CAMPER PEUGEOT 290
ZABUDOWA MARKI DETHLEFFS
2.5 TURBO DIESEL
ZAREJESTROWANY NA 6 OSÓB
PRZEBIEG 218 000 KM
SPROWADZONY Z NIEMIEC
ROK PRODUKCJI 1992
ZAREJESTROWANY W POLSCE/PO OPŁATACH
STAN BARDZO DOBRY
CENA PODANA JEST NIE DO NEGOCJACJI. AUTO ZAREJESTROWANE, UBEZPIECZONE, PO PRZEGLĄDZIE
CAMPER AKTUALNIE STOI U ZNAJOMEGO, KTÓRY UDOSTĘPNIA GO NA OGLĘDZINY. PROSZĘ KONTAKTOWAĆ SIĘ Z NIM GDYŻ JESTEM JUŻ ZA GRANICĄ. PROSZĘ DZWONIĆ POD NUMER[zasłonięte] 883-50-50 AUTO PRAKTYCZNIE MOŻNA OGLĄDAĆ BEZ ZAPOWIEDZI, GDYŻ STOI W MIEJSCU PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI. ADRES: ZAGOŚCINIEC KOŁO WOŁOMINA ULICA 100-LECIA 199(WARSZTAT 4X4 POJECHALI.PL
WIĘCEJ ZDJĘĆ: https://plus.google.com/photos/100[zasłonięte] 767079[zasłonięte] 892194/albums/606[zasłonięte] 869401[zasłonięte] 2081?authkey=CM2Tmcfu79bcpAE
Witam, na sprzedaż niestety muszę wystawić campera, którym nie zdążyłem się zbyt dużo nacieszyć, ale niestety tak to jest czasem w życiu. Historia campera, którą poznałem od poprzedniego właściciela jest bardzo, prosta co jest tylko na plus dla Państwa. Auto najprawdopodobniej należało do jednego właściciela, Niemca, który podróżował camperem ze swoją żoną. Niestety właściciel campera zmarł a żona chyba z sentymentu nie mogła go sprzedać i camper stał pod wiatą w Niemczech przez kilka ładnych lat. W zeszłym roku campera sprzedał syn pary, którego kupił Polak mieszkający pod Wrocławiem, kupił go dla swojej córki ale finalnie do niej nie trafił :) dlatego też nadążyła się okazja abym ja został jego właścicielem. I tak też się stało. Campera kupiłem przed latem ale niestety muszę go sprzedać gdyż moje plany się pozmieniały i w listopadzie opuszczam Polskę na dłużej.
Camper jest w 100% sprawny. Poprzedni właściciel przygotowując go dla córki zają się wszystkimi niedociągnięciami. Całe podwozie jest bardzo dobrze zakonserwowane, grubym czarnym barankiem. Kabina z zewnątrz została odświeżona i wyeliminowana cała rdza, która powoli zaczęła się pojawiać. Opony są w bardzo dobrym stanie, jest jeszcze dużo bieżnika. Silnik suchy, zero wycieków, po wymianie filtrów i oleju. Pod maską bardzo czysto. Auto pali od pierwszego nawet po długim przestoju. Prędkość maksymalną z jaką się porusza camper to 110-120km/h. Ciężko jest mi mówić o spalaniu gdyż tak jak pisałem nie zdążyłem się nim nacieszyć i poza trasą Warszawa-Wrocław nie udało się nigdzie więcej pojechać. Biegi są w kierownicy co bardzo ułatwia ich zmianę, pozostawia więcej miejsca na nogi i powoduje, że podróż jest bardziej komfortowa. Na całe szczęście pod maską jest Turbo Diesel więc w jeździe po mieście auto pomimo wagi i objętości jedzie jak przeciętna osobówka. Auto do 80km/h jest bardzo dynamiczne.
Wszystkie instalacje w camperze czyli; lodówka, ogrzewanie, bojler, układ doprowadzenia wody do kranów i jej odprowadzenia, toaleta i kuchenka są w 100% sprawne! Wszystko jest oryginalne i działa.
