Buzer, Głośnik Samsung D900, D900i
gwarancja paragon faktura
w przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:
NOKTEL
ul. Tęczowa 67, Wrocław
tel. 71 [zasłonięte] 11 wew. 22 [zasłonięte]@e-noktel.pl
Zasady sprzedaży i gwarancji
Przesyłki wysyłamy pocztą polską lub kurierem GLS
koszt wysyłki zależą od wielkości i rodzaju przesyłki:
po wpłacie na konto lub "PŁACĘ Z ALLEGRO"
Poczta Polska:
List polecony GABARYT "A" - 5zł
List polecony Priorytet GABRYT "A" - 6zł
List polecony GABARYT "B" - 8zł
List polecony Priorytet GABARYT "B" - 9zł
GABARYT A to przesyłki o wymiarach:
- maksimum – żaden z wymiarów nie może przekroczyć: wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm,
- minimum – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm.
GABARYT B to przesyłki o wymiarach:
- maksimum – suma długości, szerokości i wysokości (grubości) 900 mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600 mm,
- minimum – jeśli choć jeden z wymiarów przekracza wysokość 20 mm lub długość 325 mm lub szerokość 230 mm.
Paczka pocztowa do 2 kg - 11zł
Paczka pocztowa Priorytet do 2 kg - 13zł
Przesyłki Powyżej 2 kg - Kuriera GLS - 20zł
W przypadku zamówienia kilku przedmiotów stosujemy cennik dla wiekszego z zamówionych przedmiotów.
Za pobraniem - płatne przy odbiorze - kurier GLS - 20zł
Odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy ul. Tęczowa 67 Wrocław
od poniedziałku do piątku godz. 9:00-17:00 w piątki 9:00-15:00
Tu jesteśmy:
Na każdy zakupiony u nas towar klient otrzymuje paragon lub jeśli wyrazi takie życzenie fakturfę VAT.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi sprzedaży wysyłkowej, klient detaliczny ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni roboczych bez podania przyczyny. Zwracamy jednak uwagę, na to, że klient ma obowiązek dostarczyć nienaruszony towar.
Na wszystkie sprzedawane produkty udzielamy gwarancji. W celu ewentualnej wymiany, lub naprawy, kupujący musi dostarczyć na swój koszt wadliwy towar do naszej firmy, a my w terminie 14 dni odsyłamy sprawny lub proponujemy inne, ustalone z klientem rozwiązanie.
Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz wysłanych na nasz koszt.
Wszystkie koszty dostarczenia wymienionego lub naprawionego towaru do klienta pokrywamy my.
ZAPRASZAMY DO ZAKUPÓW