Opis: Call Centers z serii Career Paths to publikacja przeznaczona dla osób przygotowujących się do pracy lub pracujących w Call Center, pragnących doskonalić znajomość języka angielskiego w aspekcie związanym z pracą zawodową.Książka składa się z trzech części (Books 1-3). W skład poszczególnych części wchodzi 15 rozdziałów. Każdy rozdział poświęcony jest innemu zagadnieniu tematycznemu i zawiera osadzone w realistycznym kontekście teksty pozwalające na poznawanie specjalistycznego słownictwa. Obejmuje także różnorodne ćwiczenia umożliwiające zintegrowane rozwijanie czterech sprawności językowych: czytania, słuchania, mówienia i pisania. Po każdej z trzech części znajduje się słowniczek angielsko-angielski zawierający łącznie ponad 400 haseł i zwrotów. Przykładowe tematy to: kwalifikacje, umiejętności i podstawowe zadania pracownika, narzędzia pracy, zasady komunikacji z klientem, rodzaje i schematy rozmów telefonicznych, zasady postępowania w sytuacjach trudnych i nietypowych.Najważniejsze cechy szeroki wybór aktualnych tekstów dotyczących zagadnień związanych z księgowością; realistyczne dialogi; 45 rozdziałów zawierających materiał rozwijający umiejętność rozumienia tekstów mówionych i pisanych; ćwiczenia doskonalące umiejętność mówienia i pisania; ponad 400 słów i zwrotów; słownik angielsko-angielski objaśniający słownictwo zawodowe; przejrzysta i łatwa do wprowadzenia na lekcjach struktura materiału językowego.
|
![](http://takmi.pl/img/p/9/7/5/1/0/97510.jpg)
|
Niezależnie ile zamówisz przedmiotów, za wysyłkę płacisz tylko raz. Przed zakupem sprawdź warunki na stronie "o mnie"!
|
|
- Autorzy: Evans Virginia, Dooley Jenny, Miranda Sarah
- Języki: angielski
- Seria cyklu: CAREER PATHS
- Kod wydawcy: 30939
- Rok wydania: 2013
- Objętość: 120
- Format: 21.0x29.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.37
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]15121
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]15121
- Wysokość: 6
- PKWiU: 58.11.1
|