Konta bankowe | Numer | 68 1090 [zasłonięte] 2[zasłonięte]6880001 [zasłonięte] 227512 | Bank | INVEST BANK | Dane | FH Jacek Semeniuk, ul. Bema 34, 08-110 SIEDLCE | Ważne !!! | zakupionych nośników - KOSZT WYSYŁKI JEST JEDNORAZOWY !!! Koszty wysyłki nie są moim dochodem i zostały skalkulowane w następujący sposób: opłata pocztowa = bezpieczne opakowanie na czas doręczenia zakupów do klienta. Za pobraniem (dla użytkowników posiadających poniżej 10ciu komentarzy) wysyłamy po uprzednim kontakcie tel. 692[zasłonięte]431 Do towaru zawsze załączamy paragon fiskalny a w przypadku życzenia sobie FV prosimy o podanie niezbędnych danych wraz z nr nip. | Adres do odbioru osobistego | Sklep Muzyczny AUDIO MAX ul. Sienkiewicza 41 08-110 SIEDLCE |
| "Muzyka uspokaja umysł, ułatwia wzlot myśli, a gdy trzeba, pobudza do walki." Sequel Cartoon Makera, bardzo udanego, przeznaczonego dla dzieci, programu do robienia prostych filmów animowanych. Ta część oferuje dokładnie to samo, co poprzedniczka (cały program, układ menu, oferowane przezeń możliwości pozostały bez zmian), a obiektywnie patrząc, do nowości i zmian zaliczyć można jedynie nowe zestawy teł, postaci, obiektów, dźwięków i muzyki. Wszystko wykonano w wyższej jakości niż to miało miejsce w oryginalnym Cartoon Makerze. Łącznie w produkcji filmów możemy wykorzystać 35 teł. każde z nich wypełnia obszar większy od rozmiaru klatki i tym samym każde z nich można nie tylko dość dowolnie ustawić uzyskując z jednego tła kilka odrębnych, lecz również można animować ich przesunięcia w wybranym kierunku. Tła, podobnie jak to miało miejsce w pierwszej części „Cartoon Makera” są narysowane bardzo atrakcyjnie. Sumarycznie mamy tu 14 dostępnych postaci jednakże zważywszy, iż większość z nich występuje w różnych zbliżeniach, otrzymujemy liczbę 26. Każda z postaci dysponuje zasobem animacji do wykorzystania – od 2 do 14. Dodawanie animacji na plan jest tak samo proste, jak to miało miejsce poprzednio – wybieramy postać, wybieramy animację, wstawiamy postać na plan począwszy od wybranej klatki filmu i przeciągając ją myszą uzyskujemy animację. W razie potrzeby dodatkowe klatki dodawane są automatyczne, a wszystkie wcześniej ułożone animacje odgrywane są równocześnie z nową. Liczba uzupełniających plan obiektów wynosi około 100. W porównaniu z oryginalną grą znacznej poprawie uległy zarówno efekty dźwiękowe jak i ścieżki muzyczne – teraz wszystkie są 16-bitowe (przedtem były to 8-bitowe sample). Łącznie do wykorzystania 218 efektów dźwiękowych i 46 ścieżek muzycznych. Istnieje też możliwość nagrywania własnych dźwięków z mikrofonu, korzystania z prostego miksera dźwięku i konwersji filmu do standardowych plików *.avi. Podobnie jak w pierwszej części tworzony film uzupełnić można o napisy korzystające z zainstalowanych w systemie czcionek, wzbogaconych o efekty typu cienie czy obwódki. Napisy mogą być animowane tak jak wszystko, co się może znaleźć na planie filmu. Tytuł: Cartoon Maker 2: Zróbmy Film [PC] Wymagania sprzętowe: Windows 95/98/ME/XP, Pentium II 300MHz, wydawca PL: LK Avalon Nr katalogowy: 590[zasłonięte][zasłonięte]57700 | |