Caster Racing - Fusion 8th Truggy 1/8 F8T RTR
Samochód truggy w skali 1/8 z napędem elektrycznym
Specyfikacja:
Napęd: 4x4 Szerokość: 433mm Waga: 4100g Prześwit: 373-380mm Przełożenie: 16.27:1 Silnik Brushless Motor 2000KV / 3665 (mocowanie akceptuje inne silniki o średnicy 36mm i długości od 60 do 74mm) Regulator trójfazowy Hobbywing 80A competition Amortyzatory Big Bore 3 mechanizmy różnicowe. Nylonowe skrzydło tylne. Koła w zestawie. Przyklejone opony. Półośki CVD z przodu. Pomalowana karoseria nie orginalna Tylni stabilizator w komplecie. Koło zamachowe o średnicy 34mm 2 tarcze hamulcowe. Serwomechanizm z metalowymi trybami o mocy 9kg. Funkcjonalna aparatura 2,4GHz Zębatki obrabiane CNC. Przód i tył: 46/10, środek 46/13 Nisko położony środek ciężkości dyferencjału centralnego Osłonki na amortyzatory Wszystkie łożyska kulkowe z uszczelnieniem gumowym W zestawie znajdują się: model RTR z silnikiem, regulatorem, serwem i aparatura 2.4GHz.
W modelach Caster Racing F8T RTR wykorzystano aluminium typu 6061 T6, którego używa się do budowy elementów usterzenia w samolotach wojskowych. Metodą CNC zostały wycięte takie elementy jak:
3mm płyta podłogowa przednie wieżyczki amortyzatorów tylne wieżyczki amortyzatorów element układu kierowniczego przednie mocowanie przednich wahaczy mocowanie tylnych wahaczy płyta mocowania elektroniki mocowanie przednich górnych wahaczy górna płyta mocowania centralnego dyferencjału łoże silnika
Amortyzatory typu "Big Bore" - są to amortyzatory grubsze od standardowych, stosowane w najnowocześniejszych konstrukcjach zawodniczych modeli również takich marek jak Team Associated, Mugen Seiki. Bardzo dobrze spisują na Amerykańskich jak i Kanadyjskich torach, z bardzo wysokimi skoczniami. W Polsce natomiast bardzo dobrze spisują się tłumiąc nierówności, które dość często pojawiają się na naszych Polskich torach już po pierwszym dniu zawodów.
Zawieszenie typu "pivot ball" czyli tzw. kule - solidne, znacznie bardziej wytrzymałe niż klasyczne zwrotnice. Mimo że zwrotnice wciąż pojawiają się w nowych, zawodniczych konstrukcjach są wykonane wtedy z bardzo mocnych, drogich materiałów. Poza tym stosowane są raczej dla zmniejszenia wagi modelu jednak dzieje się to kosztem wytrzymałości.
Elementy aluminiowe wycinane techniką CNC - oznacza to, że poszczególne części są wycinane przez maszynę z większego kawałka metalu. W innych modelach, gdzie założeniem jest niski koszt produkcji części są odlewane w formach. Ten proces produkcji jest znacznie tańszy jednak ma ogromny wpływ na wytrzymałość poszczególnych elementów a poza tym na precyzję ich wykonania.
Mocne serwa Caster Racing na metalowych zębatkach. Zazwyczaj w innych zestawach RTR dostaje się słabe serwa na plastikowych zębatkach. Efekt tego jest taki, że model słabo skręca, ledwie hamuje a przy niewiele większych obciążeniach plastikowe zębatki się łamią. Niedługo po zakupie modelu z "tanimi" serwami szykuje się więc kolejny wydatek na nowe - mocniejsze.
AUTKO BARDZO ZADBANE
W pełni sprawny, gotowy do jazdy model.
Dodatkowo w skład wchodzą
ładowarka do wszystkich rodzajów barerii cena 390 zł 23012v
balanser cena 50 zł
koła na asfalt cena 250 zł oleje do dyfrów cena 50 zł x2 olej do amorków cena 30 zł
klej do śrub cena 20 zł sprężyny czerwone twarde CASTER cena 70 zł obecnie na aucie niebieskie na zapasie zębatka 14k cena 30 zł
nowe śruby i nakrętki orginał CASTER cena 130 zł wzmocnienia podłogi CASTER cena 170 zł wzmocnienia czołowe i tylne wachaczy CASTER cena170 zł koplet
oświetlenie strobo cena 70 zł plymouth cuda klucze do kół cena 60 zł x2 klucze inbus CASTER cena 50 zł klucz płaski CASTER cena 40 zł
drążki kierownicze CASTER cena 60 zł
stabilizator koła tył CASTER cena 50 zł
klucz mini do nakrętek cena 25 zł
torba CASTER cena 170 zł
nowe baterie TURNIGY cena 250 zł
body plymouth cuda cena 400 zł
body plymouth cuda malowany na zamówienie wystawione do konkursu w US,
zakładka "body contest"
http://www.casterracing.com/news/main.php
Model nie wymaga wkładu finansowego.
Żadne części nie są uszkodzone.
Do uruchomienia modelu potrzebne są baterie 8x AA do aparatury.
Model zakupiony w lutym 2011.Sprzedaje wszystko co jest widoczne na zamieszczonych zdjęciach,koszt całości to ponad 4000 tyś złotych, jest typowy model zawodniczy nie jakaś tam zabawka,prędkość osiągana na orginalnym przełożeniu to około 70kmh 2x lipo , obenie to około 100kmh 2x lipo .Ten model jak i inne modele Firmy Caster są bardzo wytrzymałe w porównaniu z konkurencją.Model bardzo popularny w USA i w Kanadzie.
Sprzedaje z powodu braku czasu na zabawę ,lub oczekuje innych przemyślanych propozycji.
Preferowany odbiór osobisty ze wzgledu na gabaryty 2 paczki ale moge oczywiscie też wysłac.
tel 603-[zasłonięte]-097
|