Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

C# PORADY i METODY

02-06-2012, 17:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik przegob
numer aukcji: 2320028876
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-05-2012 09:26:56

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

C# PORADY i METODY  

Wydanie:  
Data wydania: 2002
Autor: Charles Wright, Kris Jamsa 
Wydawnictwo: Nakom 

Liczba stron: 588

 

Ułatwia też zastosowanie konstrukcji C# w istniejących aplikacjach lub w budowie programów od podstaw. Język C# łącząc podstawowe cechy C++ i Visual Basica jest niezależnym językiem programowania zorientowanego obiektowo, który jednocześnie umożliwia tworzenie potężnych rozwiązań oraz uzyskiwanie wysokiej jakości. Język został zaprojektowany tak, aby ograniczyć liczbę błędów programowych i przyspieszyć cykl budowy oprogramowania. Dzięki precyzyjnym, sprawdzonym w działaniu poradom udzielanym przez profesjonalistów książka pomaga:
  • odkryć zintegrowane środowisko do tworzenia oprogramowania. NET
  • tworzyć programy zorientowane obiektowo
  • rozwijać aplikacje C# z Visual Studio
  • pisać programy internetowe korzystając z formatek
  • upraszczać zarządzanie danymi za pomocą kolekcji C#
  • upraszczać interfejsy użytkownika dzięki użyciu typowych kontrolek
  • importować kontrolki ActiveX i korzystać z COM+
  • tworzyć, testować i wdrażać usługi Web Services
  • chronić nazwy klas za pomocą przestrzeni nazw
  • korzystać z delegacji C# przy implementacji procedur obsługi zdarzeń

Spis treści: 


Część I Środowisko .NET i język C#

Rozdział 1 Wprowadzenie do języka C# i środowiska .NET [22]

  • Kiedy użyć języka C#, a kiedy języka C++? [28]
  • Środowisko .NET i inne środowiska [31]
  • Korzystanie z Common Language Runtime [33]
  • Przeglądanie kodu zapisanego w języku pośrednim [36]
  • Wykorzystanie możliwości debuggowania just – in – time [37]
  • Współpraca .NET i COM [39]
  • Wykorzystanie mechanizmy wersjonowania środowiska .NET do obsługi aktualizacji oprogramowania [41]
  • Badanie możliwości klasy z użyciem technologii odzwierciedlenia [43]

Rozdział 2 Tworzenie aplikacji za pomocą Visual Studio .NET

  • Korzystanie z okna dialogowego opcji Visual Studio [52]
  • Dostosowywanie pasków narzędziowych i menu [53]
  • Dodawanie elementów do menu narzędziowego [56]
  • Początki pracy z Visual Studio .NET [58]
  • Okienko narzędziowe Properties [63]
  •  
  • IntelliSense [64]
  • System pomocy [66]
Część II Język C#

Rozdział 3 Zaczynamy pracę z językiem C# [70]

  • Odwołania do klas biblioteki języka C# [76]
  • Tworzenie programu uruchamianego z linii poleceń [77]
  • Dodawanie referencji do programu uruchamianego z linii poleceń [79]
  • Porównanie wyników z językiem C++ [81]
  • Tworzenie programów dla Windows [81]
  • Porównanie wyników z Visual Basic-iem [84]
  • Jak rozumieć białe spacje i tokeny? [87]
  • Komentowanie kodu [88]
  • Komentowanie kodu z użyciem XML-a [90]
  • Debugger C# [91]
  • Okno Output i lista zadań [94]
  • Jak odczytać zawartość okna zadań [95]
  • Tworzenie i używanie własnych przestrzeni nazw [96]
  • Użycie klasy Console [96]
  • Formatowanie wyjścia łańcuchów [98]
  • Dyrektywy preprocesora [101]

Rozdział 4 Podstawy języka C# [106]

  • Typy przechowywujące wartości [113]
  • Referencje [114]
  • Tworzenie wyrażeń [117]
  • Tworzenie instrukcji [118]
  • Kod zarządzany [119]
  • Stosowanie operatoró logicznych [122]
  • Operatory relacyjne, operatory porównania i operatory warunkowe [125]
  • Operatory przypisania [127]
  • Operatory działań na typach danych [130]
  • Stosowanie kodu niezabezpieczonego [131]
  • Stosowanie operatora sizeof [133]
  • Pakowanie o odpakowywanie [135]
  • Instrukcje sprawdzane i niesprawdzane [137]
  • Tworzenie pętli [140]
  • Instrukcje sterujące programu [144]
  • Zasięg w C# [149]

