NAJTAŃSZA BATERIA---ZAWSZE PRZED KONKURENCJĄ
OFERUJEMY W SPRZEDAŻY ORYGINALNA BATERIA RENOMOWANEJ FIRMY ANDIDA DZIAŁAJĄCEJ NA RYNKU UNII EUROPEJSKIEJ.
Jesteśmy jednym z głównych dystrybutorów baterii firmy ANDIDA
Firma Andida istnieje na rynku od wielu lat, przez ten czas stała się jednym z wiodących producentów baterii do telefonów komórkowych. Cechują się one wysoką pojemnością oraz bardzo dobrą jakością wykonania.
Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologi, udało się zwiększyć pojemność baterii, bez zmiany jej wymiarów, dzięki czemu ich użytkowanie nie wymaga żadnej ingerencji w obudowę lub klapkę baterii.
Bateria BX40, kompatybilna z telefonem Motorola:
RAZR2 V8, RAZR2 V9, U9,
Specyfikacja baterii:
-12 miesięcy GWARANCJI,
-Bateria jest w 100% nowa-data produkcji styczeń 2012r.,
-Bateria nie wymaga ingerencji na tylną klapkę,
-Rzeczywista w 100% podwyższona pojemność 1250mAh,
-Bardzo długa żywotność,
-Bateria posiada firmowy hologram potwierdzający jej autentyczność, zapewnia to zakup tylko oryginalnego produktu (uwaga na podróbki),
-Dwa układy zabezpieczające IC japońskiej firmy SEIKO,
-Aluminiowa obudowa,
-Jakość potwierdzona międzynarodowym certyfikatem CE,
-Jakość testowana przy użyciu zaawansowanej technologi,
-Badania specjalistów i opinie użytkowników wskazują że jest lepsza od Oryginału nawet do 20%,
Zalecenia dotyczące użytkowania baterii ANDIDA:
Akumulatory firmy Andida są już wstępnie sformatowane przez producenta. Jednak dla osiągnięcia jeszcze lepszej pojemności baterii zalecane jest aby każdy akumulatorek sformatować. Po zainstalowaniu nowo zakupionej baterii należy normalnie użytkować telefon aż do momentu całkowitego wyczerpania się baterii. Następnie na wyłączonym telefonie należy ją załadować do pełna, podłączając do ładowarki sieciowej na około 10-12 godzin (uwaga, nie należy stosować do tego celu ładowarki samochodowej). Formatowanie przyniesie najlepszy efekt jeśli powtórzymy ten cykl pełnego ładowania trzy razy.
100% Pewności - Gwarancja 12 miesięcy!!!
U Nas masz pewność, że otrzymasz to za co płacisz!!!
Uwaga towar dostępny od ręki - nic nie czekasz jak u innych sprzedających, wszystko nie trwa dłużej jak trzy dni!!!
Jesteśmy legalnie działającą firmą i na Nasze wszystkie akcesoria wystawiamy paragon fiskalny jako dowód zakupu!!!
Zapraszamy na inne Nasze aukcje do wyboru różne akcesoria GSM (uchwyt samochodowy, kabura, futerał, etui, folia ochronna, zipper, smycz, kabel, bateria, słuchawki, części serwisowe, ładowarka samochodowa i sieciowa, karta pamięci, obudowa, rysik, itp.)
REGULAMIN:
-Wystawiamy tylko przedmioty przez opcję Kup Teraz. Taki zakup w świetle prawa jest równoznaczny z zawarciem umowy kupna-sprzedaży. Nie odwołujemy złożonych ofert! Każda transakcja jest wiążąca, prosimy więc o rozważną licytację i przemyślane zakupy.
-Realizacja zamówień odbywa się w dni powszednie
-Przy wysyłce na inny adres niżeli ten z Allegro prosimy o podanie prawidłowego adresu w formularzu sprzedaży bezpośrednio po zakupie! Nie ponosimy odpowiedzialności za nie podanie lub błędnie podane dane adresowe.
-Przy dokonywaniu płatności prosimy o wpisanie w tytule przelewu loginu z Allegro oraz numeru aukcji.
ZWROT TOWARU - ODSTĄPIENIE OD UMOWY:
-Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki, zgodnie z ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie praw konsumentów".
-Zwracamy koszt produktu do 14 dni roboczych od otrzymania zwróconego towaru. Oprócz zwrotu przedmiotu, należy również zwrócić dowód zakupu np. paragon. Bez dowodu zakupu nie zwracamy pieniędzy.
-Koszty wysyłki zwracanego towaru nie podlegają zwrotowi.
REKLAMACJE:
-Przed złożeniem reklamacji wymagany jest wcześniejszy kontakt z Naszą Firmą.
-W przypadku jeżeli ustalimy z Państwem zwrot towaru, to należy kompletny przedmiot wraz z akcesoriami odesłać na adres firmy w ciągu 5 dni od dnia zgłoszenia wady. Do przesyłki proszę dołączyć paragon lub fakturę oraz dane personalne, nick z Allegro, numer konta bankowego i pisemny opis powodu reklamacji.
-Reklamowany produkt należy odesłać na własny koszt za pośrednictwem Poczty Polskiej. Paczki za pobraniem nie będą odbierane.
-Reklamacja jest rozpatrywana do 14 dni.
-Jeśli reklamacja rozpatrzona jest pozytywnie lub wynikała z naszej pomyłki to w pierwszej kolejności wymieniamy towar na nowy, w wypadku kiedy nie posiadamy towaru na wymianę - zwracamy pieniądze za towar oraz za odesłanie towaru do reklamacji. (zwracana jest kwota w wysokości rzeczywistej najniższej poleconej przesyłki na poczcie).
ZAGINIĘCIE LUB USZKODZENIE PRZESYŁKI:
-Jeżeli przesyłka nie dotrze do Państwa lub została uszkodzona, wówczas na podstawie posiadanego przez Nas dowodu nadania zgłaszamy reklamacje. Proszę również zwrócić uwagę przy odbiorze przesyłki czy nie została uszkodzona lub naruszona. Protokół uszkodzenia trzeba spisać po odebraniu ale przy osobie dostarczającej przesyłkę, najlepiej bezpośrednio po odebraniu.