Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

BUSINESS POLITICS IN THE MIDDLE EAST Hertog

11-02-2015, 1:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 223.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4985250233
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 4   
Koniec: 11-02-2015 01:31:26

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90423, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25814, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42078, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48722, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85139, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>90423, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25814, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42078, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>48722, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>85139

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Business Politics in the Middle East

BUSINESS POLITICS IN THE MIDDLE EAST Hertog

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Steffen Hertog
Language: English
Publisher: C Hurst & Co Publishers Ltd
Publication Date: 15 April 2013
Dimensions: 21.4 x 13.6 x 3.6 cm
Format: Paperback
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: 1D49A4B357

 

 

Although most Arab countries remain authoritarian, many have undergone a restructuring of state-society relations. Lower- and middle-class interest groups have lost ground, while big business has benefited in terms of its integration into policy-making and the opening-up of economic sectors that used to be state-dominated. Arab businesses have also started taking on aspects of public service provision in health, media and education that used to be the domain of the state, while also becoming increasingly active in philanthropy. Among the topics addressed by the contributing authors are: the role of business in recent regime change; the political outlook of businessmen; the consequences of economic liberalisation on the composition of business elites in the Middle East; the role of the private sector in orienting government policies; lobbying of government by business interests; and the mechanisms by which governments seek to keep businesses dependent upon them. The Arab Spring is likely to lead to a more pluralistic political order in the Middle East and this makes it all the more important to understand business interests in the region. They are a segment of society that have often been close to the ancien regime, but will undoubtedly play a pivotal role in a future social contract.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 JOYRIDING IN RIYADH Pascal Menoret

 THE NEW ARABS Juan Cole

 THE PRICE OF INEQUALITY Joseph Stiglitz

 THE ISLAMIC UTOPIA Andrew Hammond

 PRINCES, BROKERS, AND BUREAUCRATS Steffen Hertog

 BUSINESS NETWORKS IN SYRIA Bassam Haddad