Rozdział 5 Typy danych w języku C# [152]

  • Definiowanie struktur w języku C# [158]
  • Deklarowanie i używanie prostych typów danych [160]
  • Tworzenie list wyliczeniowych [161]
  • Stosowanie typów referencyjnych [164]
  • Wprowadzenie do klas w języku C# [165]
  • Deklaracje tablic [166]
  • Interfejsy [167]
  • Użycie delegacji do tworzenia funcji zwrotnej [169]
  • Typ danych object [171]
  • Przekazywanie parametrów funkcjom [172]
  • Pola i własności [174]
  • Wewnętrzna reprezentacja łańcuchów a zajętość pamięci [179]
  • Kodowanie łańcuchów [180]
  • Konwersja danych [183]

Rozdział 6 Struktury [186]

  • Definiowanie struktur [191]
  • Struktury – obiekty przechowywane jako wartości [194]
  • Stosowanie struktur jako referncji [195]
  • Dodawanie funkcji do struktur [197]
  • Dodawanie własności do struktur [201]

Rozdział 7 Klasy [206]

  • Jak korzystać z wbudowanych klas języka C#? [211]
  • Odwołania do aktualnego obiektu za pomocą słowa kluczowego this [218]
  • Ograniczenie dostępu do składowych [220]
  • Używanie składowych i własności klas [221]
  • Modyfikator static [227]
  • Deklarowanie konstruktorów i destruktorów [229]
  • Tworzenie stałych i pól tylko do odczytu [234]
  • Zagnieżdżanie klas [237]
  • Przeciążanie i ukrywanie nazw [241]

Rozdział 8 Programowanie zorientowane obiektowo i język C# [248]

  • Enkapsulacja danych [251]
  • Dziedziczenie z klasy bazowej [253]
  • Projektowanie klasy bazowej [257]
  • Ukrywanie składowych klasy bazowej [258]
  • Wywoływanie konstruktorów i destruktorów w kolejności [259]
  • Zapobieganie dziedziczeniu – modyfikator sealed [261]
  • Polimorfizm: zmiana zachowania klasy za pomocą metod wirtualnych [262]
  • Własności wirtualne [272]
  • Definiowanie klasy abstrakcyjnej [274]
  • Deklarowanie funkcji abstrakcyjnej [275]
  • Przeglądarka obiektów [278]
  • Ustalanie zakresu przeglądania [279]
  • Panel obiektów [280]
  • Panel składowych [281]
  • Nawigacja za pomocą przeglądarki [281]
  • Wyszukiwanie symboli [282]

Rozdział 9 Obsługa wyjątków [284]

  • Obsługa wyjątków w CLR [288]
  • Bloki try catch [290]
  • Przechwytywanie wyjątku [293]
  • Wielokrotne bloki catch [295]
  • Klasy reprezentujące wyjątki [297]
  • Zgłaszanie wyjątku [299]
  • Zasięg w blokach wyjątków [304]
  • Stosowanie wyjątków
  • Zakończenie programu w bloku wyjątku
  • Blok finally

Rozdział 10 Zaawansowane elementy języka C# [312]

  • Zagnieżdżanie przestrzeni nazw [317]
  • Korzystanie z przestrzeni nazw za pomocą dyrektywy using [318]
  • Instrukcja using z bliska [321]
  • Dodawanie referencji [322]
  • Tworzenie pliku modułu [326]
  • Tworzenie podzespołu współdzielonego [327]
  • Interfejsy w języku C# [330]
  • Technika odzwierciedlenia [334]
  • Dynamiczne wywoływanie obiektu [337]
  • Tworzenie wątków [339]

Rozdział 11 Korzystanie z tablic [344]

  • Inicjacja tablicy [350]
  • Tablice wielowymiarowe [352]
  • Tablice nieregularne [354]
  • Klasa System.Array [357]
  • Przeszukiwanie i sortowanie tablic [358]
  • Kopiowanie tablic za pomocą metody Copy [361]
  • Tablice obiektów [363]
  • Mechanizm indeksujący [365]
  • Jak działa mechanizm indeksujący? [367]
  • Deklarowanie mechanizmu indeksującego [368]
  • Kreator mechanizmów indeksujących [369]

