Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Canon EOS 5D Mark II + 24-70 F2,8 * FVAT * ZADZWON

23-03-2012, 15:55
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 299 zł     
Użytkownik fotorimex4
numer aukcji: 2189237272
Miejscowość Warszawa - Wesoła
Wyświetleń: 55   
Koniec: 20-03-2012 14:44:14
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Po dokonaniu zakupu proszę wypełnić obowiązkowy formularz DOSTAWY podesłany przez serwis ALLEGRO na państwa skrzynkę pocztową

(ułatwi i przyspieszy to państwu i nam czas realizacji zamówienia)
DZIĘKUJEMY

FotoRimex.pl
STRONA O MNIE OPINIE O MNIE


KONTAKT: 0 500 [zasłonięte] 041

Canon EOS 5D Mark II

+ EF 24-70f/2,8L IS USM


GWARANCJA CANON POLSKA !!!

JESTEŚ ZAINTERESOWANY ZAKUPEM APARATU W INNEJ KONFIGURACJI ZADZWOŃ LUB NAPISZ !!!

[zasłonięte]@FOTORIMEX.PL

WARTO ZADZWONIĆ !!!
DOSTĘPNY OD RĘKI !!!


Najważniejsze dane:
- Nowa, 21,1-megapikselowa matryca CMOS z usprawnionym zintegrowanym systemem czyszczącym EOS (E.I.C.S.)
- Nowa funkcja nagrywania filmów w formacie Full HD 1080
- Fotografowanie seryjne z prędkością 3,9 klatki na sekundę
- Wydajny procesor DIGIC 4 SS zapewniający najwyższą jakość obrazu
- Serie do 310 dużych obrazów JPEG zapisywanych na kartę UDMA
- 3-calowy ekran LCD Clear View o rozdzielczości VGA (920 000 pikseli)
- Czułość ISO[zasłonięte]100-64 (zakres rozszerzalny od 50 do 25 600)
- 9 punktów AF + 6 punktów wspomagających


Canon EOS 5D Mark II to absolutna rewolucja w segmencie półprofesjonalnych lustrzanek cyfrowych, oferuje niezrównaną rozdzielczość w wyjątkowo atrakcyjnej cenie. Jest to pierwsza w historii fotografii lustrzanka, która udostępnia funkcję rejestracji filmów Full HD. W modelu EOS 5D Mark II połączono rozwiązania techniczne zapożyczone z flagowych lustrzanek cyfrowych Canon z szeregiem zaawansowanych i nowatorskich funkcji, aby przenieść fotografowanie (i nie tylko) w obszary dotąd zarezerwowane dla najdroższych, profesjonalnych konstrukcji.

Canon EOS 5D Mark II został wyposażony w najnowszej generacji pełnoklatkową matrycę CMOS o rozdzielczości 21.1 miliona pikseli, która pozwala zapisywać zdjęcia w maksymalnej rozdzielczości 5616 x 3744 pikseli. Przetwornik jest obsługiwany przez procesor obrazu DIGIC IV (jest to w chwili obecnej ostatnia generacja tego układu). Dzięki niemu aparat charakteryzuje się niskim poziomem szumów, wyjątkowo krótkim czasem uruchamiania i przeglądania zdjęć po ich zrobieniu oraz oferuje możliwość zapisu plików RAW z 14 bitową głębią kolorów. Tradycyjnie już dla nowych lustrzanek Canon zastosował system czyszczenia matrycy oparty na filtrze ultradźwiękowym (EOS Integrated Cleaning System), wspomagany dodatkowo funkcją mapowania pikseli. Producent podkreśla, że nowy proces produkcji oraz zmieniona konstrukcja fotodiod i mikrosoczewek zwiększają możliwości zbierania światła przez matrycę, dzięki czemu można zmieścić na matrycy CMOS więcej pikseli bez utraty jakości obrazu przy wyższych ekwiwalentach czułości.

Właśnie niskie szumy przy wysokich czułościach są najbardziej rozpoznawaną cechą lustrzanek Canona. W 5D Mark II zakres czułości wynosi od 100 do 6400 ISO, z możliwością wyboru ISO co 1/3 wartości, z możliwością rozszerzenia do H1 (12800 ISO) i H2 (25600 ISO). Dla fotografów studyjnych miłą wiadomością jest możliwość obniżenia czułości do niekalibrowanej wartości 50 ISO. Aparat stale pokazuje (w wizjerze i na górnym wyświetlaczu) informację o wybranym ekwiwalencie czułości.

