Witam modelarzy,
z racji przejścia na wyższy poziom wtajemniczenia ( 4T oraz benzyny) oraz problemy metrażowe pozbywam się CAPA 232.
Kupiłem go jakieś 3 lata temu, latał około 2-3 godzin na silniku ASP ( jest to też czas pracy tego motorka). Silnik trzyma bardzo dobrą kompresję, nie gaśnie w locie, dobrze się reguluje.
Sprzedaję :
1. płatowiec : kadłub + skrzydła + winglety + maska. ( skrzydłą mają zewnętrzne dźwigary węglowe, co umożliwia ich rozłączenie, winglety sam dorobiłem, i to troche pomaga podczas lądowania oraz przy wykonywaniu figur nożowych)
2. SIlnik ASP 0.75 ( bodajże 12ccm), latał na paliwie z 10% nitromaetanu). Duży nadmiar mocy unożliwia lot pionowy do góry aż do znudzenia, zamonowane łoże jest pęknięte i jak znajdę całe do dołożę je.
3. instalacja paliwowa - zbiornik ca 250ccm, wężyki, 2 filtry ( na przewodzie tankowania i zasilającym gaźnik), oraz korek wlewu alu z tulejką - pełen wypas.
4. serwo HITEC MG82 do gazu oraz 2 jakieś standardowe serwa w lotkach.
5. popychacze, dźwigiekni, wzkażnik naładowania pakietu, kółko ogonowe.
Sprzedaży NIE PODLEGA : odbiornik, 2 serwa do st kierunku i wysokości, pakiet zasilający odb., śmigło ( bo i tak za małe), kołpak oraz podwozię główne ( bo pęknięte i nie do naprawienia).
Model sprzedaję jako USZKODZONY, nosi wyraźsne ślady użytkowania, był lekko rozbijany i naprawainy ( bez utraty ciągłości konstrukcji), wymagane jest wzmocnienie statecznika poziomego, bo nabrało zuzów. Model polecam raczej średnio zaawansowanym modelrzom, którzy potrafia zapanować nad hyżym samolotem. Odbiór raczej osobisty na terenie Warszawy lub okolic ( no chyba że będe jechał gdzieś w delegacje to podrzucę za piwo ( bezalkoholowe). Wysylka kurierem niechętnie, bo nie chce mi się szukać pudła i głowić sie nad zapakowaniem.
Zapraszam do licytacji i w razie pytań proszę o kontakt emailowy przez allegro.