Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Cała prawda o nauce języka angielskiego-Michejda

04-03-2012, 15:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 26.93 zł     
Użytkownik billis17
numer aukcji: 2119120408
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 10   
Koniec: 14-03-2012 13:38:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763



Wyłącznie przedpłata
na konto


Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.



Cała prawda o nauce języka angielskiego-Michejda





"Cała prawda o nauce języka angielskiego"
Lidia Głowacka-Michejda


Wydawca: "Złote Myśli"
ISBN:[zasłonięte]978-8382-815-3
ilość stron: 160
Książka drukowana - nowa
okładka: miękka
cena rynkowa: 35,90 zł
cena promocyjna: 26,93 zł
przesyłka: 0 zł





S
pis treści:
  • OD AUTORKI
  • WSTĘP
  • MIT PIERWSZY – D o nauki języków trzeba mieć specjalne zdolności
  • Sprawdź, czy masz zdolności językowe
  • MIT DRUGI – Żeby dobrze mówić w języku obcym, trzeba wyjechać
  • za granicę
  • MIT TRZECI – Naukę trzeba zaczynać w bardzo wczesnym wieku, potem jest za późno
  • MIT CZWARTY – Po pięćdziesiątce nie warto inwestować w naukę języków
  • MIT PIĄTY – Istnieją rewelacyjne metody, dzięki którym języka
  • można się nauczyć w kilka tygodni!
  • Metoda SITA
  • Synchroniczna praca mózgu
  • Lewa półkula
  • Prawa półkula
  • Eksperyment w Hamburgu
  • Plusy uczenia się metodą SITA
  • Minusy uczenia się metodą SITA
  • Metoda Callana
  • Plusy metody
  • Wady metody
  • Odmiany metody Callana
  • MIT SZÓSTY – Najlepiej uczyć się z native speakerem, a nie z Polakiem
  • MIT SIÓDMY – Ludzie dorośli nie mają czasu na uczenie się języków
  • MIT ÓSMY – Osoby nieśmiałe nigdy nie przełamią bariery mówienia
  • Precyzyjna diagnoza
  • Bądź optymistą
  • Nie idź na żywioł
  • Myśl dobrze o sobie
  • Bądź konkretny
  • Odwróć uwagę
  • Zadbaj o siebie
  • Zabaw się w aktora
  • Plan tygodniowy
  • Tylko spokojnie
  • MIT DZIEWIĄTY – Języka obcego powinniśmy się uczyć tak jak dzieci
  • MIT DZIESIĄTY – Translatory elektroniczne niedługo zrobią za nas wszystko
  • PRAWDA PIERWSZA – Znajdź motywację do nauki. Zobacz cel
  • Europejski System Opisu Kształcenia Językowego
  • PRAWDA DRUGA – Nie ucz się sam
  • PRAWDA TRZECIA – Zapisanie się na kurs nie zwalnia Cię z samodzielnej pracy w domu
  • PRAWDA CZWARTA – Nie próbuj być perfekcjonistą!
  • PRAWDA PIĄTA – Ucząc się języka, nie traktuj tego śmiertelnie poważnie
  • Oglądaj filmy w wersji oryginalnej
  • PRAWDA SZÓSTA – Musisz pięć razy zapomnieć, aby raz na zawsze zapamiętać
  • Zrób sobie fiszki
  • Mapy myśli
  • PRAWDA SIÓDMA – Nigdy nie odpuszczaj sobie dwóch dni z rzędu!
  • PRAWDA ÓSMA – Uczenie się kolejnych języków przychodzi nam łatwiej niż uczenie się pierwszego
  • PRAWDA DZIEWIĄTA – Każda metoda nauczania języka jest dobra, jeżeli stosujesz ją systematycznie
  • PRAWDA DZIESIĄTA – Zrób z tego przyjemność
  • JAK ZNALEŹĆ DOBRĄ SZKOŁĘ JĘZYKOWĄ?
  • TECHNIKA MAŁYCH KROKÓW, CZYLI FILOZOFIA KAIZEN
  • Zadawaj małe pytania
  • Negatywne pytania są zawsze toksyczne
  • Myśl małe myśli
  • Podejmuj małe działania
  • Przyznawaj sobie małe nagrody
  • ZAKOŃCZENIE
  • BIBLIOGRAFIA

Skoro trafiłeś na tę stronę, to zakładam, że uczyłeś się, uczysz się lub planujesz nauczyć się języka angielskiego, tylko coś Cię przed tym powstrzymuje. Jeśli podjąłeś kiedyś próby i nie robiłeś takich postępów, jakich byś oczekiwał, to najprawdopodobniej pomyślałeś sobie: „Pewnie się do tego nie nadaję; nie mam wystarczająco dużych zdolności językowych.” Być może stwierdzałeś, że to kwestia wieku, czyli że jesteś za stary na naukę języka obcego. Brzmi znajomo?

