CARRERA FRISCO
Carrera chwali się, że opanowała bardzo zaawansowaną technologię obróbki karbonu, głównie za sprawą własnego działu R&D. I choć wspominane techniki nie są wybitnie odkrywcze, to warto je przybliżyć. Pierwsza z nich opiera się na laminowaniu kompozytu (nazwano ją „Laminated Carbon”) i w istocie bardzo przypomina to, co robi Scott i kilka innych firm, ale nazywa Tube-2-Tube. W procesie tym monolityczne rury są wstępnie łączone, a miejsca połączeń owijane z zewnątrz czternastoma dodatkowymi warstwami kompozytu. Całość przykryta jest bezbarwnym lakierem. Jedyne odstępstwo od „normy” to wzmocnienia z róźnych materiałów, jakie stosuje Carrera, z tytanu, karbonu i vectranu. Technologia pozwala m.in. na zamawianie indywidualnych geometrii ram. Prostsze modele wykonane są w technologii nazwanej „Solid Carbon”, a w istocie jest to klasyczny, sprawdzony monokok. Firma proponuje 6 rozmiarów do wyboru, więc nie powinno być problemów z trafieniem na właściwy. Zdecydowanie jednak najciekawsza innowacja zastosowana przez Carrerę to coś, co nazwano 2B, skrót zaś oznacza Double Arc Block Technology. Oznacza zaś tyle, że cała rama składa się z dwóch „łuków”. Górny z nich to rura sięgająca od główki sterowej aż do haków tylnego koła, odpowiedni otwór pozostawiono tylko na rurę podsiodłową. Stosowny dolny łuk to jednorodny element, w którym zintegrowano środek suportu, jak i haki tylnego koła. Cała konstrukcja ma oferować niespotykany wcześniej poziom sztywności ramy.
SPECYFIKACJA
ROZMIAR RAMY -ROZMIAR RAMY "L"
RURA PIONOWA OD ŚR DO KONCA SZTYCY 55
RURA POZIOMA OD ŚR DO ŚR 55.5 CM
RURA STEROWNA 14.5 CM
RAMA
*CARBON MONOSCOCCA SOLID CARBON
*CARBON CARRERA
NAPĘD
*PRZERZUTKA PRZEDNIA - CAMPAGNOLO CENTAUR
*PRZERZUTKA TYLNIA - CAMPAGNOLO CENTAUR
*MECHANIZM KORBOWY - FSA SLK
*KASETA - 10 RZEDOWA
KOŁA
*KOMPLETNE KOŁA - FULCRUM RACING 3
*OPONY - CONTINENTAL
KONTROLA
*MANETKI - CAMPAGNOLO CENTAUR
*DZWIGNIE HAMULCA - CAMPAGNOLO CENTAUR
*HAMULCE - CAMPAGNOLO CENTAUR
*KIEROWNICA -ITM FOUR MADE IN ITALY
*MOSTEK - ZEEP
*STERY - THECNA ITALY
*SIODEŁKO - SAN MARCO
*WSPORNIK SIODEŁKA - SELICOF
INFORMACJE DODATKOWE:
*ROWER W STANIE IDEALNYM WŁOSKA ROBOTA
*WIĘCEJ ZDJEĆ MOGE ZAINTERESOWANYM PRZESŁAĆ NA MEILA
*JEŚLI SZUKASZ INNEGO ROWERU" SZOSOWEGO" BĄDZ "MTB"PROSZĘ O KONTAKT
|