Silnik: -Typ: 976cc, 2 cylindry, chłodzony cieczą, SOHC 8 zawory -Średnica i skok: 91x75mm -Zasilanie paliwem: iTC z EFI i 54mm przepustnicą, 2 wtryskiwacze Siemens VDO -Rozruch: elektryczny -Przeniesienie napędu: 5-cio biegowy automat CVT, funkcja hamowania silnikiem
-układ jezdny: przełączany na dwa lub cztery koła z przednim dyferencjałem Visco-Lok
Podwozie:
-Rama: stalowa
-Klatka: atest ROPS, stal wysokiej wytrzymałości o pofilu 5,1cm -Zawieszenie przednie / skok: podwójne typu A, z w pełni regulowanymi amortyzatorami gazowymi FOX PODIUM X Performance 2.0HPG/ 356mm -Zawieszenie tylne / skok: niezależne typu TTA ze stabilizatorem poprzecznym i z w pełni regulowanymi amortyzatorami gazowymi FOX PODIUM X Performance 2.0HPG/ 356mm
-Przedni hamulec: podwójne tarcze 220mm wentylowane z zaciskami dwutłoczkowymi -Tylni hamulec: pojedyncza tarcza 214mm wentylowane z zaciskami jednotłoczkowymi -Opony przód: Maxxis Bighorn 2.0 686x229x305mm -Opony tył: Maxxis Bighorn 2.0 686x279x305mm -Felgi: aluminiowe
Wymiary: -Dł. x Szer. x Wys.: 3760 x 1625 x 1890 mm -Rozstaw osi: 2891 mm -Wys. siedzenia: - -Prześwit: 318mm -Waga (na sucho): 702 kg -Masa holowanej przyczepy: - -Nośność bagażnika: 90kg z systemem mocowania LinQ -Schowek: przód : 32l
-Poj. zbiornika palia: 37,8l
Oprzyrządowanie:
-wielofunkcyjny wskaźnik: prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik motogodzin i trasy, wskaźnik: poziomu paliwa, biegu, trybu ECO, zapięcia pasów, 4x4, centrum diagnostyczne: zegar, automatyczne wyłączenie świateł.
Oświetlenie:
-4 reflektory soczewkowe (po 60W) ze światłami tylnymi i stopu
Kolor: żółty
Zabezpieczenie:
- Immopbiliser D.E.S.S.
|