Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CANTER 5,2M dubel DO 3,5T kat B DOKA BUSy MAXy+6os

06-05-2015, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 000 zł     
Użytkownik michal-124
numer aukcji: 5291202316
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 450   
Koniec: 06-05-2015 17:32:30

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2001
Przebieg (km): 312000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 125
Rodzaj paliwa: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Kolor: Żółty
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony, Zarejestrowany w Polsce
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam

Na sprzedaż jest samochód MITSUBISHI CANTER 35 czyli zarejestrowany jako do 3,5T jako kategoria B

Dla nie wtajemniczonych.

Auto jest ewenementem jakich mało ponieważ jest zarejestrowane na kat B czyli wiadomo krótkie lejce, brak tacho, ale zabiera każdego busa w maxie czy to blaszak czy kontener czy coś innego radzi sobie bez problemu.

Dodatkowym atutem będzie oczywiście podwójna kabina do której można zabrać 6 pasażerów bez żadnych problemów.

Ładowność w dowodzie 1400kg, w rzeczywistości ok 2500, raz załadowałem 3500 ale hamulce wtedy to to prawie wspomnienie a przynajmniej ja nie jestem samobójcą :D

Ponieważ w samochodzie był jeden problem latem mianowicie brak klimatyzacji założyłem dachową klimatyzację wodną która okazała się nie wypałem i w zeszłym roku została wymieniona na sprężarkową firmy waeco co znacząco podniosło komfort jazdy w upalne dni.

Jeszcze coś o najeździe bo to w sumie najważniejsza część auta tego typu.

Najazd ma 5,2m dzięki czemu mieszczą się wszystkie busy na długość a auto mieści się nadal w przepisowych 8 metrach długości.

Da się wozić wózki z kołami na zewnątrz (czterema) oraz podjazdy ruchome czy jakoś tak się to nazywa.

Na najeździe jest zamontowany kogut z klasycznymi rotorami oraz panelami diodowymi.

Dla osób nie wtajemniczonych w pomoc drogową ewentualnie planujących zacząć tą robotę.

Najazdy mają 50cm szerokości dzięki czemu bezproblemowo wciąga się auta trochę pod kontem oraz na rolkach(ok 40cm szerokości).

Kont najazdu nie jest pionową ścianą bo najazdy mają 2,2m długości co jest sporym ułatwieniem ale dorzucam przedłużki do aut niższych albo z większymi zwisami.

Niskie ranty po bokach najazdu dają oparcie dla rolki przy wciąganiu co czasem ułatwia załadunek.

Najazd jest szeroki bo ma 2.10cm wewnątrz dzięki wszystkie busy ładnie wchodzą )2.05 ma większość szerokości.

Na końcu najazdu jest miejsce do włożenia rolki którą dodaję do wyciągania aut pod kontem albo zupełnie pod kontem prostym np.z rowu.

Suwnica do wyciągarki oczywiście jest też kolejnym atutem bo pomaga czasem przeciągnąć ładunek w którąś stronę albo łapać na wprost miejsca zaczepienia dzięki czemu nie przeciąga się auta przy wciąganiu.

Ponieważ jest to canter zwracam uwagę na to że w przypadku tylnej osi nie jest ona metr od kabiny jak w przypadku sprinterów masterów i innych tylko na środku dzięki czemu przednie koła nie odrywają się od ziemi przy ładowaniu auta jak również podczas jazdy tylko jedzie się nadal stabilnie i z dobrze rozłożonym ładunkiem.

Samochód ma oczywiście na haku 3,5T bez przypałowe nie naciągane jak sprintery mastery i inne wynalazki ponieważ jest na prawdziwej ramie i bliźniaku z tyłu dzięki czemu może targać lawetę na dwa auta chociaż w naszych rękach nie miała takich zastosowań.

Ja z haka korzystałem dosłownie kilka razy pewnie z 20razy w sumie.

Auto wyposażone w silnik 3.0DID o mocy 125km z długim mostem. Może nie jest demonem szybkości ale spokojnie daje sobie radę z dużymi i ciężkimi ładunkami nie rujnując przy tym właściciela na paliwo, prędkość max to 120kmh.

