Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

CALL OF DUTY BLACK OPS 2 XBOX 360 NAJTANIEJ!

02-07-2015, 20:33
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 17 zł      Aktualna cena: 17 zł     
Użytkownik elite5
numer aukcji: 5464783305
Miejscowość malbork
Kupiono sztuk: 3    Wyświetleń: 212   
Koniec: 02-07-2015 20:28:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Wersja językowa gry: Inna
Granice wiekowe: Dla młodzieży, Dla dorosłych
Wersja: pudełkowa
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

liberty



Wysyłka

* Allegro Polecony InPost           - 3,94 zł

 * Allegro Paczkomaty InPost     - 7,99 zł

* List polecony ekonomiczny     - 7,00 zł

* List polecony priorytetowy      - 8,00 zł

Płatności

Wpłatę mogą Państwo zrealizować poprzez:

- PayU

- 51 1020 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7780002 [zasłonięte] 011270

Kontakt

Możesz się z nami skontaktować :

TELEFON - 609[zasłonięte]931

EMAIL : [zasłonięte]@wp.pl

Dane gry:

PLATFORMA   - XBOX 360

GATUNEK        - AKCJA

JĘZYK             - FRANCUSKI

SYSTEM          - PAL

STAN PŁYTY    - UŻYWANY BARDZO DOBRY

PUDEŁKO         - TAK

OKŁADKA         - TAK

KSIĄŻECZKA     - TAK 


WITAM NA MOJEJ AUKCJI

 

Do zaoferowania mam rewelacyjną grę CALL OF DUTY BLACK OPS II

Stan gry jak na zdjęciach.

Płyta: bardzo dobry 

Pudełko: bardzo dobry 

 

OPIS GRY:

Grand Theft Auto IV to gra akcji, będąca kolejną odsłoną bestsellerowego i kontrowersyjnego zarazem cyklu, swoimi korzeniami sięgającego 1997 roku. Niniejszy tytuł powstał w dziesiąte urodziny wymienionej serii, ukazującej losy poszczególnych przestępców, którzy zaczynając od zwykłego chłopca na posyłki i speca od brudnej roboty, wspinają się na coraz wyższe pozycje w gangsterskim świecie. Scenariusz owej produkcji został przygotowany przez Dana Housera, który pracował m.in. przy Canis Canem Edit (alias Bully), Manhunt i The Warriors oraz rzecz jasna przyłożył rękę do większości poprzedniczek GTAIV. Fabuła koncentruje się wokół postaci obcokrajowca o nazwisku Niko Bellic. Bohater w wyniku listów otrzymanych od swojego kuzyna postanawia opuścić Europę Wschodnią i przybywa do Stanów Zjednoczonych. Niestety zastana przez niego rzeczywistość daleko odbiega od opisanej w korespondencji emailowej. Roman skłamał, że posiada dwie żony, sporych rozmiarów kolekcję samochodów oraz kilkucyfrowe konto w banku. Co więcej okazuje się, że niesforny krewniak nieustannie wpada w nowe kłopoty, a jego życie wcale nie jest takie kolorowe. Roman staje się pierwszym zleceniodawcą protagonisty i powoli zapoznaje go z lokalną siatką przestępców. Rzecz jasna w miarę sukcesywnego zaliczania kolejnych etapów zabawy lista potencjalnych pracodawców wydłuża się. Można się z nimi kontaktować zarówno osobiście, jak i za pośrednictwem telefonu komórkowego (za jego pomocą uruchamiamy również tryb multiplayer). Istotne jest, że akcja rozwija się w zależności od podejmowanych decyzji i kolejności wykonywania otrzymanych zadań. Pozwala to graczowi wpływać na bieg aktualnych zdarzeń oraz zachęca go do ponownego rozpoczęcia zabawy. Wykonując konkretną misję należy najpierw przebrnąć przez labirynt poszczególnych ulic, aby dotrzeć do ostatecznego celu, zaznaczonego na mapie miasta. Trasę pokonuje się pieszo, słynnymi żółtymi taksówkami, bądź zdobytym (czyt. skradzionym) pojazdem, wśród których znajdują się m.in. motocykle oraz samochody ciężarowe bądź osobowe. Tradycyjnie w czasie jazdy ma się sposobność słuchania wybranej przez siebie stacji radiowej, emitującej licencjonowane kawałki. Jedną z zaimplementowanych rozgłośni prowadzi Lazlow, znany z wcześniejszych odsłon serii. Po dotarciu na wyznaczone miejsce niejednokrotnie trzeba zmierzyć się z licznymi oponentami – w tym celu można skorzystać z zaoferowanego arsenału broni (m.in. pistolety i różnego rodzaju karabiny). Miejscem rozgrywki uczyniono wirtualne miasto Liberty City, do złudzenia przypominające Nowy Jork i zawierające typowe dla tej metropolii budowle (m.in. Statua Wolności, Most Brooklyński i Empire State Building). Ową lokację podzielono na pięć dzielnic: Broker (Brooklyn), Algonquin (Manhattan), Dukes (Queens), Bohan (Bronx) i Alderney (New Jersey). Wirtualne środowisko zostało całkowicie zurbanizowane, a rozwinięta sieć dróg i nowoczesna architektura, przedstawiona w sposób nadzwyczaj realistyczny, zachęca do ciągłej eksploracji. W przygotowaniu dopracowanej i bogatej w szczegóły oprawy wizualnej developerzy wykorzystali silnik RAGE (Rockstar Advanced Game Engine). Dzięki zastosowaniu owej technologii użytkownik obserwuje niesamowitą grę cieni, refleksy świetlne, dym mieszający się z powietrzem i dopieszczoną animację postaci omijających dziury w chodniku, noszących siatki z zakupami czy siedzących na ławkach. Spore wrażenie robią również wschody i zachody słońca, diametralnie wpływające na wygląd i kolorystykę z reguły szarego miasta.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=8931

