ISBN: |
978[zasłonięte][zasłonięte]08205 |
Wymiar: |
14.5x20.5cm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
162 |
Ocena: |
- |
Waga: |
0,23 kg |
Indeks: |
604[zasłonięte]01449KS |
Rok wydania: |
2013 |
Autor: |
Bussey Cathy |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Stan: |
Nowa |
Wydawca: |
PWE |
Opis książki
Podtytuł: Jak zdobyć rozgłos bez dużych pieniędzy
Język oryginału: angielski
Tytuł oryginału: Brilliant PR: Create a PR Sensation, Whatever Your Budget, Whatever Your Business
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR. Książka zawiera mnóstwo doskonałych przykładów i cennych wskazówek pochodzących od ludzi, którzy na co dzień mają styczność z branżą PR. Czytelnik znajdzie w niej wszystko, co jest potrzebne, by zaistnieć w mediach z dobrym skutkiem.
Książka jest przeznaczona dla osób zajmujących się PR, marketingiem, promocja, reklamą, a także dla menedżerów i przedsiębiorców