1. Zakup na naszych aukcjach oznacza akceptację poniższego regulaminu.
2. Po dokonaniu zakupu prosimy o przelanie należności na nasze konto. Na wpłatę czekamy do 7 dni, po których wysyłamy przypomnienie. Jeżeli po kolejnych 7 dniach płatność nie wpłynie, wnosimy do Allegro o zwrot prowizji za sprzedaż i wystawiamy negatywny komentarz.
3. W przypadku zakupów na kilku aukcjach, za wysyłkę płacisz RAZ - łączymy wszystkie przedmioty w jedną paczkę. Jeżeli w danych aukcjach koszt wysyłki jest różny, zawsze bierzemy pod uwagę ten najwyższy. W razie wątpliwości prosimy o kontakt.
4. Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w zakładce "Dostawa i płatność". Czas ten jest liczony od dnia zaksięgowania wpłaty. Może się zdarzyć - ze względu na nieprzewidziane zdarzenia losowe, że czas ten wydłuży się do maksymalnie 3 dni roboczych. Wydłużenie czasu wysyłki dotyczy także okresów przedświątecznych - Boże Narodzenie i Wielkanoc.
5. Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT.
6. Zakupione przedmioty są zapakowane w opakowania fabryczne - folie, pudełka. Dodatkowo pakujemy je w koperty zwykłe lub bąbelkowe (listy polecone) lub kartonowe pudełka (kurier, paczki pocztowe, paczki InPost). W przypadku wyboru listu poleconego jako formy wysyłki, opakowania fabryczne mogą ulec zdeformowaniu w transporcie, co nie będzie podstawą do reklamacji.
7. Prosimy o dokładne sprawdzanie przesyłki w obecności kuriera - szczególnie jeśli opakowanie wygląda na naruszone. W przypadku uszkodzenia należy sporządzić z kurierem protokół zniszczenia. Brak protokołu uniemożliwi reklamację.
8. Jeżeli zakupiony przedmiot nie spełnia Państwa oczekiwań, istnieje możliwość zwrotu bez podania przyczyny. Zwrotu należy dokonać w ciągu 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Prosimy o przesłanie przedmiotu wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy (gotowy formularz prześlemy mailem - wystarczy wydrukować i podpisać) na adres firmy podany w zakładce "Dane firmy". Prosimy o umieszczenie dopisku "Zwrot". Wysłane do nas przesyłki za pobraniem nie będą odbierane. WARUNKIEM PRZYJĘCIA ZWROTU JEST ODESŁANIE PRZEDMIOTU W STANIE NIEZMIENIONYM, UMOŻLIWIAJĄCYM DALSZĄ ODSPRZEDAŻ. PRZEDMIOT NIE MOŻE NOSIĆ JAKICHKOLWIEK ŚLADÓW UŻYWANIA.
9. Prosimy o podawanie aktualnego numeru telefonu - ułatwi to kurierowi doręczenie przesyłki i ewentualny kontakt w razie problemów z realizacją zamówienia.
10. Jeżeli w ciągu 7 dni od wpłaty przesyłka do Państwa nie dotrze - prosimy o kontakt. Spróbujemy pomóc w wyjaśnieniu opóźnienia.
11. Jeżeli z jakiegoś powodu przesyłka nie zostanie odebrana, koszt powtórnej wysyłki ponosi kupujący. Jeśli zrezygnujecie Państwo z powtórnej wysyłki, w ciągu 7 dni zwrócimy pieniądze. Kwota zostanie pomniejszona o koszt wysyłki.
12. Pozytywny komentarz do transakcji będzie dla nas sygnałem, że zakupy przebiegły pomyślnie.