Korpus 5D Mark II wykonano w formie odlewu magnezowego. Wszystkie newralgiczne elementy otrzymały uszczelki zabezpieczające przed wilgocią. Migawka ma zagwarantowaną wytrzymałość 150 000 cykli, czyli o 30% więcej niż w przypadku Canona 40D czy 5D.

Aparat może wykonywać zdjęcia seryjne z prędkością 3.9 kl/sek. Biorąc pod uwagę rozmiar plików jest to całkiem dobry wynik. W dodatku takie tempo jest utrzymywane przy ciągłym zapisie do 78 zdjęć w formacie JPEG (310 z kartami UDMA) lub 13 w formacie RAW. Fotoreporterzy prasowi mogą też skorzystać z zapisu zmniejszonych plików RAW (sRAW, rozdzielczość 10 MP lub 5.2 MP). Jest to bardzo wygodna funkcja dla osób, które pragną wykorzystać możliwości plików RAW, a niekoniecznie potrzebujących wysokiej rozdzielczości pliku. Nośnikiem danych są karty pamięci CompactFlash typu I i II, aparat jest kompatybilny z nośnikami UDMA. Wzorem 1D MarkIII komora karty pamięci jest zabezpieczona specjalnym układem, który informuje o jej otwarciu i czasie do zakończenia zapisu zdjęć na nośnik pamięci.

Doskonale prezentuje się system AF. Składa się on z 9 czujników TTL CMOS (centralny czujnik krzyżowy) ułożonych na planie rombu. Pracę układu wspomaga 6 dodatkowych, niewidocznych punktów wspomagających pomiar AF. Dodatkowo centralny czujnik o zwiększonej precyzji (z obiektywami o świetle f/2.8 lub większym) zapewnia jeszcze większą precyzję w złych warunkach oświetleniowych. Możliwa jest mikroadjustacja układu AF (+/- 20 kroków), w pamięci korpusu są przechowywane ustawienia dla 20 różnych obiektywów. Kolejną nowością jest zastosowanie w pełni funkcjonalnego podglądu na żywo. Po włączeniu trybu Live View, który umożliwia wyświetlanie obrazu w czasie rzeczywistym na wyświetlaczu, fotografowie mogą ułatwić sobie pracę pod nietypowymi kątami lub podłączyć aparat do komputera, aby móc fotografować zdalnie. Tryb Live View oferuje trzy funkcje autofokusa: Quick AF, Live AF oraz Face Detection Live AF, który optymalizuje ostrość na podstawie twarzy wykrywanych w kadrze, umożliwiając szybkie wykonywanie ujęć portretowych.

Funkcją budzącą najwięcej emocji jest możliwość rejestrowania filmów w formacie Quicktime 1080p H.264 (przepustowość38.6 Mbit/sek) z maksymalną rozdzielczością Full HD 1920 x 1080 pikseli, prędkością 30 klatek na sekundę i dźwiękiem PCM. W tym trybie ustawianie ostrości odbywa się automatycznie, dzięki detekcji kontrastu lub manualnie. Duża matryca aparatu (w porównaniu z przetwornikami w kompaktach i typowych kamerach amatorskich) i wysoka czułość zapewniają wyjątkową jakość obrazu. Filmowanie można wzbogacić o niedostępne dotąd dla amatorów efekty: w celu nadania własnym produkcjom dodatkowej dramaturgii można skorzystać z bogatego asortymentu wymiennych obiektywów (od szerokokątnych, przez teleobiektywy, makroobiektywy, aż po modele typu rybie oko) lub poeksperymentować z ustawieniem przysłony i głębią ostrości.

Z tyłu obudowy rozlokowano całkowicie nowy wyświetlacz LCD Clear View o przekątnej 3 cali i rozdzielczości VGA (920 000 pikseli). Zapewnia on niezwykły komfort przy przeglądaniu zdjęć i obsłudze menu ale przede wszystkim przy korzystaniu z podglądu na żywo. Menu zostało rozszerzone o ekran Quick Control, który zapewnia dostęp do najczęściej zmienianych ustawień. Biorąc pod uwagę możliwości video, cieszy obecność wyjścia na zewnętrzny mikrofon oraz złącza HDMI umożliwiającego wyświetlanie zdjęć i filmów bezpośrednio na ekranie telewizora HD.

