Silnik: -Typ: 976cc, 2 cylindry, chłodzony cieczą, SOHC 8 zawory -Średnica i skok: 91x75mm -Zasilanie paliwem: iTC z EFI i 54mm przepustnicą, 2 wtryskiwacze Siemens VDO -Rozruch: elektryczny -Przeniesienie napędu: 5-cio biegowy automat CVT, funkcja hamowania silnikiem
-układ jezdny: przełączany na dwa lub cztery koła z przednim dyferencjałem Visco-Lok
Podwozie:
-Rama: stalowa
-Klatka: atest ROPS, stal wysokiej wytrzymałości o pofilu 5,1cm -Zawieszenie przednie / skok: podwójne typu A, z regulacją skoku/ 254mm -Zawieszenie tylne / skok: niezależne typu ITI ze stabilizatorem poprzecznym/ 254mm -Przedni hamulec: podwójne tarcze 214mm wentylowane z zaciskami dwutłoczkowymi -Tylni hamulec: pojedyncza tarcza 214mm wentylowane z zaciskami dwutłoczkowymi -Opony przód: Carliste Black Rock 686x229x305mm -Opony tył: Carliste Black Rock 686x279x305mm -Felgi: stalowe czarne
Wymiary: -Dł. x Szer. x Wys.: 3004 x 1489 x 1829 mm -Rozstaw osi: 1924 mm -Wys. siedzenia: - -Prześwit: 279mm -Waga (na sucho): 585 kg -Masa holowanej przyczepy: 680kg -Nośność bagażnika: 272kg -Schowek: przód : 32l
-Poj. zbiornika palia: 37,8l
Oprzyrządowanie:
-wielofunkcyjny wskaźnik: prędkościomierz, obrotomierz, przebieg, licznik motogodzin i trasy, wskaźnik: poziomu paliwa, biegu, trybu ECO, zapięcia pasów, 4x4, centrum diagnostyczne: zegar, automatyczne wyłączenie świateł.
Oświetlenie:
-4 reflektory soczewkowe (po 60W) ze światłami tylnymi i stopu
Kolor: żółto-czarny
PAKIET XT-P:
-3 stopniowe wspomaganie (DPS)
- Dyferencjał przedni VISCO-Lok QE
- amortyzatory gazowe z podwójnym stopniem sprężania FOX PODIUM X Performance RC2 HPG oraz z regulacją napięcia wstępnego,
-wyciągarka WARN-1814kg z rolkami prowadzącymi i zdalnym sterowaniem
-lakierowane elementy karoserii,
-12" aluminiowe felgi z beadlockami
-27" opony Maxxis Bighorn 2.0
-wzmocniony zderzak przedni
-przedni poprzeczny drążek stabilizujący
-osłony rurowe progów
-błotniki
-zegar analogowo/cyfrowy
-kierownica e środkiem ze szczotkowanego aluminium
|