Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Carl De Keyzer: Trinity

04-03-2012, 1:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 179 zł     
Użytkownik www_bookoff_pl
numer aukcji: 2111362575
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 10-03-2012 17:35:12
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA ARTYSTYCZNA BOOKOFF | UL. ŁUCKA 14 | 00-845 WARSZAWA | TEL. (22)[zasłonięte]253 62 | KOM. 503 [zasłonięte] 126

Carl De Keyzer: Trinity


Dane książki
ISBN 978-[zasłonięte][zasłonięte]33059
Oprawa Oprawa twarda
Ilość stron 152
Wydawnictwo Schilt Publishing
Język Angielski

Cena: 179.00 PLN (wystawiamy faktury vat)

W celu obejrzenia książek zapraszamy do naszych księgarni w Warszawie:

Księgarnia Bookoff przy ul. Łuckiej 14 specjalizuje się w książkach i albumach fotograficznych.
Tel. (22)[zasłonięte]253 62 lub 503 [zasłonięte] 126

Księgarnia czynna jest w godzinach:
Pon-Pt, godz. 11-19
Sob, godz. 12-16

Księgarnia Muzeum Bookoff przy ul. Pańskiej 3 w Muzeum Sztuki Nowoczesnej. Specjalizuje się w dziedzinach którym poświęcona jest działalność Muzeum, czyli sztuce, projektowaniu graficznemu, architekturze oraz urbanistyce.
Tel. 512 [zasłonięte] 208

Trinity is a milestone in the work of Magnum photographer Carl de Keyzer. It is a triptych on the theme of the omnipresence of power and violence. The title itself refers not only to the traditional image of the Supreme Power in classical painting, but also, for example, to the code name of the ominous project with which Oppenheimer lead a team of atomic physicists to produce the first atom bomb. Based on three probing themes, De Keyzer grabs contemporary power, its senseless violence and worldwide devastation by air with oppressive images: Tableaux d'Histoire, Tableaux de Guerre, Tableaux Politiques. The first tableaux cast a surprising light on the theatrical that has characterised power since time immemorial and without which it could not exist. The second perspective shows us violence as a timeless, placeless phenomenon. War appears in an aesthetic of the sublime, although subdued and painful, as glorification, heroism and justification are absent. The third part takes us behind the scenes of political power, which should, when all is said and done, actually be the power of the people: the façade, the lobbying, the backrooms, the haggling.