Canon pozostaje także wierny predefiniowanym ustawieniom obrazu (Picture Style). Odpowiadają one charakterystyce oddania kolorów przez różne rodzaje filmów. EOS 5D Mark II współpracuje ze standardem pomiaru błysku E- TTL II. Przy wyliczeniu siły błysku E- TTL II bierze pod uwagę: odległość od fotografowanego obiektu, światło zastane oraz ilość elementów odbijających światło. System E- TTL II współpracuje z zaawansowanymi fleszami Canona z serii EX. Lustrzanka jest kompatybilna ze wszystkimi obiektywami Canon EF. Przycisk Print/Share na tylnej ściance aparatu pozwala w pełni wykorzystać zaawansowane możliwości standardu PictBridge, czyli wydrukujemy zdjęcie bezpośrednio z korpusu, bez współpracy z komputerem.


Matryca : 21,1 mln (matryca CMOS 36 x 24 mm)
Czułość: ISO 100–6400 (rozszerzone ISO 50, 12800, 25600)
Czas otwarcia migawki: od 1/8000 do 30 s w krokach co 1/3 EV, czas B (bulb)
Wizjer: pentapryzmatyczny, pokrycie kadru: około 98%, powiększenie: około 0,71x
Autofokus:

* tryby: pojedynczy AF (One Shot), ciągły AF (AI Servo), mieszany (AI Focus)
* pola AF: 9, wybór automatyczny, wybór ręczny punktu
* wspomaganie AF z poziomu lampy Speedlite




Pomiar światła: Pomiar TTL, 35-strefowy fotoelement krzemowy (SPC)

* pomiar wielostrefowy Ewaluacyjny (powiązany z dowolnym punktem AF)
* pomiar skoncentrowany (około 8% pola obrazowego w centrum wizjera)
* pomiar punktowy:pomiar punktowy (około 3,5% pola obrazowego w centrum wizjera)
* pomiar centralnie-ważony uśredniający

zakres pracy: EV 1-20 (20 st C, ob. 50mm f/1.4, ISO 100)
Zdjęcia seryjne
3,9 kl/s z zachowaniem prędkości do 78 ujęć JPEG (310 z kartą UDMA) i 13 ujęć RAW
Monitor LCD:

* 3 cale TFT
* około 920 tys. punktów
* krycie: ok. 100%
* jasność monitora: dobierana automatycznie (3 stopnie), dobierana ręcznie (7 stopni)
* Live View

Filmy:

* 1920 x 1080 (16:9) do 12 min (Quicktime 1080p H.264
* 38.6 Mbit/s)
* 640 x 480 (4:3) do 24 min (Quicktime 480p H.264
* 17.3 Mbit/s)
* maksymalny rozmiar pliku 4 GB
* 30kl/s

Tryby ekspozycji:

* Auto
* Auto - kreatywny
* automatyka programowa (P)
* automatyka z preselekcją czasu (Tv)
* automatyka z preselekcją przysłony (Av)
* manualny dobór parametrów ekspozycji (M)
* Custom 1
* Custom 2
* Custom 3

Wbudowana lampa błyskowa: brak
Funkcja przeglądania zdjęć:

* pojedynczy obraz z informacją
* pojedynczy obraz
* index: 9 miniaturek
* powiększenie obrazu 1.5x - 10x

Zasilanie:

* 1 x akumulator LP-E6
* bateria CR1616

Wymiary/Masa: Około 152 x 114 x 75 mm / około 810 g

















Wysyłamy firmą kurierską DPD.
Odbiór osobisty mile widziany.


Kontakt:

gsm. 500 [zasłonięte] 041
[zasłonięte]@fotorimex.pl

Biuro Handlowe Rimex
Romuald Rypień
ul. Słowackiego 49
05-075 Warszawa-Wesoła

Zobacz jak dojechać


Aukcje obsługujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00 - 18.00


ZAPRASZAMY NA NASZE POZOSTAŁE AUKCJE


Canon EF 24-70 mm f/2.8L USM (Tax Free) 501-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>-674