Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Canon EOS 5D Mark III 3 + EF 24-105 mm 4 L IS USM

30-05-2012, 1:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 16 199 zł     
Użytkownik winmar_pl
numer aukcji: 2336191402
Miejscowość Cała Polska (Poznań)
Wyświetleń: 780   
Koniec: 24-05-2012 10:41:52

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
W zestawie: BODY+Obiektyw KIT
Zasilanie: Akumulator dedykowany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WIN MAR Komputery to firma która nie tylko sprzedaje sprzęt komputerowy i świadczy usługi w tym zakresie ale również oferuje sprzęt wideo i fotograficzny w najlepszych cenach. Proponujemy bardzo korzystne formy finansowania.

WIN-MAR Komputery
os. W. Jagiełły 13
Poznań 60-694
NIP: 779[zasłonięte]9032
REGON: 639[zasłonięte]308.

tel. (61)[zasłonięte]825 10
fax (83)[zasłonięte]41080
e-mail: [zasłonięte]@winmar.pl
gg:[zasłonięte]48557

Canon EOS 5D Mark III + EF 24-105mm f/4 L IS USM

Canon zaprezentował długo oczekiwaną lustrzankę EOS 5D Mark III. Aparat został wyposażony w pełnoklatkową matrycę o rozdzielczości 22 megapikseli. Nagrywa filmy Full HD z kompresją "intraframe" (All-I), robi 6 kl/s, a także może się pochwalić 61-polowym autofokusem, takim samym jak w profesjonanej lustrzance EOS 1D X.

Canon EOS 5D Mark III został wyposażony w zupełnie nową, pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 22,3 megapiksela, która oferuje zakres czułości zaczynający się od ISO 100 i kończący na ISO 25600, który można rozszerzyć w dół o ISO 50 oraz w górę o ISO 102800. Za przetwarzanie obrazu odpowiada natomiast procesor Digic 5+. Głównie dzięki niemu aparat znacznie przyspieszył. Prędkość zdjęć seryjnych wzrosła do niezłych 6 kl/s, która może być utrzymywana w serii 18 plików RAW. Moc procesora jest również wykorzystywana do efektywnego korygowania aberracji chromatycznej w plikach JPEG (użytkownik może pobrać 29 profili obiektywów stworzonych przez Canona).

Być może najważniejszą zmianą, jaka pojawiła się w nowym 5D Mark III jest autofokus. Był to najsłabszy punkt poprzednika, szczególnie w kontekście znakomitych osiągów matrycy i bardzo dobrej funkcjonalności tamtego modelu. Tym razem Canon poszedł najlepszą z możliwych dróg i po prostu zaadaptował czujnik AF zastosowany wcześniej w reporterskim, profesjonalnym EOS-ie 1D X. Co prawda nie jest on wspomagany takim samym 100000-pikselowym czujnikiem mierzącym światło i dedykowanym procesorem Digic 4, ale i tak poprawa powinna być znaczna. Wśród 61 pól systemu AF EOS-a 5D Mark III znalazło się 41 pól krzyżowych, a wśród nich 5 jest podwójnie krzyżowych. Te ostatnie do działania potrzebują obiektywu o jasności f/2,8 lub lepszej, ale na przykład przy szkle o świetle f/4 będą działały wszystkie punkty krzyżowe - część nich całkiem daleko od środka kadru.

Zmian doczekały się również elementy służące do kadrowania. EOS 5D Mark III zyskał nowy wizjer optyczny, który w tym modelu kryje 100% kadru (powiększenie 0,71x, punkt oczny 21mm). Z wizjerem został zintegrowany przezroczysty ekranik LCD, który umożliwia wyświetlanie różnych siatek wpomagających kadrowanie. Lepsze parametry ma również ekran LCD. Przekątna wzrosła do 3,2 cala, a rozdzielczość do 1 040 000 punktów. Canon poprawił jego jakość likwidująć przerwę między właściwym wyświetlaczem, a chroniącym go szkłem. Dzięki temu obraz jest wyraźniejszy, a odblaski ograniczone.

