Cannondale Prophet w rozmiarze L. W zestawie:
- rama
- damper sprężynowy Manitou Swinger 4-way ze sprężyną 550
- stery Redukcyjne Sixpack Kingpin umożliwiające montaż widelca z rurą sterową 1 i 1/8" (rama posiada główkę pod 1,5")
- przednia przerzutka Shimano XT E-type (takiej wymaga ta rama)
- sztyca Zoom Zero 400mm
- zacisk sztycy z dźwigienką
- oryginalna osłona wahacza Cannondale.Rama posiada możliwość ustawienia dampera w dwóch oczkach opisanych na wahaczu jako XC i FR. W ustawieniu FR ma łagodniejsze kąty i niżej położony środek suportu niż w położeniu XC.Skok ramy to 140mm z damperem 200x50mm. Seryjnie w tej ramie montowano raczej dampery powietrzne. Miałem w nim początkowo powietrznego Swingera 3-way, ale wg. mnie brakowało temu zestawowi czułości i postanowiłem spróbować szczęścia ze sprężyną. Normalnie z damperem spreżynowym rama miałaby tendencję do przelatywania przez skok, ale założony obecnie 4-way posiada regulację objętości komory SPV, która ma wpływ na progresję ugięcia. Dzięki temu można uzyskać odpowiednią progresję, a zarazem cieszyć się czułą pracą dampera sprężynowego.Założony damper to wersja 200x56mm, co daje około 156mm skoku. Nie stwarza to problemu, o ile damper jest zamontowany w oczku XC, przy ustawieniu FR istnieje pewne ryzyko, że przy pełnym ugięciu tylne koło oprze się o rurę podsiodłową.Rama używana przeze mnie od roku 2009 do grudnia 2011. Po drodze wymieniłem łożyska i oś w głównym punkcie obrotu zawieszenia. Rama jest w świetnym stanie technicznym. Nie ma luzów, wahacz porusza się bez oporów. Podobnie dodawane do niej części. Damper kupiłem pod koniec sierpnia 2011r, a stery są nowe - założone w styczniu 2012. Stan wizualny ramy oceniam na bdb-. Niestety podczas ostatnich wakacji nabawiła się przetarcia na głównej rurze, na napisie "Cannondale". Oprócz tego jest przetarcie od przewodu hamulcowego na wewnętrznej stronie wahacza. Poza tym kilka drobiazgów. Stan wizualny oddają, mam nadzieję, zdjęcia. Rower złożony na tej ramie daje dużo frajdy i wbrew marketingowym mżonkom, nie ustępuje bardzo bardziej złożonym konstrukcjom wielozawiasowym (a na pewno jest trwalszy i łatwiejszy/tańszy w serwisie. Sama rama jest bardzo lekka (około 2.5kg) i można na niej złożyć fulla o bardzo niskiej wadze (oczywiście jeśli ma być lekko, to raczej nie z tym damperem).
Więcej zdjęć ramy TUTAJ!Zapraszam do licytacji. Cena jest naprawdę niezła, ponieważ same stery kosztowały dosłownie kilkanaście dni temu 219zł, damper ma zaledwie kilkaset kilometrów przebiegów, a nówka kosztuje około 600zł. Do tego sztyca, przerzutka i cała reszta, więc praktycznie rama jest za pół-darmo.
W razie pytań proszę korzystać z formularza kontaktowego allegro, bądź pisać na gg: 494340.
Ewentualnie istnieje możliwość kupienia ww. zestawu bez dampera. Cena od ręki - 1600zł. Wystarczy kliknąć 'Kup teraz' i skontaktować się ze mną.