|
Buty trekkingowe TOFANE NW GT RR
Buty trekkingowe, których innowacyjna konstrukcja tak naprawdę jest punktem zwrotnym w branży outdoorowej.
Tofane NW GT RR są butami, które dzięki rewolucyjnej konstrukcji, oferują poziom wygody oraz odporności, znacznie przewyższający poziom butów trekkingowych o konstrukcji klasycznej. Rewolucja dotyczy integracji klasycznego, ręcznego szycia typu Norwegian Welt z najbardziej zaawansowanymi technicznie podeszwami wielowarstwowymi, wykorzystującymi m.in. plastyczną piankę poliuretanową. Buty wykonane są z jednego kawałka najwyższej jakości skóry licowej. Aby uzyskać jak najlepszą wytrzymałość oraz wodoodporność skóry, dodatkowo poddano ją procesowi impregnacji HYDROBLOC. Wodoodporna membrana GORE-TEX, gwarantuje ponadto, że nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach stopy pozostaną suche. Membrana sprawia, że przy tak dużym stopniu wodoodporności, nagromadzona podczas wysiłku wilgoć swobodnie zostaje odprowadzona na zewnątrz. Zapewnia to bezproblemowe całoroczne użytkowanie.
Wewnątrz Tofano NW GT RR kryje w sobie anatomicznie uformowaną wkładkę Zamberlan® 3 – Action, umożliwiającą naturalny ruch stopy, redukując szybko narastające zmęczenie mięśni. Zastosowany system tłumienia drgań ZSC dba o to, by zmniejszyć do minimum obciążenia przenoszone przez Twoje stawy. Zastosowane w butach gumowe wzmocnienia Rubber Reinforcement System nie tylko chronią przed uderzeniami, ale również pozwalają zachować nadany butom kształt przez cały okres użytkowania.
W butach zastosowano rewolucyjną konstrukcję klasycznego, ręcznego szycia typu Norwegian Welt z zaawansowaną technologicznie podeszwą Vibram® Zamberlan® NorTrack. Konstrukcja ta została nagrodzona na targach OutDoor nagrodą Industry Award 2010. Technologii tej nie udało się osiągnąć wcześniej żadnej z firm specjalizujących się w produkcji najwyższej klasy obuwia trekkingowego. Powód był błahy, lecz technologicznie trudny do obejścia – struktura samej pianki, choć trwała i odporna na odkształcenia, jest zbyt słaba by dała się bez szwanku przeszywać kilkumilimetrowej nici. Z tego względu też, niezmiennie od kilkudziesięciu lat, cholewka doszywana była do grubej i twardej podeszwy gumowej (jednowarstwowej), a zniechęceni nieudanymi eksperymentami producenci skupili się tymczasem na rozwoju alternatywnych metod łączenia poprzez klejenie- szybsze, tańsze, zaspokajające potrzeby znaczącej większości użytkowników.
NA TEJ AUKCJI LICYTUJESZ ROZMIAR 47!
|