Call of Duty: Black Ops II to wojenna gra FPS będąca kolejną, dziewiątą już odsłoną najpopularniejszej serii gier tego typu. Za produkcję odpowiada doświadczone studio Treyarch, czyli ten sam zespół, który stał za Call of Duty 3, Call of Duty: World at War oraz Call of Duty: Black Ops.

Call of Duty: Black Ops II przedstawia niecodzienne dla serii okoliczności. W 2025 roku wybucha nowa zimna wojna, w której po przeciwnych stronach barykady stają Stany Zjednoczone oraz Chiny. Gra toczy się o tzw. metale ziem rzadkich, a więc surowce niezbędne do produkcji drogiej elektroniki, czy też do wykorzystania alternatywnych źródeł energii. Głównym bohaterem gry jest David Mason (potomek znanego z pierwszej części Black Ops Alexa Masona), a jego nemezis zostaje Nikaraguańczyk Raul Menendez. Gra jest bezpośrednim sequelem Call of Duty: Black Ops, dlatego znajdziemy w niej liczne retrospekcje wydarzeń z lat 80-tych ubiegłego wieku, a także bohaterów znanych z przeszłości. Poza Alexem Masonem powraca także Frank Woods.

Z racji umiejscawiania akcji Call of Duty: Black Ops II w przyszłości, w czasie rozgrywki spotykamy się z zaawansowanymi, futurystycznymi rodzajami broni i rozwiązaniami, które obecnie są dopiero nieśmiało testowane w laboratoriach wojskowych. Dzięki temu korzystamy ze snajperek z celownikami pozwalającymi zobaczyć przeciwników chowających się za przeszkodami oraz broni wykorzystującej ładunki elektryczne, zamiast tradycyjnego prochu. Do tego dochodzą przydatne gadżety, jak usprawnione celowniki czy komputer wbudowany w mundur – to dzięki niemu w przewidzianych przez grę momentach wezwiemy wsparcie lotnicze.