Rozdział 12 Operacje na plikach [372]

  • Klasa FileStream [379]
  • Tymczasowy zapis za pomocą klasy MemoryStream [381]
  • Tworzenie połączeń sieciowych za pomocą klasy NetworkStream [384]
  • Buforowanie operacji wejścia/wyjścia za pomocą klasy BufferedStream [387]
  • Asynchroniczne operacje wejścia /wyjścia [389]
  • Pomijanie niepotrzebnych danych za pomocą pola Null [392]
  • Klasy TextReader i TextWriter [393]
  • Klasy StreamReader i StreamWriter [394]
  • Otwieranie pliku za pomocą okienka dialogowego FileOpen [398]
  • Korzystanie z klas File i FileInfo [400]
  • Odczyt i zapis katalogu [404]
Część III Programowanie dla Windows w języku C#

Rozdział 13 Tworzenie aplikacji dla Windows [410]

  • Tworzenie aplikacji wykorzystujących formatki [415]
  • Ukrywanie i odkrywanie formatek [418]
  • Dołączanie kontrolek formatek [421]
  • Doawanie formatek do aplikacji [424]
  • Ustalanie kolejności przełączania kontrolek [429]
  • Ustawianie własności formatki [430]
  • Formularze modalne i niemodalne [431]

Rozdział 14 Debuggowanie aplikacji w języku C# [440]

  • Debuggowanie aplikacji C# i .NET za pomocą DbgCLR.exe [444]
  • Usuwanie problemów z aplikacjami .NET za pomocą debuggera just-in-time [447]
  • Uruchamianie programu w debuggerze Visual Studio [449]
  • Korzystanie z pułapek wstrzymujących działanie programu [450]
  • Warunkowa kompilacja metod [453]
  • Odzyskiwanie śladu stosu [455]
  • Korzystanie z klasy Debug [457]
  • Obserwatorzy śladu [462]
  • Zapisywanie komunikatów w dziennikach zdarzeń [466]

Rozdział 15 Tworzenie graficznego interfejsu użytkownika [472]

  • Dodawanie menu do formatki [474]
  • Projektowanie za pomocą Menu Designera [478]
  • Dodawanie dekoracji do menu [485]
  • Dodawanie klawiszy skrótu [486]
  • Dodawanie obrazków [486]
  • Dodawanie paska narzędziowego [488]
  • Dodawanie menu kontekstowego [490]
  • Wyświetlanie elementów w kontrolce TreeView [491]
  • Wyswietlanie elementów w kontrolce ListView [496]
  • Aplikacja w stylu Eksploratora Windows [503]

Rozdział 16 Korzystanie z kontrolek środowiska Windows [506]

  • Ustawianie właściwości kontrolek [511]
  • Niewidoczne kontrolki [515]
  • Reagowanie na komunikaty sterujące [517]
  • Jedno zdarzenie i wiele kontrolek [518]
  • Aktywacja i deaktywacja kontrolek w tle [521]
  • Kontrola GroupBox [522]
  • Grupowanie przełączników radiowych [524]
  • Zakotwiczenie kontrolek na formatce [525]
  • Dokowanie kontrolek na formatce [527]

Rozdział 17 Typowe okienka dialogowe [530]

  • Wybór kolorów [533]
  • Wybór stylu tekstu za pomocą okienka FrontDialog [536]
  • Otwieranie i zapis plików [539]
  • Kilka słów o drukowaniu [541]
  • Wybór drukarki [547]
  • Ustawienia strony [549]
  • Podgląd wydruku [550]

Rozdział 18 Zdarzenia i delegacje [552]

  • Wykorzystanie zdarzeń w programach napisanych w języku C# [556]
  • Tworzenie procedury obsługi zdarzeń [558]
  • Sortowanie obiektów za pomocą delegacji [560]
  • Delegacja statyczna [565]
  • Przeglądanie listy wywołań delegacji [567]
  • Dodawanie i usuwanie delegacji [596]
  • Reagowanie na zdarzenia czasomierza [570]
  • Reagowanie na zdarzenia System.Threading.Timer [572]

 

Kupując na innych moich aukcjach płacisz mniej za przesyłkę