Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cannondale Moto Carbon - rama+widelec Fox Talas 36

31-01-2012, 7:54
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 5 000 zł      Aktualna cena: 4 zł     
Użytkownik lukas_dh
numer aukcji: 2078357545
Miejscowość Sopot
Wyświetleń: 427   
Koniec: 31-01-2012 07:54:32
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam,

wystawiam na sprzedaż moją perełkę - Cannondale'a Moto Carbon 2 rozmiar L.

Aukcja zawiera:

- ramę wraz z damperem Fox DHX 4.0 Air;

- amortyzator Fox 36 TALAS RC2 (regulacja tłumienia powrotnego oraz dobicia szybkiego i wolnego/ regulacja skoku 110-[zasłonięte]-160mm) wraz z ośką;

- stery;

- mostek Cannondale XC3 1.5";

- sztyca FSA biała oryginał (za dopłatą może być regulowana KS ze zdjęcia);

-przerzutka przednia XT oraz napinacz Blackspire;

- osłona neoprenowa wahacza.

Zdjęcia przedstawiają cały rower i jest możliwość jego kupna jak na zdjęciach (poza napinaczem posiadam oryginalny kompletny napęd i przednią przerzutkę które bym dorzucił) - zapraszam na indywidualne negocjacje.

Większość osprzętu jest nowa (nie więcej niż 300km przebiegu) tj.:

- kompletny napęd: kaseta i łańcuch XT, zębatka SunRingle, napinacz Blackspire;

- opony Schwalbe Rocket Ron 2.4;

- kierownica Spank Subrosa;

- gripy Lizard;

- klocki hamulcowe Zeit i nowy płyn;

- sztyca KS używana pół sezonu.

Kompletny rower kupiłem sprowadzony z USA pod koniec 2009r - był to wówczas nowy model Cannona kosztujący w Europie koszmarne pieniądze ( w Polsce ten setup ~20tys zł!).

Używany przeze mnie 2 sezony, niestety nigdy nie widział górskich ścieżek, wszystkie jazdy jedynie po trójmiejskich lasach.

Na samym początku użytkowania miałem przykrą przygodę - banalną glebę na chodniku - ucierpiał wahacz, jest malutka wgniotka oraz w drugim miejscu pęknięcie/rysa w nieznaczącym miejscu która w żaden sposób nie zmieniła się przez 2 lata użytkowania i nie ma wpływu na wytrzymałość czy właściwości jezdne.

Wypada jednak o tym napisać.

Rama oraz amortyzator przedni Foxa posiadają trochę przetarć od linek czy parę odprysków ale ogólny ich stan oceniam na db+ a technicznie -bdb.

Rower przeszedł inspekcję pod koniec sezonu 2011 i od października jest już niejeżdżony.

Damper trzyma ciśnienie, nie posiada żadnych rys czy wycieków, działają wszystkie regulacje.

Amortyzator przedni jak wyżej, na jednej ladze jedynie po myciu zaciek na ladze od płynu który nie został na czas spłukany - do tego dorzucam kpl nowych uszczelek które miałem zamiar zmienić wiosną tego roku.

Gdyby ktoś miał chęć kupić kompletny rower proszę pytać w razie wątpliwości - odpowiem na wszystkie dręczace pytania :)

O samym sprzęcie myślę że nie muszę wiele pisać - jest to fenomenalnie wszechstronny rower (160mm skoku tył i przód, bardzo niska waga, niesamowita sztywność i wytrzymałość konstrukcji - główna rama carbon, wahacz alu) którym możemy zaliczyć 7godzinną wycieczkę, pośmigać na bandach a w rękach najlepszych nawet i poskakać.

Główne jego zastosowanie to Enduro/Freeride ale i spokojniejsze trasy DH pokona a na amatorskim XC bez problemu sobie poradzi. Genialnie skręca i znakomicie jak na rower tego typu podjeżdża (nie buja na podjazdach) - jest cholernie szybki!

Tym sprzętem bez żadnej przesady można zadziwić na podjazdach rowery lżejszego kalibru, a chwilę później pogonić typowe zjazdówki na trudnych technicznych szlakach. Nie miałem okazji jeździć czymś bardziej wszechstronnym.

Obecny setup przy rozmiarze L i regulowanej sztycy która znacznie więcej waży niż seryjna daje nam wagę roweru 14.2kg(!).

Do tego jest fantastycznie zwinny i naprawdę bardzo ale to bardzo efektowny, a jakość wykonania jak to zwykle u Cannondale'a najwyższa liga.

Rower jest do obejrzenia w Trójmieście.

W razie pytań proszę pisać lub najlepiej dzwonić: 608 [zasłonięte] 608.

Serdecznie pozdrawiam.