Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Canon G12 Aparat cyfrowy. Nowy.

08-07-2012, 4:15
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 699 zł     
Użytkownik AmericanMoto
numer aukcji: 2452683235
Miejscowość WARZYMICE
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 282   
Koniec: 12-07-2012 00:42:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rozdzielczość matrycy (0 - 100 Mpx): 10.00
Zoom optyczny (0-50): 5.00
Czułość ISO: do 3200
Zasilanie: Akumulator dedykowany
Wizjer: posiada wizjer
Wielkość wyświetlacza: od 2.6 do 3 cali
Typ matrycy: CCD
Jakość filmów: HD
Format RAW: obsługa RAW
Stabilizacja: optyczna obiektywu,
Rodzaj pamięci: SD/SDHC/SDXC,
Makro: od 1 cm,
Informacje dodatkowe: zoom cyfrowy, wbudowana lampa błyskowa, możliwość podłączenia lampy błyskowej, nagrywanie filmów, balans bieli, tryb makro, wyjście video, akumulator/ładowarka w zestawie,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Szablon
 
 
 
 
Kontakt Wazne Informacje
[zasłonięte]@gmail.com
Tel: (91)[zasłonięte]881 39
Skype: Skype Me™! AmericanMoto
Koszty przesyłki
Poczta kurierska 40 zł
nie wysyłamy za pobraniem
Informacje

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Klient w chwili odbioru przesyłki powinien sprawdzić czy oryginalne opakowanie jest nienaruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół reklamacji.

Wszystkie wysyłki są ubezpieczone i klient nie ponosi żadnego ryzyka z tytułu ewentualnego zaginięcia paczki podczas transportu.

Gwarantujemy fabryczna nowośc produktu.

Każdy produkt jest fabrycznie zapakowany oraz posiada gwarancję producenta.

Realizacja zamówienia nastepuje po otrzymaniu pełnej płatności. (Zazwyczaj 24-48 godzin)

Dostawa może potrwac od 3 do 10 dni roboczych.

Aukcje obsługujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 15:00 - 22:00.

KIM JESTEŚMY:

  • Jesteśmy miedzynarodową, doświadczoną firmą od 1997 roku zajmującą się sprzedażą najnowszego sprzętu elektronicznego.
  • Sprzedawany przez nas towar pochodzi z polskiej sieci dystrybucji oraz z własnego importu.
  • W przypadku pytań na temat aukcji, zadzwoń lub napisz do nas.

CENY:

  • Wszystkie podane na aukcjach ceny są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  • Do każdego zakupionego towaru dołączamy dowód zakupu.
  • Ceny nie zawieraja kosztow transportu. (doliczamy zazwyczaj 40 zl dodatkowo za przesylke kurierska)

DOSTAWA:

  • Wysyłki realizujemy firmą kurierską UPS albo DHL.
  • Koszt oraz forma transportu są podane w opisie aukcji.
  • Wszystkie wysyłki realizujemy natychmiast po otrzymaniu płatności.
  • Wszystkie wysyłki są ubezpieczone i klient nie ponosi żadnego ryzyka z tytułu ewentualnego zaginięcia paczki podczas transportu.

GWARANCJE:

  • Wszystkie sprzedawane przez nas przedmioty posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora.
  • Długość okresu gwarancyjnego zawsze podawana jest w opisie aukcji.

Dokładamy wszelkich starań aby byli Państwo zadowoleni z przeprowadzonej z nami transakcji. Jeśli uważasz, że podczas realizacji Twojego zamówienia coś poszło nie tak, zadzwoń lub napisz do nas! Na pewno znajdziemy rozwiązanie.

Odbiór przesyłki

Klient w chwili odbioru przesyłki powinien sprawdzić czy oryginalne opakowanie jest nienaruszone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśmy lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, należy spisać w obecności kuriera protokół odbioru (reklamacji). Przy odbiorze należy w obecności kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości należy spisać protokół opatrzony podpisem kuriera oraz niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą. Protokół odbioru spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 10 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.

  1. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest poprawne wypełnienie formularza i przesłania go na wskazany adres e-mail [zasłonięte]@gmail.com. W informacji zwrotnej Klient otrzyma numer zwrotu, którym należy oznaczyć paczkę ze zwracanym produktem.
  2. Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży.
  3. Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie, nagrania video i audio, oprogramowanie komputerowe zapisane na nośnikach, jeśli zostało naruszone oryginalne opakowane, produkt lub usługa, jeżeli została ona wykonana według indywidualnego zamówienia Klienta, materiały eksploatacyjne i nośniki oraz produkty, które są niekompletne i posiadają zniszczone opakowanie.
  4. Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
  5. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
 

Procedury reklamacyjne

AmericanMoto dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. W przypadku wystąpienia awarii prosimy o zastosowanie się do poniższych informacji, które przyczynią się do usprawnienia obsługi posprzedażnej. AmericanMoto prowadzi wsparcie techniczne drogą telefoniczną (91)[zasłonięte]881 39 oraz elektroniczną [zasłonięte]@gmail.com lub Skype: AmericanMoto. Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu nabytego sprzętu powinny być zgłoszone pracownikowi serwisu, który w miarę możliwości będzie mógł postawić wstępną diagnozę. Gdy ustalenie przyczyn wadliwego działania sprzętu nie będzie możliwe do przeprowadzenia na jeden z powyższych sposobów lub czynności serwisowe będą wymagały bezpośredniego działania serwisu pracownicy działu wsparcia technicznego przekażą informacje dotyczące dalszego postępowania.