Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cagiva Raptor 1000 (NIE CBR, VFR, GSXR, R6, R1)

20-01-2012, 4:18
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 500 zł     
Użytkownik Aetek
numer aukcji: 2053383859
Miejscowość Kolbudy
Wyświetleń: 523   
Koniec: 26-01-2012 16:21:59
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Serdecznie

W posiadaniu motocykla jestem od lutego tego roku. W Polsce jestem pierwszym wlascicielem a moto zostalo sprowadzone z UK. Wyjatkowo brak jakichkolwiek ognisk rdzy czy zaniedban.

Ponizej suche fakty na temat motocykla zaczerpniete z internetu:

Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa 996 ccm
Typ silnika V2
Ilość suwów 4
Maksymalny moment obrotowy 90.00 Nm (9.2 kgf-m or 66.4 ft.lbs) przy 7000 RPM
Średnica cylindra x skok tłoka 98.0 x 66.0 mm
Zasilanie Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder 4
Skrzynia biegów 6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch


Wymiary i wagi
Waga na sucho 192 kg
Wysokość siodła 775 mm
Rozstaw osi 1,440 mm


Podwozie
Skok zawieszenia przedniego 120 mm
Skok zawieszenia tylnego 130 mm
Opona przednia 120/70-ZR17
Opona tylna 180/55-ZR17
Hamulec przedni Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 298 mm
Hamulec tylni Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 220 mm
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna 225.0 km/h (139.8 mph)
Stosunek mocy do masy 0.5521 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa 18L

Co moge powiedziec od siebie to nigdy nie udalo mi sie zatankowac wiecej jak 13L z groszem a Vmax jest nieco wiekszy ;) Srednie spalanie przy dobrym kreceniu od zera do predkosci okolo 140km/h wynosi okolo 6,5L Ale mozna zejsc nizej choc i wynik 8L nie powinienen nikogo zaskoczyc. Jezeli przy spalaniu jestesmy to prosze nie wierzyc w bajki ze litrowy silnik swoje musi wziac. Prowadzilem spisy tankowan na stronie motostat i jezeli moto palilo 7 tzn ze musialem go nie oszczedzac :)


Silnikowo motocykl w idealnym stanie. Z czesciami do niego rowniez nie powinno byc problemow bowiem motor jest przeniesiony z suzuki TL 1000 (takie pomieszanie wlocha z japonczykiem)


Sprzet stworzony do polykania zakretow i innych motocykli :) Zaraz po zakupie- pomimo tego ze przesiadlem sie z innego motocykla (suzuki bandit 400) mialem spore problemy zeby nauczyc sie jezdzic litrowa Vka. Albo odpuszczajac gaz mialem wrazenie ze przelece przez kierownice albo ruszajac lecialem do tylu. Hamulcow raczej sie nie uzywa bo hamulec to jest w manetce i szczerze daje rade ;)

Do wszelkiej masci niespelnionych stunterow: Nie wiem czy motocykl da sie postawic na kolo. Nie wiem rowniez czy idealnie nadaje sie do jazdy na przednim kole i skakania po torze crossowym. Nie probowalem/nie potrafie/boje sie.

Nie sprzedam motocykla zadnemu 18latkowi ani 30latkowi ktory dopiero co zrobil prawo jazdy bo ta maszyna kazdego poczatkujacego chce zabic. I nie- nie przesadzam. Nawet swojemu bratu ktory posiada motocykl zabronilem jezdzic Raptorem dopoki dobrze nie nauczy sie jezdzic tym co ma. Kobietom tez nie sprzedam. Wloskie maszyny sa dla facetow.


W motocyklu wymienilem niedawno tylna opone na Dunlop Sportmax i jest w idealnym stanie. Zas jezeli chodzi o przednia to na poczatku sezonu bedzie trzeba wymienic.

Grzane manetki firmy Oxford oddaje razem z motocyklem. Zamontowane lusterka ala bmx stunt mialem zamiar zmienic tuz po zakupie ale tak mi sie spodobaly ze zostaly juz na stale. Mocowania na zwykle lusterka oczywiscie dalej sa na kierownicy.
Zamontowane rowniez crashpady.

Akumulator jest nowy. Olej razem z filtrem tegoroczny. Wymienilem rowniez plyn hamulcowy i wyczyscilem filtr powietrza.

Moto odpala od strzala i nie wymaga zadnych regulacji. Na ogledziny mozna umawiac sie stojac u mnie pod domem bowiem nie mam niczego do ukrycia. Zabierajcie swoje matki,ojcow-niespelnionych mistrzow moto GP oraz osiedlowych szamanow. A jak ktos sie ladnie usmiechnie to dorzuce kamerke Go Pro - i nie. Nie sprzedam oddzielnie. Sakwy jak na zdjeciach tez moze dam ale tutaj usmiechnac sie trzeba jeszcze szerzej.


Jak do tej pory motocyklem przejechalem prawie 10 tysiecy kilometrow i pomimo pogody jezdze dalej. W razie pytan prosze kontaktowac sie ze mna za pomoca maila,gg,telefonu. Na smsy rowniez odpowiadam.

Z wad to prawy podnozek zlamany. Poszedl przy zlozeniu w zakrecie. Wizualnie jest caly bowiem guma trzyma go w calosci. W praktyce stawac mozna tylko na polowie podnozka. Zadupek byl malowany na pedalski srebrny kolor. Wlasciwie nie wiem po co bo pod spodem byl oryginalny czerwony lakier do ktorego oczywiscie sie dokopalem i taki juz zostawilem. Bak mial odswiezany kolor- jezeli komus to przeszkadza.

GG:[zasłonięte]44670

Tel: 793-[zasłonięte]-122


Ponizej zdjecia motocykla zaraz po zakupie a jezeli to malo (bo zadnych specjalnie na aukcje nie robilem) to prosze o wiadomosc Zrobie bardziej szczegolowe zdjecia:








Tutaj juz wzialem sie za polerowanie felg. Widac bylo ze ktorys z poprzednich wlascicieli juz mial je kiedys wypolerowane ale zaniedbano.





Na motocyklu bardzo fajnie montuje sie z tylu sakwy boczne oraz tankbaga takze ze spakowaniem sie w podroz nie ma problemu.






Zdjecie w trakcie polerki przedniej felgi:



Lancuch regularnie czyscilem aby utrzymac go w takim stanie jak na zdjeciu. Nie wymienialem go w tymroku a przez caly sezon musialem go naciagnac tylko raz i to swiezo po zakupie.



Zdjecie z hamowni na dniach otwartych BP. Moc na kole to 118KM przy 9k obrotow z czego podobno wartosc mocy silnika to 130KM





Motocykl mozna ogladac na terenie trojmiasta.




Na sam koniec filmik z przymrozeniem oka mojego autorstwa :)





http://www.youtube.com/watch?v=evLmdzouukE&feature=channel_video_title




Pozdrawiam


Marek