Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Business Valuation [nowa]

18-05-2014, 5:35
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 88.90 zł     
Użytkownik book24
numer aukcji: 4251695253
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 2    Wyświetleń: 1   
Koniec: 17-06-2014 05:28:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Book24
Book24 - księgarnia internetowa serdecznie wita na swoich aukcjach w serwisie alle. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą oraz zakupu.
O nas
Do każdego zamówienia dołączamy zakładkę GRATIS!

Kupując u nas masz pewność co do jakości zakupionego towaru, oraz szybkiej przesyłki.
Do każdej transakcji podchodzimy indywidualnie, staramy się, aby nasz klient był w 100% usatysfakcjonowany.

Każdą paczkę starannie pakujemy w tekturowe pudełko lub kopertę bąbelkową, tak aby w stanie nienaruszonym dotarła do odbiorcy.
Zwrot pieniędzy

Dane Kontaktowe

Po wylicytowaniu przedmiotu koniecznie wypełnij formularz dostawy, jeśli masz dodatkowe pytania napisz e-maila.

Book24 - księgarnia internetowa
ul. Stroma 18a
01-100 Warszawa

e-mail: [zasłonięte]@book24.waw.pl
pon-pt: 9-18

Numer konta:
(mBank)
201[zasłonięte]200400[zasłonięte]70274[zasłonięte]229
(Inteligo)
501[zasłonięte]555811[zasłonięte]45200[zasłonięte]594



Wyprzedaż -70%Promocje -50%Zaufanie do Book24 Kurier UPS

Wybierz kategorię:
Business Valuation
Andrzej Szablewski, Marek Panfil

Business Valuation
Dodatkowe informacje

  • ISBN:[zasłonięte]978-8361-115-1
  • liczba stron: 350
  • Okładka: twarda
  • Wydawnictwo: Poltext
  • Data wydania: 2[zasłonięte]012-04
  • Opis

    This book includes a collection of papers which, whether studied together or separately, are remarkable examples of a combination of the authors' first-rate proficiency and insight and their ability to arouse the readers' interest. The opus discussed here is both a scientific work and a popular one, understood as addressed not exclusively to scholars, but also to all those dealing with business valuation in practice. It presents a wide range of issues which, when they are known and understood, prevent us from getting lost in the increasingly complex realities of the global economy. In this book, stock market investors will find inspiration, for their own reflection, on the basis of the development of company value and, undoubtedly, a wealth of knowledge which will allow them to make critical evaluations of their investment decisions.Ludwik Sobolewski PhD, CEO of the Warsaw Stock ExchangeDivided into 12 chapters, this book is a treasure trove of information which will provide a stimulus for every manager to search for value in his or her enterprise. Practical examples appended to theoretical analysis enhance the issues discussed that, quite straightforwardly explained, can be referred to as a compendium of knowledge necessary for students, university fellows and all practitioners as well. I will gladly use this publication to increase my knowledge pertaining either to the evaluation of investors' expectations or to the assessment of the influence which customer value exerts on company value. Herbert Wirth, PhD, CEO of KGHM Polska Miedź SA (copper and silver global manufacturer)A practical guide to business valuation. The book, set mostly in the contemporary reality of the Polish economy, offers a combination of theoretical knowledge and provides a good deal of examples or case studies. This volume should also be required reading for financiers and capital market participants.Michał Wrzesiński, PhD, Professor of Warsaw School of Economic, CEO of Dom Maklerski Navigator SA (a brokerage house) A long awaited book in Poland. I can recommend it as a handbook for evaluating various assets - from companies to non-material and legal values. Among the many good points of this volume I would underline the diversity of the questions raised as well as the presentation of different kinds of approach and valuation methods applied in concrete situations. The chapter devoted to football club valuation is really interesting. Equally noteworthy are the papers in which the authors elaborate on the evaluation of enterprises operating in a commodity-type industry - KGHM (copper) and Exxon Mobil (oil).Jacek Socha, vice-president and partner of PwC in Poland

    [zasłonięte]@book24.waw.pl - Book24 - księgarnia internetowa