Po wejściu do campera drzwiami od zabudowy po lewej stronie znajduje się kuchenka z trzema gazowymi palnikami, obok zlew. Pod Zlewem i kuchenką znajduje się lodówka(gazowa) oraz szafka na naczynia kuchenne. Nad zlewem znajduje się szafka. Na wprost od wejścia znajduje się toaleta, w której znajdziemy dwa duże lustra, umywalkę, prysznic oraz toaletę. Wszystko jest sprawne i działa. Oprócz tego oczywiście dużo skrytek i szafek.
Po wejściu do środka, po lewej stronie znajdują się dwie małe kanapy a pomiędzy nimi stół. Stół jest składany, kanapy się rozkładają i powstaje dwu lub trzy osobowe łóżko, w zależności od tego jak wszystko rozłożymy. Nad kanapami, półki i szafki. Pod kanapami bardzo duże pojemniki, na pościel, lub inne rzeczy. Z drugiej strony duża kanapa, na której może spać jedna osoba. Pod kanapą bardzo duża skrzynia. Nad kanapą półka i szafki.
Na wprost nad kabiną znajduje się duże dwuosobowe łóżko, można dostawić drabinę. Zabudowa campera posiada dwa duże okna i jedno małe z tyłu. Drzwi otwierają się na pół. Przy łóżku nad kabiną znajduje się małe okno. W Camperze są trzy lufciki, jeden w toalecie. Wszystkie lufciki mają roletę oraz siatkę przeciw owadą, okna dodatkowo wyposażone są w zasłony i firanki. Na podłodze jest wykładzina w bardzo dobrym stanie. Wszystkie elementy zabudowy wykonane są z drewna co bardzo płodnosi standard wykończenia oraz trwałość elementów. Cała tapicerka poza siedzeniem kierowcy jest w stanie idealnym, nie ma przetarć, plam czy dziur. Jak ktoś się uprze to można wymienić siedzenie kierowcy, oparcie jest w super stanie. Z tyłu campera zamontowany jest bagażnik na trzy rowery. Obok jest drabinka aby wejść na dach. Na dachu zamontowany jest bardzo duży bagażnik. Zabudowa posiada miejsce na dwie butle gazowe. Camper posiada wyjście 220V, dzięki czemu możemy zasilać całe auto oraz ładować akumulatory. Na konsoli w kabinie znajdują się bezpieczniki oraz wskaźnik naładowania akumulatorów oraz stan wody.
Zabudowa posiada regulację wysokości i poziomu dzięki poduszką powietrznym znajdujących się na tylnej osi. Samochód wyposażony jest w radio na kasety, wraz ze zmieniarką CD na 5 płyt. Nagłośnienie znajduje się w kabinie ale również w zabudowie. Wszystkie dywaniki w kabinie są oryginalne i nie powycierane.
Reasumując. Zabudowa i wszystkie instalacje w idealnym stanie, wszystko działa i jest sprawne. Mechanicznie auto sprawne w 100% bez problemów przeszło przegląd techniczny, na nic nie zwrócono uwagi. Zalety, które wyróżniają spośród innych camperów:
1.Drzwi do zabudowy z tyłu co powoduje zupełnie inne i bardziej praktyczne rozłożenie środka campera.
2.TurboDiasel, auto nie odstaje w ruchu miejskim, radzie sobie jak każda przeciętna osobówka do 80km/h
3.Auto bez wilgoci, od spodu zabezpieczone przed korozję, postawione bardzo wysoko nad ziemią co sprawia że ciężej łapie wilgoć zaparkowane w plenerze.
4.Wykończenie w drewnie a nie w tekturze z tapetą.
5.Wszystkie instalacje sprawne i zasilane gazem.
Na zdjęciach auto w środku może nie wydawać się zbyt duże ale proszę mi wierzyć, szukałem specjalnie auta z taką zabudową gdyż jest najbardziej przestronna ze wszystkich, które oglądałem. Specjalnie nie robiłem zdjęć z aparatu szerokokątnego.
Na zdjęciach auto nie było umyte na zewnątrz.
Auto do obejrzenia obecnie w Warszawie najchętniej w okolicach Targówka.
Wszystkie pytania proszę kierować pod numer telefonu 690 [zasłonięte] 985
lub na adres [zasłonięte] @gmail.com