Wszystko, co myślisz, że wiesz o nauce języka angielskiego to bujda!

Przepraszam, jeśli Cię tym tekstem uraziłam. Zdaję sobie sprawę z tego, jak niewygodne musi być dla Ciebie to zdanie. W końcu tak dobrze jest używać zasłyszanych gdzieś opinii na temat nauki języka angielskiego, które zwalniają Cię od kolejnych starań zrozumienia i używania go. W tym momencie muszę Cię ostrzec - przeczytanie tej książki sprawi, że...

Zanim dokończę to zdanie, pozwól, że Cię o coś zapytam.

Co przeszkadza Ci w nauczeniu się języka angielskiego?

Sprawdź, czy któreś z poniższych stwierdzeń wydają Ci się znajome:

  • 1. Brakuje mi zdolności językowych.
  • 2. Jestem za stary. Nauka języka obcego jest przeznaczona dla ludzi młodych.
  • 3. W szkole zostałem skutecznie zniechęcony do tego języka przez moją nauczycielkę.
  • 4. Nie będę się teraz już uczył, bo wstyd mi być w grupie z młodszymi ludźmi.
  • 5. Nie mam czasu na naukę języka angielskiego.
  • 6. Nie byłem nigdy w USA ani w Wielkiej Brytanii, więc nie nauczę się dobrze j. angielskiego.


    Powiem Ci coś i mam nadzieję, że Cię to wkurzy:
    Ty NIE CHCESZ nauczyć się języka angielskiego

    Jak inaczej można zinterpretować fakt, że chociaż na jedno z powyższych pytań odpowiedziałeś twierdząco? Wiesz, co ja myślę? Tak naprawdę, to nie zależy Ci na tym, żeby nauczyć się j. angielskiego! Zdenerwowałam Cię troszkę? Spokojnie, to tylko taka prowokacja. Masz całkowite prawo mieć różne blokady przed nauką języka angielskiego, większość uczniów je ma. Są za nie odpowiedzialni nauczyciele, z którymi miałeś dotychczas do czynienia, oraz wysoce niedoskonały system edukacji, który wbrew wszelkiej logice, wszystkich uczniów próbuje uczyć w ten sam sposób.

    Aby był jednak sens w tym, żebyś przeczytał książkę ”Cała prawda o nauce języka angielskiego”, muszę się upewnić, że Ty na poważnie chcesz tę prawdę poznać. Będzie to wiedza niewygodna, której się nie propaguje i o której się nie mówi. Będzie to wiedza, która wzbudzi w Tobie natychmiastowe pragnienie poznania języka angielskiego.

    Od Marty Chłodnickiej, pracowniczki Złotych Myśli:

    Opis książki, który właśnie czytasz, jest mojego autorstwa. Zostałam poproszona o jego napisanie po przeczytaniu książki Pani Lidii, ze względu na moje wykształcenie. Jestem absolwentką Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych na UAM w Poznaniu. Przez trzy lata zbierałam wiedzę na temat tego, JAK UCZYĆ. Prowadząc praktyki, wgłębiłam się w problemy zarówno uczniów, jak i nauczycieli.

    Po przeczytaniu kilku pierwszych stron książki "Cała prawda o nauce języka angielskiego" bez wahania podjęłam się napisania tego tekstu. Jestem zdania, że tego tematu nie można było lepiej ująć. Nie spotkałam się dotychczas z bardziej rzetelną i dogłębną analizą problemu, jakim jest nauka języka angielskiego. Podziwiam Panią Lidię, że podjęła się walki z wymówkami stosowanymi przez uczniów w różnym wieku i z różnym bagażem doświadczeń. Najchętniej rozdałabym tę publikację wszystkim moim znajomym i rodzinie, żeby wreszcie zrozumieli prawdę o nauce języka angielskiego, która pozwoli im na wyzbycie się blokad raz na zawsze, co stukrotnie zwiększy ich skuteczność w przyswajaniu tego języka. Mam nadzieję, że Ty na niej także bardzo skorzystasz...
    "Ale ja nigdy nie nauczę się idealnej wymowy..."