Twórcy przygotowali dla graczy szereg atrakcji. Poza mocno oskryptowaną dawką akcji, podczas której prawie nie zdejmujemy palca ze spustu, możemy zasiadać za sterami zaawansowanych maszyn, jak myśliwiec F-38 czy futurystyczne helikoptery. Black Ops II pozwala na manewrowanie pojazdami na niespotykaną dotąd w serii skalę, zapewniając sporą swobodę w sterowaniu – fragmenty z wykorzystaniem pojazdów nie przypominają typowej dla CoD-ów „jazdy po szynach”.

Do znanego modelu rozgrywki zostały dołączone nowe pomysły, jak decyzje o sposobie wykonania pewnych działań podczas misji. Na przykład możemy zdecydować, czy wolimy osłaniać kolegów z dystansu za pomocą karabinu snajperskiego, czy też zjeżdżając po linie wziąć udział w bezpośrednim starciu. Wybory te wprowadzają do gry dodatkową dynamikę i możliwość personalizacji preferowanego stylu rozgrywki. Pozwalają też obejrzeć wydarzanie z nieco innej perspektywy.

Zupełną nowością w Call of Duty: Black Ops II jest tryb Strike Force Operations, czyli nieobowiązkowe misje przedstawione w formie uproszczonej strategii czasu rzeczywistego. W każdej chwili można wcielić się w szeregowego żołnierza pod naszą komendą, ale i zasiąść za sterami drona czy koordynować całą akcję z powietrza. Co ciekawe, porażki w tym trybie nie oznaczają końca gry, ale pogarszają sytuację na arenie międzynarodowej. Nasze dokonania (tak zwycięstwa, jak i przegrane) decydują o zakończeniu przygody.

Call of Duty: Black Ops II to również rozbudowany i udoskonalony w stosunku do poprzednich części tryb multiplayer. We wprowadzonym systemie rozwoju postaci, Pick 10, gracz dostaje do dyspozycji 10 punktów, które może wymienić na dziesięć dowolnych usprawnień, z możliwością pomijania pewnych kategorii celem dopakowywania innych. System ten wprowadza także tzw. „dzikie karty”, które niejako łamią powyższe zasady i pozwalają na wybór konkretnego elementu dwukrotnie, np. dwóch broni dodatkowych zamiast jednej. Ponadto do naszej dyspozycji zostały oddane zaawansowane śmiercionośne narzędzia, jak chociażby wspomniane wcześniej drony czy działko mikrofalowe. Twórcy zadbali o różnorodność przygotowanych lokacji, dlatego kilkanaście dostępnych map pozwala powalczyć w różnych sceneriach, w tym w zniszczonym Los Angeles (mapa Aftermath) lub opuszczonej wiosce (mapa Yemen). Całość wykorzystuje sprawdzone acz nieco usprawnione rozwiązania z Black Ops oraz Modern Warfare 3 i jest ściśle powiązana z mediami społecznościowymi.

W Black Ops II nie mogło zabraknąć osławionego trybu Zombie, który towarzyszy serii w każdej grze studia Treyarch od czasu wypuszczenia World at War. Tym razem dzieli się on na trzy różne opcje zabawy – począwszy od Tranzit z otwartym światem, gdzie w kooperacji do maksymalnie czterech graczy walczymy i uciekamy przed zastępami nieumarłych, przez klasyczny i znany z poprzednich odsłon Survival, rozgrywany na ograniczonych i dużo mniejszych lokacjach oraz Grief, w którym z armią zombie ścierają się dwie przeciwne sobie drużyny (pierwsza która da się zjeść, przegrywa). W kreowaniu wszystkich powyższych trybów spory wkład mieli sami fani.

Silnik graficzny gry to mocno zmodyfikowana technologia z Call of Duty: World at War oraz Call of Duty: Black Ops. Autorzy starali się wprowadzić lepszą fizykę i ograniczoną destrukcję otoczenia oraz stworzyć niezwykle szczegółowe lokacje. Jednoczesnie twórcy zachowali jedną z cech rozpoznawczych serii – płynną animację w 60 klatkach na sekundę. Program obsługuje DirectX 11.

Opis pochodzi z http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=17907


GALERIA ZDJĘĆ