Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Carcassonne - gra kościana w metalowej pu SSP:836

18-01-2012, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik Kameleonlife
numer aukcji: 2008876308
Miejscowość Chorzów
Wyświetleń: 241   
Koniec: 19-01-2012 09:26:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




Carcassonne - gra kościana w metalowej puszce



W Carcassonne; grze kościanej, gracze starają się; dzięki dobrym rzutom; budować z kości miasta, które przyniosą im jak najwięcej punktów.

Gracze kolejno rzucają kośćmi. Najmłodszy gracz rozpoczyna i bierze wszystkie 9 kości. W swojej turze gracz rzuca kośćmi maksymalnie 3 razy, podlicza swoje punkty, po czym przekazuje kości graczowi siedzącemu po jego lewej stronie. Swój pierwszy rzut w turze gracz wykonuje wszystkimi kośćmi, które leżą przed nim. Kości z katapultą przekazuje natychmiast graczowi siedzącemu po lewej (nie może rzucać już tymi kośćmi i nie przynoszą mu one żadnych punktów). 

Rycerzy i części miast, gracz może pozostawić przed sobą lub wykonać nimi ponownie rzut. Części miast, które gracz postanowił sobie zachować, musi natychmiast użyć do budowy miasta. Wybudowanych części miasta gracz nie może już ponownie wykorzystać do rzutu. Rycerzy pozostawionych na stole, gracz układa razem. Także tymi kośćmi nie wolno już wykonywać dalszych rzutów. Jeśli gracz zebrał 3 lub więcej rycerzy, może zrezygnować z podliczenia punktów na koniec bieżącej tury, aby podwoić sobie za to liczbę punktów w następnej turze. Gracz pozostawia 1 rycerza przed sobą, a wszystkie inne kości przekazuje graczowi siedzącemu na lewo od niego. W swojej następnej turze rycerza leżącego przed nim gracz dołącza ponownie do pozostałych kości. Gracz może mieć na stole przed sobą zawsze tylko 1 rycerza.

Gracz, który wykonał już 3 rzuty lub nie chce rzucać ponownie, podlicza punkty uzyskane przez siebie w tej turze. Zasady przyznawania punktów:
- punkty przyznaje się tylko za największe, ukończone miasto gracza (jeśli gracz nie ukończył żadnego miasta, nie otrzymuje też żadnych punktów)
- gracz, który na początku swojej tury miał przed sobą na stole rycerza, otrzymuje podwójną liczbę punktów
- punkty uzyskane przez graczy zapisuje się w dołączonym do gry notesie
Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zdobędzie 42 punkty. Ten gracz zostaje zwycięzcą. Szczególny przypadek: jeśli gracz wyrzuci w swojej turze 9 katapult, natychmiast wygrywa grę, niezależnie do liczby uzyskanych dotąd punktów.

PUDEŁKO ZAWIERA:
9 kostek
1 notes
1 ołówek
instrukcja


WYBÓR POCZTY POLSKIEJ WIĄŻE SIĘ Z WYDŁUŻONYM CZASEM OCZEKIWANIA NA PACZKĘ !!!!!!!!!!!!! 


 





Oprogramowanie sStore


KONTAKT


telefon :[zasłonięte]885-23-85  lub[zasłonięte]509-84-55

Email  : [zasłonięte]@kameleonlife.pl

Koszt wysyłki 

List polecony do wagi 0,5kg 7zł

Paczka pocztowa ekonomiczna do wagi 1kg 9,50zł

Przesyłka kurierska płatne z góry :13zł

Przesyłka kurierska pobraniowa 16zł

Regulamin dostępny na stronie O mnie.




produktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktproduktprodukt

Oprogramowanie sStore