EOS 5D Mark II stał się królem filmowania, ale jak się okazuje również na tym polu można było wprowadzić trochę poprawek. Nowy EOS nagrywa oczywiście w rozdzielczości Full HD (maksymalna długość jednego nagrania to 30 minut - bez sekundy) i może się pochwalić kompresją "intraframe" (All-I), w której każda klatka jest obrabiana osobno. Zyskuje jakość, traci rozmiar pliku (22 minuty na karcie 16 GB, kontra ponad godzinę przy normalnej kompresji). Na poprawę jakości wpływa również nowy procesor obrazu, który według producenta lepiej sobie radzi z efektem "rolling shuter" oraz morą. Nowy Canon obsługuje również kody czasowe SMTPE. Warto również wspomnieć o tylnym pokrętle, które jest... czułe na dotyk. Można mu przypisać różne funkcje, a następnie uruchamiać je w trakcie filmowania bez poruszania aparatem.

Canon EOS 5D Mark III (tradycyjnie) nie ma wbudowanej lampy ani lampki wspomagającej AF. W tych kwestiach trzeba polegać na zewnętrznych fleszach. Na bocznej ściance znalazło się za to miejsce na podwójny slot kart pamięci - na karty CF i SD. Pojawiło się również nowe złącze - wyjście na słuchawki monitorujące poziom dźwięku.

Poniżej prezentujemy specyfikację techniczną i informację prasową na temat tego modelu:

Nazwa: Canon EOS 5D Mark III
Typ lustrzanka cyfrowa
Efektywna rozdzielczość 22,3 Mp
Sensor
  • 36 x 24 mm CMOS
  • 23,4 Megapikseli (22,3 Mp efektywnych)
  • wbudowany filtr dolnoprzepustowy
  • filtr kolorów podstawowych
  • procesor DIGIC 5+
Pamięć
  • Compact Flash Typ I/II (zgodny z Microdrive i kartami większymi niż 2GB), wsparcie UDMA
  • SD (SDHC/SDXC)
Rozdzielczość
  • 5760 x 3840 (JPEG, RAW)
  • 3840 x 2560 (JPEG)
  • 2880 x 1920
  • 1920 x 1280
  • 720 x 480
Formaty zapisu obrazu
  • JPEG (zgodność z Exif 2.21 [Exif Print]) / Design rule for Camera File system (2.0), Digital Print Order Format (1.1) [DPOF]
  • RAW (bez kompresji)
Jakość kompresji
  • RAW
  • RAW + JPEG
  • JPEG Fine
  • JPEG Normal
  • sRAW 1
  • sRAW 2
Obiektyw
  • wymienny, Canon EF (bez obiektywów EF-S)
  • powiększenie 1,0x z obiektywami Canon EF
Stabilizacja obrazu w wybranych obiektywach
Zoom cyfrowy brak
Przysłona w zależności o zastosowanego obiektywu
Migawka migawka szczelinowa sterowana elektronicznie
  • 30 - 1/8000 s (w skoku co 1/3), Bulb (ręczne sterowanie długością naświetlania)
Tryby ekspozycji
  • Auto
  • Auto - kreatywny
  • automatyka programowa (P)
  • automatyka z preselekcją czasu (Tv)
  • automatyka z preselekcją przysłony (Av)
  • manualny dobór parametrów ekspozycji (M)
  • Custom 1
  • Custom 2
  • Custom 3
Pomiar światła 63-polowy
Kompensacja ekspozycji +/-2 EV co 1/3 lub 1/2 EV (łączona z bracketingiem ekspozycji AEB)
Blokada ekspozycji
  • Auto: w trybie pojedynczego AF z pomiarem ewaluacyjnym światła, po zmierzeniu ostrości
  • Manual: przycisk AE Lock przy wszystkich metodach pomiaru światła
Autobracketing +/-2 EV co 1/3 lub 1/2 EV
Metody pomiaru ostrości
  • 61-punktowy AF
  • 41 pól krzyżowych
  • 5 pól podwójnie krzyżowych
Tryby pracy autofocusa
  • tryby: pojedynczy AF (One Shot), ciągły AF (AI Servo), mieszany (AI Focus)
  • pola AF: 9, wybór automatyczny, wybór ręczny punktu
  • wspomaganie AF z poziomu lampy Speedlite
Manual focus tak, pierścień obiektywu
Blokada ostrości półpozycja spustu migawki w trybie One Shot AF
Podgląd głębi przycisk podglądu na korpusie
Czułość ISO 100 - ISO 25600 z rozszerzeniem o wartości ISO 50, ISO 51200 i ISO 102400
Balans bieli
  • Auto
  • światło słoneczne
  • cień
  • pochmurny dzień
  • światło żarowe
  • białe światło jarzeniowe
  • błysk
  • definiowany ręcznie
  • wprowadzana temperatura barwowa
  • kompensacja: niebieski/bursztynowy +/- 9, magenta/zielony +/- 9
  • bracketing: +/- 3 działki, 3 klatki na wyzwolenie migawki, w zakresie niebieski/bursztynowy lub magenta/zielony
Efekty
  • zdjęcia czarno-białe z opcją filtrów elektronicznych i efektem tonowania
  • profile przestrzeni barwnej: sRGB, Adobe RGB
Korekta obrazu 6 ustawień stylów zdjęć (Picture Styles), 3 ustawienia użytkownika, automatyczna korekta winiety, redukcja szumów wysokich czułości i długich czasów, 4-stopniowy "Auto lighting optimizer"
Zdjęcia seryjne 6 kl/s z zachowaniem prędkości do 18 ujęć RAW
Rejestracja filmu
  • 1920 x 1080 (16:9) do 29 minut i 59 sekund
  • kompresja "intraframe"
  • kody czasowe SMTPE
Monitor LCD
  • 3,2 cale TFT
  • około 1 040 000 tys. punktów
  • krycie: ok. 100%
  • jasność monitora: dobierana automatycznie (3 stopnie), dobierana ręcznie (7 stopni)
  • Live View
Synchronizacja z lampą 1/200 s
Lampa błyskowa brak wbudowanej, zewnętrzna: gorąca stopka E-TTL II (Canon Speedlite)
Kontrola błysku
  • E-TTL II: Auto, Manual
  • kompensacja błysku: +/- 2 EV co 1/3 lub 1/2 stopnia (dla lamp EX)
  • bracketing błysku
  • blokada błysku: FEL
  • synchronizacja z drugą kurtyną
  • gniazdo PC
Stopka akcesoriów tak, dedykowana dla lamp Canon Speedlite
Matówka wymienna (3 typy), standardowa matówka Ee-A
Lustro szybko-powrotne lustro półprzepuszczalne (stosunek transmisja/odbicie światła jak 40:60;brak winietowania z obiektywem EF600mm f/4 lub krótszym)
Wizjer
  • pentapryzmatyczny
  • ok. 100% pola krycia aktywnych pikseli (dla JPEG)
  • powiększenie: 0,71x (-1 dioptria przy obiektywie 50mm na nieskończoność)
  • korekta dioptrii -3 do +1 dpt
Punkt oczny 21 mm
Tryby odtwarzania
  • pojedynczy obraz z informacją
  • pojedynczy obraz
  • index: 9 miniaturek
  • powiększenie obrazu 1.5x - 10x
Samowyzwalacz tak, 10 s
Złącza USB 2.0 Hi-Speed (Mini-B, PTP), wyj. Video (PAL / NTSC), PC sync, HDMI, wejścia mikrofonowe, podczerwień,
Zasilanie
  • 1 x akumulator LP-E6
  • bateria CR1616
Wydajność zasilania (zdjęcia) ok. 950 zdjęć (przy 20°C)
Warunki atmosferyczne b.d.
Gwint statywu tak, 1/4"
Obudowa magnezowa, z uszczelnieniami
Wymiary 152 x 116 x 76 mm
Waga ok. 950 g

Nowy profesjonalny obiektyw serii L: lekki obiektyw EF 24-105mm f/4L IS USM wyposażony jest w układ stabilizacji obrazu.