    O AUTORCE KSIĄŻKI
    "Cała prawda o nauce języka angielskiego"

    Lidia Głowacka-Michejda
    :
    Z wykształcenia psycholog (magister psychologii UAM) oraz nauczyciel języka angielskiego (Licencjat Kolegium Języków obcych UAM). Od ponad 15 lat nauczycielka języka angielskiego i kierowniczka własnej szkoły językowej. Biegle włada 3 językami obcymi - angielskim, francuskim i rosyjskim, jest w trakcie nauki języka hiszpańskiego (również po to, aby sobie przypomnieć, jak to jest uczyć się języka od podstaw). Od 4 lat pracuje w firmie rekrutacyjnej (jest headhunterem), gdzie często spotyka się z ciekawymi ludźmi, mającymi duże doświadczenie zawodowe, a których brak znajomości języka angielskiego dyskwalifikuje przy rekrutacjach na ciekawe stanowiska pracy.

    Postanowiła napisać książkę, gdyż wokół nauki języków obcych narosło wiele błędnych przekonań, które powodują, że ludzie zniechęcają się już na samym starcie. Jej zdaniem rzetelne opracowanie prawd i mitów na temat uczenia się języka angielskiego pozwoli wielu ludziom uwierzyć we własne możliwości, pokonać lenistwo, strach, uprzedzenia i powodować, że realniej spojrzą na tę kwestię i odpowiedzą sobie na pytanie: czy naprawdę zależy mi na tym, aby poznać język obcy? a jeżeli tak, to co chcę poświęcić, aby osiągnąć swój cel? co zrobić, aby się zmotywować, gdy przyjdzie zniechęcenie? czy uczyć się samemu, czy z lektorem? z Polakiem czy Native speakerem? oraz wiele innych odpowiedzi na podobne pytania.Jak skutecznie nauczyć się języka angielskiego?

    Skoro dotarłeś do tego miejsca, jestem już w 100% przekonana, że chcesz nauczyć się języka angielskiego.
    Przechodzimy do sedna sprawy, czyli odpowiedzi na pytanie: JAK?. Jesteś osobą inteligentną, więc doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, że nie ma jednej recepty na to, jak skutecznie nauczyć się języka obcego. Istniałaby, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami. Gdybyśmy byli takimi samymi typami uczniów, mieli jednakowe umiejętności kojarzenia dźwięku i symbolu, wrażliwość na strukturę gramatyczną, pamięć skojarzeniową czy umiejętność wnioskowania. Wtedy wszyscy uczniowie w klasie korzystaliby w równym stopniu z zadań gramatycznych, z konwersacji i ze słuchania języka w oryginale. Wszyscy równo korzystaliby z podręcznika i opartych na nim lekcji. Niestety tak nie jest.

    Znam osoby, które uwielbiają, gdy nauczyciel mówi do nich po angielsku, bo zmusza ich to do myślenia w tym języku, u innych budzi to postrach, gdyż denerwują się, że nie rozumieją. Takie osoby prawdopodobnie będą wolały pobawić się gramatyką. Są też uczniowie, których nudzi i demotywuje analizowanie struktur gramatycznych, zamiast tego woleliby w języku obcym pokonwersować.

    Każdy z nas ma inne atuty, które sprawiają, że jedne aspekty przyswajania języka obcego przychodzą nam łatwiej, a inne trudniej. Publikacja „Cała prawda o nauce języka angielskiego” pozwoli Ci zrozumieć, jakie są TWOJE mocne strony, uwydatni je i podsunie sposoby na ich wykorzystanie.

    Od Autorki

    Książkę moją dedykuję wszystkim, którym leży na sercu własne dobro i chcą zainwestować swój czas w naukę języka angielskiego, a nie bardzo wiedzą, jak się do tego najlepiej zabrać. Kieruję ją do ludzi młodych i tych bardziej dojrzałych, którzy „nie mają czasu” i „nie mają zdolności”, „nie mają pieniędzy”; do rodziców, którzy chcą pomóc w nauce swoim dzieciom; do biznesmenów, którzy nie wiedzą, ile tracą, nie mogąc pójść z kontrahentem na piwo po zakończonych pertraktacjach; oraz do niektórych polityków, którzy niekoniecznie muszą parskać śmiechem, gdy jego polityczny przeciwnik zdobywa się na wysiłek, aby mówić językiem Szekspira.

