-
Gry
-
Książki
-
Filmy
-
Muzyka
-
Sprzęt
-
Hobby
Card Sleeves Square (Pack)
Kup Teraz za 12,00 zł
Szczegóły produktu
Protektory na karty
Cechy produktu
Wersja językowa | polska |
Wydawca | GALAKTA |
PŁATNOŚĆ
- Za zakupy dokonane u nas można zapłacić przez
- Nie realizujemy wysyłek za pobraniem.
- Na wpłatę czekamy 7 dni od zakupu, po tym okresie rezerwacja towaru zostanie anulowana.
Polecamy zapoznanie się z instrukcją płacenia za przedmiot poprzez PayU.
Płatność przez PayU przelewem tradycyjnym
Przez PayU można także płacić przelewem tradycyjnym – wystarczy wybrać przy płatności „przelew tradycyjny” i przejść do etapu płacenia. Zostaną wtedy wyświetlone dane do przelewu. CDP.pl zleca wysyłkę zakupionych produktów po otrzymaniu przelewu od PayU.
Ponowienie płatności, jeżeli nie została zakończona
W przypadku, w którym z jakiegokolwiek powodu płatność nie została zakończona, prosimy o zapoznanie się z instrukcją postępowania w przypadku przerwanej płatności PayU.
OPCJE DOSTAWY
Oferujemy trzy różne metody dostawy:
- W celu zapewnienia możliwości odbioru zamówienia w dogodnych dla siebie godzinach, proponujemy opcję dostawy do kiosku Ruchu lub paczkomatu.
- Nie wysyłamy zamówień poza Polskę.
- Dla ułatwienia kontaktu w kwestiach dostawy prosimy o podawanie wyłącznie numerów komórkowych w polskiej sieci. W przypadku dostawy do kiosku Ruchu lub paczkomatu na podany przez Kupującego numer zostanie wysłany sms z kodem do odbioru przesyłki.
Dane spółki
CDP.pl Sp. z o.o.
ul. Jagiellońska 88
00-992 Warszawa
T:+48 22 [zasłonięte] 48, F:+48 22 [zasłonięte] 49
NIP: PL[zasłonięte]113-21-592 KRS: 000[zasłonięte]2579 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy - XIII Wydział KRS Kapitał zakładowy: 10.075.500 zł
Nie ma możliwości odbioru osobistego w siedzibie.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Masz prawo zwrócić do nas produkty fizyczne bez podawania jakiegokolwiek powodu w ciągu 30 dni od dnia ich otrzymania.
- Nie możesz dokonać zwrotu, jeśli produkt uległ zniszczeniu lub nosi ślady użytkowania.
Uwaga! W przypadku płyty, filmu czy gry oznacza, że nie możesz zwrócić produktu po otwarciu zapieczętowanego opakowania.
- Jeśli zauważyłeś przy odbiorze, że paczka jest uszkodzona, poproś o sporządzenie protokołu szkody przez kuriera (jeśli wybrałeś wysyłkę kurierską) lub sprzedawcę w kiosku (jeśli wybrałeś odbiór w kiosku).
W przypadku odbioru w paczkomacie zgłoś uszkodzenie paczki na adres: [zasłonięte]@cdp.pl.
- Reklamowany produkt będziemy starać się naprawić bądź wymienić na nowy. W przypadkach, gdy obie opcje nie są możliwe do spełnienia, zwrócimy Ci wartość reklamowanego produktu.
DOKUMENTY, NA PODSTAWIE KTÓRYCH MOŻNA ODSTĄPIĆ OD UMOWY LUB ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ:
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z NASZYCH OFERT?
-
Darmowa dostawa
do kiosków ruchu
-
Wysyłka w 24h
-
Przyjazna
obsługa klienta
-
Ponad 3000
punktów odbioru
-
Dogodna i bezpieczna
płatność przez payu