Castrol ATF Multivehicle jest olejem do automatycznych skrzyń biegów dedykowany do większości Japońskich aplikacji wymagających wyższego poziomu odporności na wibracje i drgania niż skrzynie pochodzące z Europy i US.
Został opracowany w celu spełnienia wymagań norm JASO 1A Japanese Automobile Standards Organisation który jest wymagany przez większość Japońskich Producentów Pojazdów.
Podstawowe zalety i korzyści:
Castrol ATF Multivehicle jest oparty o najnowsze technologie dodatków połączoną z wysoko jakościowymi bazami olejowymi aby zapewnić:
wyjątkową ochronę w zakresie wysokich temperatur skutecznie odporną na utlenianie (wyjątkowa stabilność lepkości)
poprawę stabilności tarciowej wpływającą na gładką pracę skrzyni kontrolując drgania i wibracje
wyśmienitą płynność w niskich temperaturach poprawiającą zmianę biegów
Specyfikacja
JASO 1A
Aisin Warner JWS 3309
Toyota Type T, T-II, T-III, T-IV
Jatco Automatic Transmission
Nissan Matic Fluid C, D, J
Mitsubishi Diamond SP-II, SP-III
Suzuki ATF Oil and ATF Oil Special
Mazda ATF D-III and ATF M-3
Daihatsu Alumix ATF Multi
Honda ATF Z-1 (not for CVT-transmissions
Subaru ATF
Hyundai
Kia
GM
Daewoo
Charakterystyka fizykochemiczna
Lepkość względna w temp. 15C JIS K 2249 g/ml: 0.853
Lepkość kinematyczna w 40C JIS K 2283 mm²/s: 33
Lepkość kinematyczna w 100C JIS K 2283 mm²/s: 7.00
Indeks lepkości JIS K 2283: - 180
Temperatura płynięcia JIS K 2269 °C: -50.0
Lepkość Brookfield-a w temp -40C ASTM D2983 mPa.s (cP): 13700
Temperatura zapłonu COC ASTM D92 °C: 212