Ten odporny na kurz i wilgoć obiektyw skonstruowano w oparciu o najbardziej zaawansowane standardy optyczne Canona. Jego odbiorcami będą fotograficy zajmujący się podróżami, reportażem i wydarzeniami codziennymi, którzy szukają lekkiego i wygodnego w obsłudze obiektywu bez kompromisów w kwestii jakości optycznej.

Jako uzupełnienie obiektywów EF 17-40mm f/4L USM I EF 70-200mm f/4L USM nowy obiektyw zamyka linię obiektywów L o przysłonie f/4. Obiektywy te skonstruowano dla zawodowych fotografów szukających lekkich zoomów ze stałym światłem. Redukcja wstrząsów przez układ stabilizacji obrazu umożliwia fotografowanie z czasem otwarcia migawki osiem razy dłuższym niż bez stabilizatora.

Seria L to najbardziej profesjonalne obiektywy Canona dające najwyższą jakość obrazu, optymalną operatywność i wytrzymałość na warunki atmosferyczne.

Nowy EF 24-205mm f/4L IS USM jest niewiele ważącym odpowiednikiem uznanego obiektywu EF 24-70mm f/2,8L USM.

Stabilizacja obrazu
Układ stabilizacji obrazu [Image Stabilizer, IS] w znaczącym stopniu redukuje rozmycie zdjęć spowodowane drżeniem aparatu. Żyroskopowy czujnik rozpoznaje niepożądane wibracje i uruchamia prostopadłe do osi optycznej obiektywu przesunięcie odpowiedniej grupy soczewek. Zmienia to przebieg wiązki światła a obraz znów pada we właściwe miejsce na matrycy lub filmie.
Fotograf, który w danych warunkach mógł fotografować obiektywem 105mm bez statywu z czasem otwarcia migawki 1/125s teraz może otrzymać ostre zdjęcie przy czasie naświetlania 1/15s, co znacznie rozszerza możliwości fotografowania w trudnych warunkach. Przewaga 3EV to naprawdę dużo.

Super Auto-focus
Pierścieniowy silnik USM zastosowany w obiektywie EF 24-105mm f/4L IS USM korzysta z wibracji o częstości ultradźwiękowej aby błyskawicznie i praktycznie bezgłośnie ustawiać ostrość. Nowy algorytm AF wykorzystywany przez mocniejszy procesor CPU obiektywu również maja wpływ na szybkość działania obiektywu. Nowoczesny hamulec natychmiast zatrzymuje poruszający się układ optyczny obiektywu w momencie ustawienia prawidłowej ostrości, bez ryzyka jakiegokolwiek przesunięcia. Fotografujący mogą w każdej chwili przejść na ręczny tryb ustawiania ostrości. Wystarczy jedynie dotknąć pierścień ostrości, nie ma potrzeby wyłączania układu AF.

Stała przysłona f/4 od 24 do 105mm
Obiektyw EF 24-105mm f/4L IS USM oferuje najwyższą jakość optyczną w całym zakresie ogniskowych i przy stałej przysłonie. Pozwala to utrzymać stały czas otwarcia migawki przy zmianie ogniskowej po zapamiętaniu ekspozycji. Jest do doskonały obiektyw dla osób, które szukają lżejszej i nieco dłuższej alternatywy dla obiektywu EF 24-70mm f/2,8L USM. Obiektyw wyposażono w przysłonę o niemal w 100% okrągłym otworze, dzięki czemu łatwo otrzymać atrakcyjnie wyglądające rozmyte tło.

