Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

*CARRERA FRISCO* FULL CARBON STAN IDEALNY

19-05-2015, 6:06
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 4 999 zł     
Użytkownik igaluk26
numer aukcji: 5327082715
Miejscowość Lubin
Wyświetleń: 347   
Koniec: 19-05-2015 06:11:14

Dodatkowe informacje:
Rozmiar ramy (cale)/ ramy szosowe (cm): 1.00
Stan: Używany
Marka: Inna marka
Rodzaj: Męski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

CARRERA FRISCO

 

 

 

Carrera chwali się, że opanowała bardzo zaawansowaną technologię obróbki karbonu, głównie za sprawą własnego działu R&D. I choć wspominane techniki nie są wybitnie odkrywcze, to warto je przybliżyć. Pierwsza z nich opiera się na laminowaniu kompozytu (nazwano ją „Laminated Carbon”) i w istocie bardzo przypomina to, co robi Scott i kilka innych firm, ale nazywa Tube-2-Tube. W procesie tym monolityczne rury są wstępnie łączone, a miejsca połączeń owijane z zewnątrz czternastoma dodatkowymi warstwami kompozytu. Całość przykryta jest bezbarwnym lakierem. Jedyne odstępstwo od „normy” to wzmocnienia z róźnych materiałów, jakie stosuje Carrera, z tytanu, karbonu i vectranu. Technologia pozwala m.in. na zamawianie indywidualnych geometrii ram. Prostsze modele wykonane są w technologii nazwanej „Solid Carbon”, a w istocie jest to klasyczny, sprawdzony monokok. Firma proponuje 6 rozmiarów do wyboru, więc nie powinno być problemów z trafieniem na właściwy. Zdecydowanie jednak najciekawsza innowacja zastosowana przez Carrerę to coś, co nazwano 2B, skrót zaś oznacza Double Arc Block Technology. Oznacza zaś tyle, że cała rama składa się z dwóch „łuków”. Górny z nich to rura sięgająca od główki sterowej aż do haków tylnego koła, odpowiedni otwór pozostawiono tylko na rurę podsiodłową. Stosowny dolny łuk to jednorodny element, w którym zintegrowano środek suportu, jak i haki tylnego koła. Cała konstrukcja ma oferować niespotykany wcześniej poziom sztywności ramy.

 

 


 

 

SPECYFIKACJA

 


 

ROZMIAR RAMY -ROZMIAR RAMY "L"

RURA PIONOWA OD ŚR DO KONCA SZTYCY 55

RURA POZIOMA OD ŚR DO ŚR 55.5 CM

RURA STEROWNA 14.5 CM


 


RAMA


*CARBON MONOSCOCCA SOLID CARBON

*CARBON CARRERA


NAPĘD


*PRZERZUTKA PRZEDNIA - CAMPAGNOLO CENTAUR

*PRZERZUTKA TYLNIA - CAMPAGNOLO CENTAUR

*MECHANIZM KORBOWY - FSA SLK

*KASETA - 10 RZEDOWA

 


KOŁA


*KOMPLETNE KOŁA - FULCRUM RACING 3

*OPONY - CONTINENTAL


KONTROLA


*MANETKI - CAMPAGNOLO CENTAUR

*DZWIGNIE HAMULCA - CAMPAGNOLO CENTAUR

*HAMULCE - CAMPAGNOLO CENTAUR

*KIEROWNICA -ITM FOUR MADE IN ITALY

*MOSTEK - ZEEP

*STERY - THECNA ITALY

*SIODEŁKO - SAN MARCO

*WSPORNIK SIODEŁKA - SELICOF

 


 



INFORMACJE DODATKOWE:


*ROWER W STANIE IDEALNYM WŁOSKA ROBOTA


 


*WIĘCEJ ZDJEĆ MOGE ZAINTERESOWANYM PRZESŁAĆ NA MEILA


 

*JEŚLI SZUKASZ INNEGO ROWERU" SZOSOWEGO" BĄDZ "MTB"PROSZĘ O KONTAKT

Zobacz nasze pozostałe aukcje:

KomentarzePanelealle

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

  darmowy panel aukcji