Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CAMPAIGNING IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Johnson

23-06-2014, 21:05
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 204.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4272292353
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2014 20:51:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73906, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65918, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03897, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70149, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58003, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73906, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>65918, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>03897, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>70149, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>58003

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Campaigning in the Twenty-First Century: A Whole New Ballgame?

CAMPAIGNING IN THE TWENTY-FIRST CENTURY Johnson

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Dennis Johnson
Language: English
Publisher: Routledge
Publication Date: 21 Jan 2011
Dimensions: 1 x 15.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 152
Condition: NEW
Product_ID: A415DAA382

 

 


So much has changed during the past decade in political campaigning that we can almost say "it's a whole new ball game." This book analyzes the way campaigns were traditionally run and the extraordinary changes that have occurred in the last decade. Dennis W. Johnson looks at the most sophisticated techniques of modern campaigning—micro-targeting, online fundraising, digital communication, the new media—and examines what has changed, how those changes have dramatically transformed campaigning, and what has remained fundamentally the same despite new technologies and communications.
Campaigns are becoming more open and free-wheeling, with greater involvement of activists and average voters alike. But they can also become more chaotic and difficult to control. Campaigning in the Twenty-First Century presents daunting challenges for candidates and professional consultants as they try to get their messages out to voters. Ironically, the more open and robust campaigns become, the greater is the need for seasoned, flexible and imaginative professional consultants.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 BUSINESS MODEL YOU Clark, Osterwalder

 WORDS THAT WORK

 HOW TO WIN CAMPAIGNS Chris Rose

 THE VICTORY LAB Sasha Issenberg