|
DANE TECHNICZNE:
- typ silnika 976cc, V-twin, chłodzony cieczą, SOHC, 8-zaworowy (4-valve/cyl)
- Moc 121 kM ( turbosprężarka)
- Intercooler
- średnica x skok 91 x 75 [mm]
- iTC ™ z EFI i gardzieli 54 [mm], 2 Siemens VDO - wtryskiwaczy
- Trzystopniowe wspomaganie kierownicy DPS
- rozruch elektryczny
- napęd wybór 2WD/4WD wał napędzany Visco-Lok różnicowy przedniej
- rama ze stali
- zawieszenie przód / Podwójne ramię / 254 [mm]
- zawieszenie tył / Independent (TTI) / 254 [mm]
- hamulce przód / tył dwa 214 [mm] wentylowane tarcze hamulcowe z zaciskami hydrauliczne twin-tłokowe /jednego 214 [mm] wentylowane hamulce tarczowe z hydraulicznym zaciskiem podwójnym tłokiem
- opony przód / tył Maxxix Bighorn 2.0 28x9x14 / Maxxis Bighorn 28x11x14
- felgi aluminiowe z beadlockiem
- wymiary dł. x szer. x wys. 2979 x 1625 x 1885 [mm]
- masa ( na sucho ) 634 kg
- pojemność zbiornika paliwa 37,8 [l]
- regulacja kierownicy nachylenia
- wielofunkcyjny miernik: prędkościomierz, obrotomierz, licznik kilometrów, pozycja biegów, tryb sportowy, pasów bezpieczeństwa oraz wskaźnik 4x4, diagnostyka, zegar, automatycznego wyłączania
- oświetlenie 4x 60-watowe projektory tylne światła / światło stopu
- D.E.S.S. ™ (Digitally Encoded Security System)
- Przednie i tylne zawieszenie FOX 2.5 PODIUM RC2 HPG PIGGYBACK
|