzie producenci wymagają spełnienia specyfikacji ACEA A3/B3 lub API SL/CF
Magnatec Diesel 10W-40 B3
jest przeznaczony dla silników Diesla wyposażonych w turbosprężarki i intercoolery, gdzie wymagana jest przez producentów rekomendowana specyfikacja ACEA A3/B3 lub API CF
KORZYŚCI:
Magnatec 10W-40 A3/B3
łączy półsyntetyczną technologię z formułą Inteligentnych Molekuł, które przywierają do elementów silnika tworząc warstwę ochronną zarówno w czasie startu jak i dalszej eksploatacji silnika.
Castrol Magnatec 10W-40 A3/B3 używa Inteligentnych Molekuł dla zapewnienia stałej i aktywnej ochrony od momentu przekręcenia kluczyka, dla uzyskania trwałej warstwy ochronnej.
Castrol Magnatec 10W-40 A3/B3 utrzymuje silnik Twojego samochodu w najwyższej sprawności w dłuższym okresie eksploatacji
Magnatec Diesel 10W-40 B3
łaczy technologię dedykowaną dla silników Diesla z formułą Inteligentnych Molekuł przylegającymi do elementów wewnętrzych silnika zapewniając warstwę ochronną w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji.
Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 używa Inteligentnych Molekuł z dedykowana dla silników Diesla technologią, dla stałej i aktywnej ochrony od momentu przekręcenia kluczyka w celu uzyskania trwałej warstwy ochronnej i utrzymania wysokiej sprawności silnika.
Castrol Magnatec Diesel 10W-40 B3 utrzymuje silnik Twojego samochodu w najwyższej sprawności
w dłuższym okresie eksploatacji
Formuła Inteligentnych Molekuł umożliwia:
- uzyskanie większej ochrony silnika w czasie krytycznych momentów startu
w porównaniu do innych olejów,
- przywieranie do wewnętrznych elementów silnika formułując dodatkową warstwę
ochronną w czasie uruchomienia silnika i dalszej eksploatacji,
- połączenie z metalową powierzchnią smarowanych elementów,
zapewniając większą odporność przeciw zużyciową silnika,
- zapewnienie ochrony silnika w każdych warunkach eksploatacji
i przy różnych stylach jazdy.
|