Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

C++ FOR GAME PROGRAMMERS Mike Dickheiser

23-06-2014, 14:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 283.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4271266186
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-06-2014 13:58:22

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48662, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28025, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23600, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56297, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45045, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48662, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>28025, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23600, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56297, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>45045

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

C++ for Game Programmers (Charles River Media Game Development)

C++ FOR GAME PROGRAMMERS Mike Dickheiser

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mike Dickheiser
Language: English
Publisher: Charles River Media
Publication Date: 24 Oct 2006
Dimensions: 18.8 x 2.8 x 23.4 cm
Format: Paperback
Pages: 500
Condition: NEW
Product_ID: 15D45A4528

 

 

''C++ for Game Programmers'', second edition is a completely updated and expanded edition of this best-selling reference. As with the first edition, the book is not intended to replace foundational C++ books and reference material: instead, it supplements them by putting everything into perspective from a game-development point of view. The book points out the most effective C++ practices and steers you away from the potentially dangerous ones. It describes common C++ techniques to solve specific problems most game developers face. The second edition includes a wide variety of new, improved examples and illustrations, while preserving the core material from inheritance, performance, memory management, and STL to object creation, object serialization, and scripting languages. In addition, three new chapters have been added to meet the needs of today's game programmers. The first new chapter, C++ Design Patterns, covers the high-level problem-solving constructs that are most commonly found in games and other interactive applications.After the introductory chapters on the Standard Template Library, you'll find a new chapter, Beyond STL: Custom Structures and Algorithms, which provides a detailed hands-on discussion of using C++ to create efficient solutions to difficult problems in a highly structured manner. Finally, the new C++ and Scripting chapter covers the ever-increasing use of embedded scripting languages and the many ways scripting can increase productivity without compromising the power and philosophy of C++. This new edition will serve the needs of game programmers better than ever, and provide those who are new to C++ or new to game development with the techniques they need to get up and running quickly.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GAME CODING COMPLETE Mike McShaffry

 BEGINNING C++ THROUGH GAME PROGRAMMING Dawson

 MATHEMATICS FOR 3D GAME PROGRAMMING AND ...

 GAME ENGINE ARCHITECTURE Jason Gregory

 INTRODUCTION TO 3D GAME PROGRAMMING Frank Luna

 EFFECTIVE C++: 55 SPECIFIC WAYS TO IMPROVE YOUR...