Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

C++ AMP - lepsze niż CUDA i OpenCL - programowanie

12-08-2014, 18:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150 zł      Aktualna cena: 120 zł     
Użytkownik tomasz_ziel
numer aukcji: 4479930513
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 4   
Koniec: 12-08-2014 18:40:48

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Tematyka: C++
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

C++ AMP: Accelerated Massive Parallelism with Microsoft Visual C++

 

C++ AMP: ACCELERATED MASSIVE PARALLELISM WITH ...

 

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kate Gregory, Ade Miller
Language: English
Publisher: MICROSOFT PRESS
Publication Date: 25 Sep 2012
Dimensions: 18.7 x 2.2 x 22.9 cm
Format: Paperback
Pages: 326
Condition: NEW
Product_ID: A7C[zasłonięte]56647

 

 

Capitalize on the faster GPU processors in today's computers with the C++ AMP code library - and bring massive parallelism to your project. With this practical book, experienced C++ developers will learn parallel programming fundamentals with C++ AMP through detailed examples, code snippets, and case studies. Learn the advantages of parallelism and get best practices for harnessing this library in your applications. Discover how to: Gain greater code performance using graphics processing units (GPUs) Choose accelerators that enable you to write code for GPUs Program code using the Microsoft(R) DirectX(R) platform Apply thread tiles, tile barriers, and tile static memory Debug C++ AMP code with Microsoft Visual Studio(R) Use profiling tools to track the performance of your code

 

  • Foreword
  • Introduction
  • Chapter 1: Overview and C++ AMP Approach
  • Chapter 2: NBody Case Study
  • Chapter 3: C++ AMP Fundamentals
  • Chapter 4: Tiling
  • Chapter 5: Tiled NBody Case Study
  • Chapter 6: Debugging
  • Chapter 7: Optimization
  • Chapter 8: Performance Case Study—Reduction
  • Chapter 9: Working with Multiple Accelerators
  • Chapter 10: Cartoonizer Case Study
  • Chapter 11: Graphics Interop
  • Chapter 12: Tips, tricks, and best practices
  • Appendix: Other Resources