Witam wszystkich na aukcji księgarni Mól Książkowy.
UWAGA W NASZYM SKLEPIE I AUKCJACH OPCJA "KUP TERAZ" DOSTĘPNA JEST DLA WSZYSTKICH, RÓWNIEŻ POCZĄTKUJĄCYCH ALLEGROWICZÓW, BEZ POZYTYWNYCH KOMENTARZY I PEŁNEJ AKTYWACJI KONTA,
A PRZY ZAKUPIE MINIMUM 3 KSIĄŻEK MY POKRYWAMY PEŁNE KOSZTY PRZESYŁKI. ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW
C. DeVRYE - DOBRA OBSŁUGA TO DOBRY INTERES
Opis książki
"Dobra obsługa to dobry interes" - w tych słowach zawiera się klucz do osiągnięcia sukcesu w biznesie. Ta zasada znajduje zastosowanie w każdym przedsiębiorstwie - zarówno w dużym koncernie, jak i małej firmie. Wydaje się, że wszyscy ją znamy, ale czy potrafimy według niej skutecznie działać? Zaprezentowane tu, łatwe do wprowadzenia pomysły pomogą twojej organizacji stać się liderem w obsłudze klienta i zbudować atrakcyjny wizerunek. Będziesz chciał, aby każdy twój pracownik wcielał w życie siedem strategii Catherine DeVrye, i będziesz marzył, aby jako klient mieć do czynienia z taką doskonałością w obsłudze. Książka ta, napisana przez eksperta w dziedzinie przedsiębiorczości, stała się światowym bestsellerem. Czytelnicy docenili ją za przystępność, niezwykle bogate źródło cennych informacji i przykłady, jak w praktyce sprawdzają się opisane w niej rozwiązania.
Zryczałtowany koszt przesyłki:
- Minimum 3 książki bez opłat
- 1 książka - list polecony po wpłacie na konto 5,5zł (dopłata za priorytet 1,5zł)
- 2 książki - list polecony po wpłacie na konto 7,5zł (dopłata za priorytet 1,5zł)
- 1 książka pobranie 10,5zł (dopłata za priorytet 3zł)
- 2 książki pobranie 13zł (dopłata za priorytet 3zł)
Wszystkie książki wysyłamy odpowiednio zabezpieczone w kopertach bąbelkowych.
Jeśli chcesz mieć pewność wygrania aukcji wybierz opcję "KUP TERAZ", aukcja zostanie natychmiast zakończona, a książka szybko znajdzie się u Ciebie.
ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA INNYCH NASZYCH AUKCJI
A także do naszego sklepu allegro (kliknij sklep) - SKLEP
|