Samochód uważam pali niewiele jak na swoje gabaryty i masę oraz możliwości bo średnio od 11-14l w takim trybie mieszanym miejskim pracy (auto głównie hasa po warszawie i okolicy) na trasie z warszawy do łodzi po klienta potem do Rzeszowa i z powrotem do warszawy lecąc wartko bym powiedział to spalił 12l/100 z 2,5T land roverem,z VW LT w maksie Warszawa-Białystok też 12l/100 - więc w porównaniu z manami i innymi wynalazkami na typowych ciężarówkach to bardzo dobry wynik.

Samochód ponieważ jest fabrycznym canterem i podwójną szeroką kabiną (doka , brygadówka)ma rozstaw osi 4,35 czyli tylko 25cm więcej jak przeciętny renault mastera czy inny ale dzięki temu że nie ma maski to jest tak samo zwrotny a ma podwójną kabinę oraz 20cm więcej najazdu oraz oś przesuniętą bardziej do tyłu najazdu.

Cała zabudowa kogut skrzynie są 2010/2011r bo wcześniej był kontenerem w podwarszawskiej firmie z meblami.

Auto które niezmiernie cenię za wielozadaniowość, ogromną wszechstronność jeśli chodzi o możliwości zabierania ładunków, niewielkie koszty eksploatacji i niskie spalanie,

Jak ktoś miał to wie o czym mówię

Ponieważ auto jest w ciągłej eksploatacji do obejrzenia jest w warszawie/okolicach po wcześniejszym umówieniu się.

Wyrażam zgodę na zabranie auta do dowolnego warsztatu na terenie warszawy jeśli ktoś jest zainteresowany.

Samochód jest w moich rękach od 3 lat utrzymany w bardzo dobrej kondycji.

Regularnie wymieniany olej z filtrem schell 15w40 co 10tyś km, bo na takim jeździł poprzedni właściciel więc takiego się trzymam.

Dwa lata temu:

sprzęgło kompletne,

olej skrzynia most.

komplet nowych opon michelin na bliźniaka które dodaję w stanie bdb ok 9mm bieżnika.

W zeszłym roku:

- nowa wyciągarka dragon winch 13000f czyli jakieś 6 ton czyli ok 10ton ze zbloczem( wystarczająca do postawienia busa na koła czy wyciągnięcia auta z rowu)

regenerowany alternator, regulowane zawory, regulowane wtryskiwacze.

olej skrzynia most,

Na zimę kupiony nowy komplet zimówek KUMHO HC11- do dziś w stanie bdb ok 11mm (fabrycznie 13) , i na przód dokupione general graber większe żeby podnieść go trochę na śniegi i zaspy bo jest dość niski.

- dołożone webasto w ramach własnego komfortu.

- wymieniona miska olejowa ponieważ stara była skorodowana i bałem się żeby nie zaczęła się lać w najmniej odpowiednim momencie.

W tym roku:

Na wiosnę była wymieniana pompa wody, szczęki, uszczelniacze, regulator,

Przed wakacjami

olej skrzynia most, sworznie/trzpienie w zwrotnicach przednich obydwie strony, gumy w resorach,

W tym miesiącu, końcówka lewa, zbieżność, dołożony filtr paliwa z podgrzewaczem i odwadniaczem ze scani bo znajomy z warsztatu polecił mi takie rozwiązanie bo stosują je w bliźniaczym silniku w pajero.

Wymienione akumulatory w grudniu.

W styczniu końcówki z ustawieniem zbierznosći.

W lutym olej z filtrem + filtr paliwa.

Przed wczoraj wymieniona linka ręcznego.

Więcej zdjęć auta i firmy pod adresem

www.picasaweb.google.pl/cypek124/lawetaxi

EWENTUALNIE NA SPRZEDAŻ JEST

STRONA INTERNETOWA UTRZYMYWANA NA WŁASNYM SERWERZE wraz z DOMENA LAWETAXI.PL

ORAZ WYJĄTKOWY NUMER TELEFONU 500-[zasłonięte]-997

jedno i drugie oraz jeszcze jeden samochód wystawione ne pozostałych aukcjach.

W razie pytań proszę dzwonić 500-[zasłonięte]-997

albo pisać ma email [zasłonięte]@gmail.com

Ponieważ auto kupiłem z wiadomo niższą fakturą to sprzedaję z fakturą na 10000zł brutto jak ktoś chce wiecej to + vat, cena ostateczna nie podlegajaca negocjacji.

eWENTUALNIE MOGĘ PRZYJĄĆ 4500 FUNTÓW BRYTYJSKICH JAK KTO WOLI