Jakość obrazu
Aby zmniejszyć rozmiary obiektywu i poprawić jakość obrazu na całej powierzchni klatki – w nowym obiektywie zastosowano soczewkę ze szkła o ultra niskiej dyspersji [UD], która eliminuje aberrację chromatyczną redukującą ostrość i wywołuje kolorowe rozmycie konturów. Soczewka asferyczna koryguje aberrację sferyczną, dzięki czemu zdjęcia są ostre i kontrastowe nawet w rogach klatki. Poprawa struktury powłok przeciwodblaskowych Super Spektra i kształtu soczewek pozwolił inżynierom Canona praktycznie wyeliminować odbicia światła wewnątrz obiektywu, na które obiektywy cyfrowe są bardziej narażone niż tradycyjne w związku z odbiciem światła od matrycy.
Zwiększenie pochłaniania światła przez powłoki pozwala otrzymać ostre i kontrastowe zdjęcia z naturalnym oddaniem kolorów.

Integracja z systemem EOS
Obiektyw EF 24-105mm f/4L IS USM wyposażono w układ informujący o odległości od obiektu. Dzięki temu jest on w pełni kompatybilny z systemem kontroli światła błyskowego ETTL – II, jaki znajdziemy w najnowszych lustrzankach Canona EOS-1D Mark II czy EOS 5D[1].
W połączeniu z dedykowanymi lampami błyskowymi Canon EX obiektyw przekazuje informacje o dystansie od obiektu, które wykorzystuje algorytm lampy obliczający ekspozycję.

Aby dorównać wytrzymałości na warunki atmosferyczne, z jakiej słyną obiektywy serii L, nowy obiektyw wyposażono w uszczelkę chroniącą bagnetowe połączenie z korpusem i liczne uszczelki wokół ruchomych części obiektywu zapewniające ochrone przed kurzem i wilgocią. Przełączniki trybu AF i IS zostały zaprojektowane na nowo, dzięki czemu są mniej podatne na przypadkową zmianę ustawienia.
Obiektyw EF 24-105 f/4L IS USM jest sprzedawany wraz z bagnetową osłona przeciwsłoneczną EW-83H i miękkim futerałem LP1219.
Zgodnie z tradycyjną filozofią Canona – Kyosei, która zakłada życie w zgodzie ze środowiskiem naturalnym – wszystkie soczewki tego obiektywu wykonano ze szkła bezołowiowego.

Wersja OEM w białym kartonie (z rozkitowanych zestawów 5D MarkII)



KUP W LEASING - KLIKNIJ PRZYCISK
Pobierz wniosek, wydrukuj, wypełnij i odeślij zeskanowany wraz ze skanami dokumentów firmowych (dokumenty założycielskie oraz 2 dowody tożsamości) - dokumenty odeślij na [zasłonięte]@winmar.pl
Pobierz wniosek, wydrukuj, wypełnij i odeślij zeskanowany wraz ze skanami dokumentów firmowych (dokumenty założycielskie oraz 2 dowody tożsamości) - dokumenty odeślij na [zasłonięte]@winmar.pl
leasingplus
grenke

Zobacz inne moje aukcje (winmar_pl):



Płatności i dostawa

Kupując na naszych aukcjach kupujesz w legalnym sklepie. W przypadku awarii twoje roszczenia gwarancyjne zostaną spełnione !!!

Obsługujemy nie tylko allegro ale i sklep internetowy. Od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji kurier dostarcza paczkę w 24h. Towar wysyłamy zwykle w ciągu 3 dni roboczych.

  • raty lub leasing w tym celu wejdź na naszą stronę "o mnie"
  • za pobraniem przy odbiorze towaru od kuriera
  • przedpłata na konto firmowe dane konta na stronie "o mnie"
  • gotówką podczas odbioru w siedzibie firmy
  • program "płacę z allegro"

Możesz nam zaufać


Dodano 2[zasłonięte]012-04 17:15