Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych

15-08-2014, 11:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 60 zł     
Użytkownik informatyka_ke
numer aukcji: 4428521607
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 15-08-2014 11:16:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Autorzy: Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek
Data wydania: 2008/06
Stron: 448
Zawiera CD-ROM Autorzy: Janusz Ganczarski, Mariusz Owczarek Data wydania: 2008/06 Stron: 448 Zawiera CD-ROM

 

  • ISBN: 832[zasłonięte]4737 / 83-[zasłonięte]-1473-7
  • Format: 158x235
  • Oprawa: miękka
  • Numer z katalogu: 4122

 

Napisz wieloplatformowe programy w C++

  • Jak korzystać z bibliotek wxWidgets oraz Qt?
  • W jaki sposób implementować obsługę zdarzeń w aplikacjach?
  • Jak budować aplikacje sieciowe i bazodanowe?

Okres dominacji jednego systemu operacyjnego i przeznaczonych dla niego rozwiązań powoli odchodzi do historii. Fenomen popularności różnych dystrybucji Linuksa i coraz mocniejsza pozycja komputerów Mac sprawiają, że wiele firm produkujących oprogramowanie decyduje się na tworzenie rozwiązań wieloplatformowych. W przypadku ogromnych korporacji stworzenie zespołów programistycznych pracujących równolegle nad kilkoma wersjami jednej aplikacji dla różnych systemów operacyjnych nie stanowi problemu, ale w mniejszych firmach jest to niemożliwe. Tu z pomocą przychodzą biblioteki pozwalające na tworzenie kodu źródłowego prawidłowo kompilującego się na każdej platformie, na której je zainstalowano.

Książka "C++. Wykorzystaj potęgę aplikacji graficznych" opisuje tworzenie oprogramowania z wykorzystaniem dwóch takich właśnie bibliotek - wxWidgets oraz Qt. Czytając ją, dowiesz się, jak wykorzystać język C++ i środowisko Dev-C++ do pisania programów, z których korzystać będą mogli użytkownicy systemu Windows, Linuksa i Mac OS. Nauczysz się stosować kontrolki i komponenty, budować menu i interfejsy użytkownika, obsługiwać zdarzenia i implementować operacje graficzne. Przeczytasz także o aplikacjach bazodanowych i sieciowych. Każde z zagadnień omówiono zarówno w kontekście biblioteki wxWidgets, jak i biblioteki Qt, dzięki czemu poznasz dwie metody rozwiązywania tych samych zadań programistycznych - by wybrać sobie tę, która bardziej Ci odpowiada.

  • Instalacja środowiska programistycznego i bibliotek
  • Struktura aplikacji i podstawowe komponenty
  • Stosowanie komponentów
  • Obsługa zdarzeń myszy i klawiatury
  • Budowanie menu aplikacji
  • Komunikacja sieciowa
  • Operacje graficzne
  • Połączenia z bazami danych
  • Drukowanie z poziomu aplikacji

Dzięki tej książce stworzysz aplikacje, które docenią użytkownicy wszystkich systemów operacyjnych.