    Życzę Ci, Czytelniku, wytrwałości w dobrze zaplanowanej zabawie, jaką jest nauka języka obcego, fascynujących podróży do krajów, o których marzyłeś, sukcesów w nowej pracy, która stanie się możliwa dzięki Twoim nowym umiejętnościom oraz poznania wielu ciekawych ludzi, z którymi będziesz mógł rozmawiać na każdy temat.
    Lidia Głowacka-Michejda

    Czego jeszcze dowiesz się z książki
    „Cała prawda o nauce języka angielskiego”?

    • Co wpływa na sukces lub porażkę w nauce języka obcego?
    • Kiedy warto uczyć się z Native speakerem, a kiedy z polskim nauczycielem?
    • Jak języka obcego uczą się dzieci i czy to prawda, że uczą się szybciej?
    • Jak wykorzystać swoją osobowość, doświadczenie, wiek, predyspozycje do nauki języka obcego?
    • Jak, będąc dorosłym, pracującym człowiekiem, wygospodarować czas na naukę języka angielskiego?
    • Jak się zmotywować do nauki? Jak sprawić, żeby się chciało tak, jak się nie chce?
    • Jak pokonać nieśmiałość w mówieniu w języku obcym?
    • Czym się charakteryzują metody nauki języka angielskiego, takie jak: Metoda
      Callana
      czy Metoda SITA, i czy skorzystasz, wybierając którąś z nich?

      Fachowa recenzja książki:

          • Autorka „Całej prawdy o nauce języka angielskiego” szczerze przyznaje, że swoją książką Ameryki odkrywać nie miała zamiaru. Ja jednak, będąc osobą uczącą dorosłych, myślę, że dla większości moich uczniów zapoznanie się z niniejszą publikacją może stać się jednak odkryciem Ameryki
            i kamieniem milowym na ich drodze w nauce języka obcego.

            Praktycznie na co dzień stykam się z dorosłymi, bardziej lub mniej mozolnie przyswajającymi niemiecki i angielski. Na pamięć znam więc ich wymówki. Uczniowie się zmieniają, natomiast repertuar powodów, dla których: „nie, nie teraz, może później, to bez sensu, to już nie dla mnie, no wie pani!, żebym ja w tym wieku…” - od lat pozostaje ten sam.

            Lidia Głowacka-Michejda rozwiewa dziesięć mitów na temat uczenia się języka obcego pokutujących w naszym społeczeństwie, wytrącając tym samym koronne argumenty z rąk sceptyków i osób, które i chciałyby, i się boją.

            Autorka nie ogranicza się jednak tylko do tego. Mamy tu też dziesięć prawd, które są tak naprawdę instrukcją, co zrobić, aby: wreszcie się zdecydować, znaleźć dobrego nauczyciela lub szkołę, wygospodarować sobie czas na naukę. Omówione są też techniki, jak zorganizować samą naukę, aby była skuteczna i nie wiązała się z kolejną porażką; przybliżane są proste, aczkolwiek skuteczne mnemotechniki ułatwiające zapamiętywanie „opornych” słówek i reguł gramatycznych.

            Ogromnym atutem książki jest z jednej strony jej język – jasny, pozbawiony naukowego napuszenia i żargonu, a z drugiej logiczny i przejrzysty układ książki. Co nie zmienia faktu, iż tekst poparty jest uważnym studium literatury fachowej i latami praktyki samej autorki; nie pozostawia więc nic do życzenia, jeśli chodzi o stronę merytoryczną.

            Różnica między tymi, którym udaje się skutecznie uczyć języka, a tymi, którzy ciągle się potykają

            Podstawową różnicą między osobami, które skutecznie uczą się języka angielskiego, a tymi, którzy się poddają, jest ich MOTYWACJA. Ci pierwsi postanowili, że się nauczą, a Ci drudzy postanowili, że spróbują. Widzisz różnicę? Nie jest to wiek, predyspozycje, talent, możliwości, pieniądze. Wystarczy POSTANOWIĆ, że się nauczysz. Zrób to teraz, w tym momencie. Powiedz sobie w myślach lub na głos: Nauczę się języka angielskiego. Skoro innym, mniej zdolnym, tak świetnie to wychodzi, to dlaczego Tobie miałoby się nie udać?

            Wszystko, czego Ci brakuje, to zapoznanie się z faktami i mitami na temat nauki języka angielskiego, przeanalizowanie prawd oraz dostępnych w dzisiejszych czasach metod i systemów. No i wiara w siebie. Pozwól Panii Lidii na dodanie Tobie tej wiary!

    • BONUS !!!
      Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
      gratisowo pełną wersję elektroniczną.